Ja heel erg om aan te zien dat iemand daar niet tegen opgewassen is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef forumophilia het volgende:
[..]
daar kun je toch niets aan doen of wel dan!!!!!!!!! Wat Philip en Joanna () flikken wel. Zij zijn een stelletje asociale gedrochten.
zullen we sterfio en joanne in 1 keer doen ? grrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke ikke ikke ikke ikke ikke
of is dat teveel op de jo mode ??
Morele Chantage!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef md89 het volgende:
Philip: "Als ik blijf dan heb je geluk gehad."
Nee Philip, als je blijft heb JIJ geluk gehad
Ik switch ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Dit is toch wel een oproep om vooral niet op Flip te stemmen...
Zag liever Servio vertrekken maar doe nu Flip maar.
ik zou ook niet op deze manier het spel spelen, maar hoe langer je op elkaars lip zit hoe meer je gaat zien, allemaal vooropgezet er moeten wel kijkcijfers gehaald worden en reken maar er wordt genoeg in gefluistert achter de schermen, en monique ach ze jankt graag meisje had zicvh nooit moeten opgeven of gevraagd moeten worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
eens, soms ga je er gewoon te ver in mee. maar toch moet ik flipke en jo niet op deze manier! er zijn veel leukere manieren om het spel te spelen!
Op hem gestemd, in het spel, de vuige hoer!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
Wat heeft Mo Flip aangedaan, snap er geen hout van.
hem genomineerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
Waar haal je die onzin vandaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.
Dat is al te laat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Wat een arrogantie. Daarom trekt hij zo naar Jo. Walchelijk stel mensen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Mylene het volgende:
Hij zegt nu dat ze hem weer mag aankijken.
Mo werkt dit zelf wel in de hand.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Damn en daar gaat ze nu om liggen janken....pffffquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Op hem gestemd, in het spel, de vuige hoer!
het zal dat wel zijn!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zou ook niet op deze manier het spel spelen, maar hoe langer je op elkaars lip zit hoe meer je gaat zien, allemaal vooropgezet er moeten wel kijkcijfers gehaald worden en reken maar er wordt genoeg in gefluistert achter de schermen, en monique ach ze jankt graag meisje had zicvh nooit moeten opgeven of gevraagd moeten worden.
Monique is gewoon niks in het dagelijkse leven gewend.
dat is waar, en Monique hoort er in de ene kant gewoon niet in maar aan de andere kant ze is ook berekenend geloof me.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef Ransjih het volgende:
[..]
niet iedereen is volwassen als ie 20 is, dr zijn laatbloeiers
Inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
ze heeft hem genomineerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Ransjih het volgende:
maar mo hoeft zich niet te verantwoorden zeggen ze nog
Nadat ze vrolijk met 2 op haar aan het inhakken waren.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Ransjih het volgende:
maar mo hoeft zich niet te verantwoorden zeggen ze nog
Zit echt met mijn mond open te luisteren. Waar halen ze het allemaal vandaan. En geloven ze hun eigen gelul echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Day het volgende:
Jo: je hoeft je niet te verantwoorden naar andere mensen! OMG
ook een hoer, maar die maakt tenminste nog leuke tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Fokyeahhhh het volgende:
Ik hoop zo dat Phillip eruit gaat! Dan heb ik Servio 100 maal liever...
Dat wel natuurlijk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Op hem gestemd, in het spel, de vuige hoer!
Die is wel leukquote:
tja Joanna dat gaat jouw en je moedersbussiness geld kosten!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Eigen graf, Joanna.... "Behandel mensen zoals ze jou behandelen...."
en mo is al zo sufgeluld dat ze het niet eens meer doorheeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit echt met mijn mond open te luisteren. Waar halen ze het allemaal vandaan. En geloven ze hun eigen gelul echt?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Na de eerste tranen van monique heb ik de stream uitgezet. Dit is gewoon niet aan te zien. Verschrikkelijk. Dat mensen een ander mens zo op een asociale manier psychisch af kunnen maken. Ik hoop echt dat dit tweetal hier ongelooflijk voor gaat boeten tijdens toekomstige nominaties.
volgens mij ben je boos..........dat je zo hard op je toetsenbord slaatquote:
lolquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij ben je boos..........dat je zo hard op je toetsenbord slaat
misschien stijgt ze op de ladder straks met de landelijke verkiezingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef trollie67 het volgende:
boehoeeee..ik sta in de cda lijst op 34....ben een slet..zit in secret story,heb openbaar geneukt,ben redelijk dom...en nouhouuuu ben ik eeeerg zieluggggh....iedereen heeft ut gezien....snikkkkkkk...ook mijn gekots en dronkenschap...boehoeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |