Alsof Jo en flips dat niet zullen doenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef mYsca het volgende:
Jo en Flip hebben wel gelijk dat Mo zich laat beinvloeden door de verkeerde mensen. Want de 3 musketiers knikkeren haar er de volgende ronde eruit.
die gooien jo op de stoelquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef mYsca het volgende:
Jo en Flip hebben wel gelijk dat Mo zich laat beinvloeden door de verkeerde mensen. Want de 3 musketiers knikkeren haar er de volgende ronde eruit.
Die is doodquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zal die eens bellen...kijken wat ze nu van dr kleindochter vindt
Dus dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Je zegt toch gewoon dat nomineren bij het spel hoort. En wie daar problemen mee heeft, is een dikke, vette, kneus.
Boem, dikke vinger, deur dicht.
auw let op mijn vinger! ik wou nog achter je aanlopen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mazaru het volgende:
Ik snap dit echt niet hoor.
Je zegt toch gewoon dat nomineren bij het spel hoort. En wie daar problemen mee heeft, is een dikke, vette, kneus.
Boem, dikke vinger, deur dicht.
Arme Omaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is doodEn alleen Joanna kan contact maken met het hiernamaals.
je kunt toch medium bellen midden in de nacht op een van die commerciele zenders?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Die is doodEn alleen Joanna kan contact maken met het hiernamaals.
Oh my god...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo: waar heb je nu zo'n verdriet van?
Oh, Servio gaat ook even inlikken bij de populaire bewoners?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef mYsca het volgende:
Geheime Alliantie gevormd Servio en Gerard ?
Wees blij dat Alex er niet bij komt om te troostenquote:
Betonplaat voor (en in) der kop....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
dan hou je hem er inquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Ifa het volgende:
Ik zeg Philip eruit -> geheime kamer in, en als Mootje lang genoeg van slag is, mag ie weer terug.
SMS Philiip naar ....
die mogen niet komen van joflipquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
jankt ze nou nog steeds, waar is die engerd in zijn badjas om haar te troosten
prachtig toch? dit is leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
die kwam net wel ff binnen maar was heel snel weer weg, had er geen zin in denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Toverheks het volgende:
jankt ze nou nog steeds, waar is die engerd in zijn badjas om haar te troosten
maar het brengt misschien wel geld opquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef mootie het volgende:
Ok, ze hebben haar helemaal de grond in getrapt. En nu troosten.
Hele enge psychologische spelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |