jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Servio graaft nog ff uitgebreid in z'n neus voor hij Joan's haar gaat vlechten, Gratis gel?
Als het uithardt, blijft haar haar wel beter zitten....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Servio graaft nog ff uitgebreid in z'n neus voor hij Joan's haar gaat vlechten, Gratis gel?
Nee hij gaat nagels vijlen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
vanaf morgenavond niet meer nee, althans niet in portugalquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:31 schreef DownToEarth het volgende:
Maar Servio doet geen haartjes meer? Eten koken etc?
Ik zag het was net te laat voor 'n gifjequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Bepaalde opdrachten werken goed anders zijn gewoon te kleuterig war niemand op zit te wachten. Maar meer op die mindfucksquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wat ik nog meekreeg uit "Je mist meer dan je ziet", was dat het evenveel kost om te stoppen, als het kost om door te gaan....
Ga dan voor verbetering, zodat er een mogelijkheid is een 2e SST te doen.....
Niet op dezelfde mongoloide manier doorsukkelen.
Gisteren liet mij opveren, met die missie van Gerard.
Ik hoopte toch echt dat er een verandering van niveau was aangebroken, maar intussen vrees ik voor het programma.....
Jawel hoor...Servio blijft gewoon, geloof mij nu maar..quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:31 schreef Stability het volgende:
[..]
vanaf morgenavond niet meer nee, althans niet in portugal
waarom ben je er zo zeker van dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel hoor...Servio blijft gewoon, geloof mij nu maar..
Hij mag niet weg van de productie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom ben je er zo zeker van dan?
Ik denk het ook. Denk dat Alphons Guido eruit stuurt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel hoor...Servio blijft gewoon, geloof mij nu maar..
Absoluut! Ik vond het prachtig om te zien dat Gerard die opdracht kreeg, en hoe hij dat deed....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef mYsca het volgende:
[..]
Bepaalde opdrachten werken goed anders zijn gewoon te kleuterig war niemand op zit te wachten. Maar meer op die mindfucks
zit wat in indd....heh die rot productie ook altijd , spelbrekers !!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij mag niet weg van de productie.
ik zou het wel laag vinden vooral met de uitslagen van de verschillende pollsquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Denk dat Alphons Guido eruit stuurt.
eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik kan Joanna niet meer aanhoren. Wat een arrogant kutwijf.
Niets is wat het lijkt, onthoud dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef Stability het volgende:
[..]
zit wat in indd....heh die rot productie ook altijd , spelbrekers !!!
ik vind de kleuterige opdrachten ook leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef mYsca het volgende:
[..]
Bepaalde opdrachten werken goed anders zijn gewoon te kleuterig war niemand op zit te wachten. Maar meer op die mindfucks
erg he? ik heb dat ook met haar...die uitdrukkingloze smoel erbij en die vreselijke arrogantie. wie denkt ze toch wie ze is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Precies, dat was master.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef delfse het volgende:
De missie met gerard was top gisteren de ware karakters kwamen naar boven. De reaktie toen die met die handschoenen uit dkvw kwam ook .
Er werd absoluut bijna pijnlijk duidelijk hoe de verhoudingen in de groep lagen en wie nou eigenlijk wie vertrouwt....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef delfse het volgende:
De missie met gerard was top gisteren de ware karakters kwamen naar boven. De reaktie toen die met die handschoenen uit dkvw kwam ook .
Lol, Sharon vind ik dat beter doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god servio en joanne willen met respect met mensen omgaan .hoe dik kan een betonnen plaat zijn !![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan een personage in een RLS maar Joanna is toch wel iemand waar zelfs ík mij aan kan irriterenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
van mij ook , en ik ga sharon steeds boeiender vinden, ze is echt niet domquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Zij mag er van mij volgende week lekker uit
Ik denk echt niet dat ze daarmee weg kunnen komen, alhoewel met " sterren dansen op het ijs " schijnt ook de publieks-favoriet ( Ralf Mackenbach oid? ) er op mystrieuze wijze uitgestemd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zou het wel laag vinden vooral met de uitslagen van de verschillende polls
+1quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef bollokus het volgende:
JA JO HET LIGT AAN JOU
sorry moest ff! en sherrie is lekker bezig!
Waarschijnlijk heeft hij op natuurramp gedrukt voor Sharonquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Mita het volgende:
Flip heeft 2 keer in een week iets geraden, ridder en wat?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Mita het volgende:
2 keer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Mita het volgende:
opsluiten in de geheime kamer en 24 uur beelden van zichzelf laten zien..!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Zij mag er van mij volgende week lekker uit
ik twijfel ook aan de eerlijkheid van de stemmen helemaal maar zou het echt vreemd vinden of ze doen dit nu om gewoon de homotjes sms duimpjes te laten krijgen... (niks tegen homo's nee!!)quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat ze daarmee weg kunnen komen, alhoewel met sterren dansen op het ijs schijnt ook de publieks-favoriet ( Ralf Mackenbach oid? ) er op mystirieuze wijze uitgestemd.![]()
Hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
opsluiten in de geheime kamer en 24 uur beelden van zichzelf laten zien..!!!
het zal dat wel zijn... maar dan zou er nu toch meer moeten drukken of zou fonsje dat verboden hebben tot morgen!quote:
Het kwartje valt maar niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef mootie het volgende:
Zucht...... Joanne..... Sharon legt het heel duidelijk uit, maar nee hoor.
Mooi dat je haar doorziet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan een personage in een RLS maar Joanna is toch wel iemand waar zelfs ík mij aan kan irriteren.
ik zeg doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
ze zou er nog op kicken ook, oooooooh kijk eens hoevaak ik ik ik ik ik in beeld ben geweestquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ze zou er nog op kicken ook, oooooooh kijk eens hoevaak ik ik ik ik ik in beeld ben geweest
hahahahahaha, zo'n haatgevoelens?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Flashbox het volgende:
Zullen we met zijn alle als Joanna weer thuis is kleding bestellen op haar webshop, en dan alles weer terug sturen, met de mededeling die troep hoef ik toch maar niet
kijkcijfersquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom ben je er zo zeker van dan?
Die zou buiten het huis ook echt met een enorme boog om joanne heenlopen denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef mootie het volgende:
Sharon heeft ook echt zo'n blik van 'whatever'.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahahahahaha, zo'n haatgevoelens?
Dan hadden Servio en Joanne echt iedere dag in de gordijnen gehangen hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef liqrich het volgende:
Als ze hier ook maar 2 types zoals huub en jaap van DGK bij hadden gezet was 75% al jankend naar huis pff wat een ellende zeg
Ze heeft zo'n bunker voor haar hoofd dat ze dat never nooit ziet. Zo vol is ze fakking van zichzelf. 1000 miljoen procent zeker weten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
Ik vond dat ze al veel geduld had met Miss ikkeikke. Ik was allang gestopt met die discussie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef mootie het volgende:
Sharon heeft ook echt zo'n blik van 'whatever'.
Ja moet je nagaan, Joan trok gister d'r armband oid al stuk bij die " unanieme discussie missie" en dat ging nergens om.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan hadden Servio en Joanne echt iedere dag in de gordijnen gehangen hebben:D:D
Linke sache, als ik het tietenforum van haar moedertje lees. Je krijgt never nooit je geld meer terug.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Flashbox het volgende:
Zullen we met zijn alle als Joanna weer thuis is kleding bestellen op haar webshop, en dan alles weer terug sturen, met de mededeling die troep hoef ik toch maar niet
echt dit kind is te ergquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ze zou er nog op kicken ook, oooooooh kijk eens hoevaak ik ik ik ik ik in beeld ben geweest
link??quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Linke sache, als ik het tietenforum van haar moedertje lees. Je krijgt never nooit je geld meer terug.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef muzas het volgende:
Flip is dus heel dichtbij. Ws. heeft hij op natuurramp gegokt.
Omdat Joanna een verwend nest is dat gewend is dat dingen op haar manier lopen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:44 schreef mootie het volgende:
Joanna snapt er niks van dat Sharon geen voorkeur heeft vcor wie haar geheim raadt.
en ze kan er nog neit over uit dat ze echt in een groepje zitquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:44 schreef mootie het volgende:
Joanna snapt er niks van dat Sharon geen voorkeur heeft vcor wie haar geheim raadt.
Dat flikken ze dus echt niet twee keer in de week.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat ze daarmee weg kunnen komen, alhoewel met sterren dansen op het ijs schijnt ook de publieks-favoriet ( Ralf Mackenbach oid? ) er op mystirieuze wijze uitgestemd.![]()
sharon zei dat ze nooit in die hoek van bali/ indonesie is geweest hahaa en flippie maar denken nu.... de tsunami was in die hoekquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Most likely, was te verwachten.
Nu zal hij of wie ook maar weet wat ie gegokt heeft ) het de volgende keer vast goed kunnen raden.
Je was effies snellerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsje.
http://www.borstenforum.n(...)1d861f49bbc934757d3d
geer en sherrie zijn koning in het liegen / omleidenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:45 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon zei dat ze nooit in die hoek van bali/ indonesie is geweest hahaa en flippie maar denken nu.... de tsunami was in die hoek
let the bitch go awayquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo is zoooooo aan de beurt volgende week gnegne
Ik vertrouw het nog steeds niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:45 schreef Stability het volgende:
[..]
sharon zei dat ze nooit in die hoek van bali/ indonesie is geweest hahaa en flippie maar denken nu.... de tsunami was in die hoek
wat vertrouw je neit... ze zegt dat al de hele tijd... maar dat is haar geheim! gewoon jezelf niet verspreken en het gaat goed!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vertrouw het nog steeds niet...
wat een kinderachtig ventje zeg! play the game or leave!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef Urb het volgende:
Jawel Flip, met 2 zit je ook op de stoel, lul.
Echt he? Zo kinderachtig, bah.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat een kinderachtig ventje zeg! play the game or leave!
nou nou, valt me goed tegen van hem. ik vind hem nu echt niet meer leuk, vond ik eerst nog welquote:
+1quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef Zixon het volgende:
Servio mag nog wel een weekje blijven, dag Flipke
begin het er bijna mee eens te zijn.. bah!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef Zixon het volgende:
Servio mag nog wel een weekje blijven, dag Flipke
FF aan Fonske twitteren dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sanctie voor Flip. Hij zegt wie hij gaat nomineren en dat mag niet.
En sanctie voor alle vrouwen die nog maar 1 x hebben gedrukt (inactief aan het spel deelnemen zou worden bestraft 'zeiden ze' maar wordt dus niet bestraft zo lijkt het)quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei hij niet "Volgende week zet ik jouw op die stoel?"quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die breekt zo nog wel hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
uhm mootje houd zich verdomd goed tussen die 2
die loopt straks gewoon weg toedels en de ze de groeten thuis flipke!quote:
Ja want ze horen allemaal wat hij gokt in de geheime kamer....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
het zal dat wel zijn... maar dan zou er nu toch meer moeten drukken of zou fonsje dat verboden hebben tot morgen!
Denk je nou echt dat die ooit toe zal geven dat ze Maik heeft genomineerd?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef Urb het volgende:
Komop Jo, zeg dan ook eerlijk dat jij Maik genomineert heb, vuil kind.
Dat zei hij letterlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zei hij niet "Volgende week zet ik jouw op die stoel?"
Nope.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:54 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die ooit toe zal geven dat ze Maik heeft genomineerd?
Geweldig gifje weer. Dit geeft Jo prima weer.quote:
pzies ! nu eerst stervio...daarna volgende week joanna en bij de mannen de keer daarop flip !quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen Spermavio en dan mag Flip de volgende zijn.
De grootste naaier is Joannaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
Jo: je moet eerst vertrouwen winnen voordat je iemand naait.
Hoe typerend.
anders is het niet leuk he, dan voelt diegene zich niet echt genaaidquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef beequeen het volgende:
Jo: je moet eerst vertrouwen winnen voordat je iemand naait.
Hoe typerend.
nu vind ik het wel zielig, komt alleen maar door die kudtjoannaquote:
Niet dusquote:
Ik noem het tactiekquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Pas na een kwartier janken.. Ze maakt vorderingen.
Ik vind dit wat zij doen regelrecht bashen....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef mootie het volgende:
Snappen ze niet dat mensen van mening kunnen veranderen? Ik vind dat ze Mo voor lul zetten door te zeggen dat ze zich laat leiden door anderen, dan zeg je dus dat ze niet voor zichzelf kan denken.
iemand kapot maken, daar groeit hun ego van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef flugeltje het volgende:
WTF zijn Joanna en Philip nu me bezig?
je haalt de worden van mijn bordjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Barb_ het volgende:
Ze beschuldigen haar van dingen, die ze nu zelf bij haar willen doen! Haar leiden
in de loin king kwamen ze er ook goed vanafquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
Karim mag Mo niet troosten? Wat een lijers. Als hyena's op hun prooi.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef mootie het volgende:
Ah, het is een fout van Monique, dat bepalen Johanne en Flip nu. Wat een misselijk stel.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef mazaru het volgende:
Een hoogbegaafde huilbui!![]()
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef mazaru het volgende:
Een hoogbegaafde huilbui!![]()
[ afbeelding ]
Mee eens, maar de manier waarop ze nu op Mo in staan te hakken MET TWEE PERSONEN(!) is toch wel heel vies.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Gia het volgende:
Wat Flip zegt is gewoon waar! Als je iemand nomineert is het heel normaal dat je dan zelf ook genomineerd gaat worden door die persoon. En dan achteraf zeggen dat je spijt hebt en een partij janken, gaat niet helpen.
Hij heeft gedeeltelijk wel gelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef flugeltje het volgende:
als ze dit eerlijk in beeld brengen gaat Philip naar huis. Gatverdamme wat een naar mannetje
ja zo jammer dat dat nou net niet ter sprake komtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef marky het volgende:
Nu moet Joanna nog even vertellen dat ze Maik heeft genomineerd.
niet is wat het lijkt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:01 schreef flugeltje het volgende:
als ze dit eerlijk in beeld brengen gaat Philip naar huis. Gatverdamme wat een naar mannetje
dan is het compleet jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef marky het volgende:
Nu moet Joanna nog even vertellen dat ze Maik heeft genomineerd.
Mogen er voor de grap niet een keer twee uit? Flipse en de Schone Slaper mogen dan wel weg.quote:
Wat het hakken op haar betreft dus echt niet... Dit is compleet ingegeven door het feit dat hij baalt van het genomineerd zijn...quote:
Karim was wel heel schattig. 'Ze is keihard aan het huilen man!'quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef Barb_ het volgende:
Karim houd het allemaal in de gaten vanaf de woonkamer
Mo heeft het net zelf ook toegegeven dat ze zich zelf heeft laten lijden, en dat dat haar fout is geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef mootie het volgende:
Ah, het is een fout van Monique, dat bepalen Johanne en Flip nu. Wat een misselijk stel.
Nou zo is het gesprek niet helemaal gegaan hoor je mist nu wel een stukje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Gia het volgende:
Wat Flip zegt is gewoon waar! Als je iemand nomineert is het heel normaal dat je dan zelf ook genomineerd gaat worden door die persoon. En dan achteraf zeggen dat je spijt hebt en een partij janken, gaat niet helpen.
yup, een kindvrouwtje van 31quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique is eigenlijk een klein meisje van 6 jaar. Dat denk ik elke keer als ik haar zie en nu ook weer met die huilbui. Echt het is gewoon een klein meisje.
zijn dat ook eigenschappen van hoogbegaafdheid?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique is eigenlijk een klein meisje van 6 jaar. Dat denk ik elke keer als ik haar zie en nu ook weer met die huilbui. Echt het is gewoon een klein meisje.
je ziet hier wel dat we servio helemaal niet nodig hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mogen er voor de grap niet een keer twee uit? Flipse en de Schone Slaper mogen dan wel weg.
Servio is toch wel belangrijk om de boel op scherp te houden
Echt hè?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef Juud79 het volgende:
En dan Joanna met haar meest onschuldige blik, wat een secreet is dat zeg...
Ze zullen in ieder geval niet snel haar geheim raden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef mootie het volgende:
Snappen ze niet dat mensen van mening kunnen veranderen? Ik vind dat ze Mo voor lul zetten door te zeggen dat ze zich laat leiden door anderen, dan zeg je dus dat ze niet voor zichzelf kan denken.
Ja, dat willen ze toch horen. Gewoon meelullen, dan ben je er het snelst vanaf. En Monique is nu pas echt aan het lijden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Mo heeft het net zelf ook toegegeven dat ze zich zelf heeft laten lijden, en dat dat haar fout is geweest.
Ja nadat ze al een kwartier op haar in aan het hakken zijn dat ze zichzelf heeft laten leidenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Mo heeft het net zelf ook toegegeven dat ze zich zelf heeft laten lijden, en dat dat haar fout is geweest.
Servio, wie is dat? Heb hem amper gezien sinds de nominaties.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mogen er voor de grap niet een keer twee uit? Flipse en de Schone Slaper mogen dan wel weg.
Servio is toch wel belangrijk om de boel op scherp te houden
als je al snel huilt is dit ook wel het moment om te gaan als je zo aangevallen word door 2 personen en er alleen voor zit. alles wat ze zegt word niet naar geluisterd. met 2en is ook wel heel heel makkelijk om iemand te breken. zo kun je BIJNA iedereen breken. ik weet zeker dat het bij Jo of flipke sneller lukt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef meneertje1972 het volgende:
Dan zeggen ze toch lekker niks meer, klaar. Maar om met 2 man iemand aan het huilen maken is wel een stapje verder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef angeljacky het volgende:
En toch is het waar wat de 2 zeggen vind ik. Mo zegt dus niet eerlijk waarom ze hem genomineerd hebben. En Mo zegt dat ze niks delen, ze hebben wel gelijk Mo lult alles door aan de anderen dan zou ik ook niks zeggen meer.
Eensch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Mylene het volgende:
Dit slaat toch wel alles, een dieptepunt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef akveor het volgende:
Nou ja, de volgende nominatie zal voor Moniek een stuk makkelijker zijn.
Dit komt voornamelijk van Philip af, die blonde doos is gewoon aan het slijmen bij die gladjakker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk zeg... waarom moet dit zo persoonlijk gemaakt worden?
Wat een agressie.
volgens mij heeft gradje wel punten gewonnen bij de groepquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef mYsca het volgende:
Denk dat ze er allemaal ermee zitten dat Alex en Servio en Gerard niet op de stoel zitten
ik vind het enorm laag!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zeggen ze toch lekker niks meer, klaar. Maar om met 2 man iemand aan het huilen maken is wel een stapje verder.
Absoluut een teef 1e klas.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanne is trouwens geweldig!!!!
Klein serpentje
vind ik ook, Go Joannaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Klein serpentje
ga maar weer over laura praten vind ik veel leukerquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Klein serpentje
precies, laat dan philip alleen met mo erover pratenquote:
Potentaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:04 schreef Mylene het volgende:
Hij zegt nu kleed jezelf nu gewoon fatsoenlijk aan, je bent op tv.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:03 schreef mangalie het volgende:
dat toont je van Flip, kleed je ff goed aan je bent op tv![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef afca_oc het volgende:
Flip/Jo![]()
Je hebt je laten leiden door anderen, dat mogen alleen wij !
Joanna kan ik het nog wel vergeven, die is echt te dom om te poepen. Flip weet nu donders goed waar hij mee bezig is.quote:
Volgens mij zei ze dat net!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef Day het volgende:
Maar niet zeggen dat ze bij deze ronde ook op maik heb gestemd?
Ben ook naar de woonkamer geswitched.....quote:
Mss kan ie daarom Servio vragen, enige manier om hun beiden in het huis te houden morgen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Flip eens flink in zijn reet wordt geneukt, want dat heeft hij blijkbaar nodig.
Wat een achterbakse lul zeg die er niet tegen kan dat hij genomineerd staat.
ik zeg LUL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |