en jo en flip moeten niet zo bashen, het is een spelletje en nomineren hoort er gewoon bij, ze stuurt hem toch niet eigenhandig naar huis? zielig ventjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef Papiergeld het volgende:
Al dat gezeik op Jo en Flip hier opeens. Mo moet gewoon niet zo janken..
nulquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Na een kwartier janken ziet Monique er uit als een oud wijf van 60.
En ze gedraagt zich als een meisje van 6.
Monique wat is het verschil tussen deze twee getallen?
Het lijkt anders de inquisitie wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef Papiergeld het volgende:
Oneenschquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef Papiergeld het volgende:
2000% zekaaah te wetaah (vraag maar aan haar oma)quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Laysa het volgende:
Ik kan echt geen kaas maken van die Joanne....wat een dom geleuter....Gelukkig heeft zij maar 7 dagen in de week en 24 uur per dag
dat de helft alle 2 met een 3 is ??quote:
Ik zal die eens bellen...kijken wat ze nu van dr kleindochter vindtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
2000% zekaaah te wetaah (vraag maar aan haar oma)
Ze voelt zich sterk. Nog nooit genomineerd en het liefje van het hokje. Vanmiddag zei ze dat ze nog 2 maanden in het huis moest zitten en het gezellig wiilde houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:13 schreef Day het volgende:
Waarom voert dat kutwijf het woord? Is zij genomineerd?
volgens mij niet van de laatste keerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef happyme28 het volgende:
Weet Mo al dat Joanna Maik genomineerd heeft?
Nopequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze lijkt gewoon niet ad rem genoeg. Maar ik denk dat Mo uiteindelijk gewoon haar eigen plan trekt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef mazaru het volgende:
Daar zit ze dan met haar hoogbegaafdheid, tegenover twee flapdrollen met het IQ van kikkerdril. En nog in janken uitbarsten en er niet tegenop kunnen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef happyme28 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |