Iemand met wat medeleven zou inderdaad niet zo blijven doorhakken. Verre van integer dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef forumophilia het volgende:
[..]
daar kun je toch niets aan doen of wel dan!!!!!!!!! Wat Philip en Joanna () flikken wel. Zij zijn een stelletje asociale gedrochten.
juist. Ik hou van goede actie maar niet dat de een de grond in wordt getrapt door flip en mevrouw aandachtshoerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Felle discussie vind ik echt super om te zien, maar dit is inderdaad gewoon pijnlijk om naar te kijken. Dit valt niet echt onder vermaak.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gemiste terechte streamlock......
Mijn reactie van eerder niet gelezen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
heb jij ook al last van moordneigingen? ik wel namelijk. gadverdamme wat een walgelijk stel.
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Mo gewoon leuk acteert, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Het lijkt me ondoenlijk om 24 uur per dag je intelligentie te verbergen, het moet er toch zo nu en dan doorheenbreken.
wie gaat er mee naar portugal ? ff orde op zaken stellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
heb jij ook al last van moordneigingen? ik wel namelijk. gadverdamme wat een walgelijk stel.
Als ze zo kan huilen op commando is ze niet alleen hoogbegaafd maar ook fakking briljant. Dan mag ze voor mijn part het spel nog winnen ook!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Mo gewoon leuk acteert, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Het lijkt me ondoenlijk om 24 uur per dag je intelligentie te verbergen, het moet er toch zo nu en dan doorheenbreken.
Helemaal mee eens. Ook al is het een spel betekent het nog niet dat je karaktermoord moet plegen. Diegene, die dat spannend vinden, die moeten maar eens in hun eigen spiegel kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef forumophilia het volgende:
[..]
met opzet inderdaad. Dit tweetal moet gewoon keihard afgerekend worden op deze actie.
Ik heb de pest aan servio, maar laat nou philip er maar uit vliegen donderdag. en een week later joanna tegen monique. Dan gaan ze meemaken hoe populair monique is.
dit tweetal heeft vamnmiddag de meest walgelijke actie in een rls sinds hele lange tijd laten zien.
Lager dan laag, waar maar 1 reactie op past:
geniaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef akveor het volgende:
WTF? Flip: Misschien moet je je achterban maar even vragen op mij te stemmen....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt dat ze haar achterban moet oproepen om op hem te stemmen.
ikke ikke ikke ikke ikke ikkequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wie gaat er mee naar portugal ? ff orde op zaken stellen
Dit is voor mij waarop het hele programma naar de kloten gaat lopen.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Mylene het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch.
niet iedereen is volwassen als ie 20 is, dr zijn laatbloeiersquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.
Nee, dat is eens! Ik zit hier echt vol verwondering naar te kijken!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Ikkequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke ikke ikke ikke ikke ikke
of is dat teveel op de jo mode ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |