ze heeft hem genomineerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:33 schreef ZaZoe het volgende:
Wat heeft Mo Flip aangedaan, snap er geen hout van.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Ransjih het volgende:
maar mo hoeft zich niet te verantwoorden zeggen ze nog
Nadat ze vrolijk met 2 op haar aan het inhakken waren.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Ransjih het volgende:
maar mo hoeft zich niet te verantwoorden zeggen ze nog
Zit echt met mijn mond open te luisteren. Waar halen ze het allemaal vandaan. En geloven ze hun eigen gelul echt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Day het volgende:
Jo: je hoeft je niet te verantwoorden naar andere mensen! OMG
ook een hoer, maar die maakt tenminste nog leuke tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Fokyeahhhh het volgende:
Ik hoop zo dat Phillip eruit gaat! Dan heb ik Servio 100 maal liever...
Dat wel natuurlijk...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Op hem gestemd, in het spel, de vuige hoer!
Die is wel leukquote:
tja Joanna dat gaat jouw en je moedersbussiness geld kosten!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:34 schreef Capt1caveman het volgende:
Eigen graf, Joanna.... "Behandel mensen zoals ze jou behandelen...."
en mo is al zo sufgeluld dat ze het niet eens meer doorheeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Zit echt met mijn mond open te luisteren. Waar halen ze het allemaal vandaan. En geloven ze hun eigen gelul echt?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Na de eerste tranen van monique heb ik de stream uitgezet. Dit is gewoon niet aan te zien. Verschrikkelijk. Dat mensen een ander mens zo op een asociale manier psychisch af kunnen maken. Ik hoop echt dat dit tweetal hier ongelooflijk voor gaat boeten tijdens toekomstige nominaties.
volgens mij ben je boos..........dat je zo hard op je toetsenbord slaatquote:
lolquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij ben je boos..........dat je zo hard op je toetsenbord slaat
misschien stijgt ze op de ladder straks met de landelijke verkiezingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef trollie67 het volgende:
boehoeeee..ik sta in de cda lijst op 34....ben een slet..zit in secret story,heb openbaar geneukt,ben redelijk dom...en nouhouuuu ben ik eeeerg zieluggggh....iedereen heeft ut gezien....snikkkkkkk...ook mijn gekots en dronkenschap...boehoeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |