volgens mij heeft gradje wel punten gewonnen bij de groepquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef mYsca het volgende:
Denk dat ze er allemaal ermee zitten dat Alex en Servio en Gerard niet op de stoel zitten
ik vind het enorm laag!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zeggen ze toch lekker niks meer, klaar. Maar om met 2 man iemand aan het huilen maken is wel een stapje verder.
Absoluut een teef 1e klas.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanne is trouwens geweldig!!!!
Klein serpentje
vind ik ook, Go Joannaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Klein serpentje
ga maar weer over laura praten vind ik veel leukerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Klein serpentje
precies, laat dan philip alleen met mo erover pratenquote:
Potentaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef Mylene het volgende:
Hij zegt nu kleed jezelf nu gewoon fatsoenlijk aan, je bent op tv.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef mangalie het volgende:
dat toont je van Flip, kleed je ff goed aan je bent op tv![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef afca_oc het volgende:
Flip/Jo![]()
Je hebt je laten leiden door anderen, dat mogen alleen wij !
Joanna kan ik het nog wel vergeven, die is echt te dom om te poepen. Flip weet nu donders goed waar hij mee bezig is.quote:
Volgens mij zei ze dat net!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Day het volgende:
Maar niet zeggen dat ze bij deze ronde ook op maik heb gestemd?
Ben ook naar de woonkamer geswitched.....quote:
Mss kan ie daarom Servio vragen, enige manier om hun beiden in het huis te houden morgen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Flip eens flink in zijn reet wordt geneukt, want dat heeft hij blijkbaar nodig.
Wat een achterbakse lul zeg die er niet tegen kan dat hij genomineerd staat.
ik zeg LUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |