Hahahahahaquote:
helemaal goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Gamey het volgende:
Val er net pas in maar ik krijg een gevoel van
troost, troost
schop schop schop schop
troost troost
SCHOP SCHOP
troost troost
SCHOP SCHOP
of vergis ik me nu
Ik vroeg het net ook al, ze lijkt wel zijn woordvoerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:21 schreef Olga het volgende:
Wat heeft Jo er in godsnaam mee te maken? Het is toch iets tussen Flip en Mo?
aandachtshoer
heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
hoppa kom maar op met je kampen, gewoon roddel en achterklap, speel het spel op een vieze manier want dan kan je er euro`s mee winnen.
het is geen theekransje gaat om geld
En dat spreekt jou aan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is net een kat die een muis heeft gevangen. Niet gelijk doden, maar haar prooi een langzame dood laten sterven..
Wie welquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
ooooo ik trek servio niet !!!!!!!!!
past dat in je straatje??? ga eens gauw met het vliegtuig naar portugal !quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is net een kat die een muis heeft gevangen. Niet gelijk doden, maar haar prooi een langzame dood laten sterven..
Right on the spotquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef Gamey het volgende:
Val er net pas in maar ik krijg een gevoel van
troost, troost
schop schop schop schop
troost troost
SCHOP SCHOP
troost troost
SCHOP SCHOP
of vergis ik me nu
klinkt wel leuk !! maar ff afwachten...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:25 schreef MargrietV het volgende:
Boeiende opdracht Secret Story van onze redactie
AMSTERDAM - De bewoners van het Secret Story-huis moeten nog dichter op elkaars lip zitten. Ze zullen in tweetallen aan elkaar worden geboeid.
De bewoners zitten minimaal 24 uur of zelfs langer aan elkaar vast. Zelfs douchen moet samen! Morgenavond maakt 'De Stem' de opdracht bekend.
Donderdag zal een van de genomineerden het Huis der geheimen verlaten. De mensen kunnen nog stemmen op Guido, Servio en Philip.
televaag.
ja hoor, is toch een spel, ze zijn gecast en onderzocht of ze het aan konden hahahaha wat een gelul en gejammer, als het saai is ( laura) is het ook niet goed, vind dit nog te soft gooi er een paar bommetjes inquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |