lol geer heeft zelf al gezegd dat ie multi millionaire is (check de sercretstory site)quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Is CLUE gerard geraden omdat Gerard nu zegt: ik heb geen geld nodig?
Klopt maar dit is gewoon triestquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dus dat![]()
dan waren we aan het klagen dat het zo saai was
Trolquote:
ja dogs wanna beg !! o dit is nu inene zoooo obviousquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nu snap ik dus waarom stervio om gerard heen hangt....zegt ook dat ie nog een rijbewijs nodig heeft.....................
heeft ze niet zoveel last van geloof ik, ze kan het allemaal goed kwijt in die huilbuienquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Ik hoop dat Mo gewoon leuk acteert, maar veel vertrouwen heb ik er niet in.
Het lijkt me ondoenlijk om 24 uur per dag je intelligentie te verbergen, het moet er toch zo nu en dan doorheenbreken.
Felle discussie vind ik echt super om te zien, maar dit is inderdaad gewoon pijnlijk om naar te kijken. Dit valt niet echt onder vermaak.quote:
Ben ik ook met je eens hoor. Ik was gewoon weggelopen als ik Mo was. Alleen irriteer ik me aan Jo die zich echt overal mee bemoeitquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar kom op zeg, die kan je toch gemakkelijk aan.
Die zou ik beiden zo van stuk lullen en weg ermee.
Kunnen ze klagen tegen elkaar aan.
Monique blijft maar zitten, geen ruggegraat en maakt zichzelf slachtoffer
Nope dat zegt hij om de rest om de tuin te krijgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Geheim Gerard is geraden vanmiddag. Gerard praat nu met Stervio over dat hij veel geld heeft en dat hij het geld niet hoeft te winnen en dergelijke en dat hij wel een tweede Land Rover wil.
Kortom: hij laat merken dat hij veel geld heeft. (hij kan het eindelijk vertellen).
check je info voor je postquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Geheim Gerard is geraden vanmiddag. Gerard praat nu met Stervio over dat hij veel geld heeft en dat hij het geld niet hoeft te winnen en dergelijke en dat hij wel een tweede Land Rover wil.
Kortom: hij laat merken dat hij veel geld heeft. (hij kan het eindelijk vertellen).
eens, soms ga je er gewoon te ver in mee. maar toch moet ik flipke en jo niet op deze manier! er zijn veel leukere manieren om het spel te spelen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is het juist het is een SPEL en ze zijn er vrijwillig in gegaan hebben veel meegekregen DGK en de BB`s en ze hebben ook de andere SST gezien, echt dat gejank moet gewoon wat gebeuren en niet een slap aftreksel van kroegpraat, gewoon hard het spel spelen niemand ontzien er kan er maar 1 de winnaar zijn.
Gemiste terechte streamlock......quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Felle discussie vind ik echt super om te zien, maar dit is inderdaad gewoon pijnlijk om naar te kijken. Dit valt niet echt onder vermaak.
Whahahahaaaaaa wat laat je je dan kennen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nu snap ik dus waarom stervio om gerard heen hangt....zegt ook dat ie nog een rijbewijs nodig heeft.....................
Nee, het is een kutwijf pur sang en heeft heel veel streepjes voor bij het hokje. Dat trek ik slecht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Jou niet dan?
Als het huis vol Maiks en Guido's zou zitten zou ik het niet kunnen opbrengen om de streams te volgen..
Eh, er is niet voor gerard gedrukt, dus hoe zo is zijn geheim geraden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Iemand met wat medeleven zou inderdaad niet zo blijven doorhakken. Verre van integer dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef forumophilia het volgende:
[..]
daar kun je toch niets aan doen of wel dan!!!!!!!!! Wat Philip en Joanna () flikken wel. Zij zijn een stelletje asociale gedrochten.
juist. Ik hou van goede actie maar niet dat de een de grond in wordt getrapt door flip en mevrouw aandachtshoerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Felle discussie vind ik echt super om te zien, maar dit is inderdaad gewoon pijnlijk om naar te kijken. Dit valt niet echt onder vermaak.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gemiste terechte streamlock......
Mijn reactie van eerder niet gelezen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
heb jij ook al last van moordneigingen? ik wel namelijk. gadverdamme wat een walgelijk stel.
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ondoenlijk om 24 uur per dag je intelligentie te verbergen, het moet er toch zo nu en dan doorheenbreken.
wie gaat er mee naar portugal ? ff orde op zaken stellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
heb jij ook al last van moordneigingen? ik wel namelijk. gadverdamme wat een walgelijk stel.
Als ze zo kan huilen op commando is ze niet alleen hoogbegaafd maar ook fakking briljant. Dan mag ze voor mijn part het spel nog winnen ook!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef mootie het volgende:
Helemaal mee eens. Ook al is het een spel betekent het nog niet dat je karaktermoord moet plegen. Diegene, die dat spannend vinden, die moeten maar eens in hun eigen spiegel kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef forumophilia het volgende:
[..]
met opzet inderdaad. Dit tweetal moet gewoon keihard afgerekend worden op deze actie.
Ik heb de pest aan servio, maar laat nou philip er maar uit vliegen donderdag. en een week later joanna tegen monique. Dan gaan ze meemaken hoe populair monique is.
dit tweetal heeft vamnmiddag de meest walgelijke actie in een rls sinds hele lange tijd laten zien.
Lager dan laag, waar maar 1 reactie op past:
geniaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef akveor het volgende:
WTF? Flip: Misschien moet je je achterban maar even vragen op mij te stemmen....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Mylene het volgende:
Philip zegt dat ze haar achterban moet oproepen om op hem te stemmen.
ikke ikke ikke ikke ikke ikkequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
wie gaat er mee naar portugal ? ff orde op zaken stellen
Dit is voor mij waarop het hele programma naar de kloten gaat lopen.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef Mylene het volgende:
Net wanneer je denkt dat het niet erger kan, gebeurt het toch.
niet iedereen is volwassen als ie 20 is, dr zijn laatbloeiersquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
intelligentie en levenservaring heeft ze alle2 niet, omdat ze meester in de rechten is heeft niks met haar persoonlijk te maken, ze is gewoon dom meisje, weet bij god niet wat er in de wereld gebeurt.
Nee, dat is eens! Ik zit hier echt vol verwondering naar te kijken!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:31 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Ikkequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke ikke ikke ikke ikke ikke
of is dat teveel op de jo mode ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |