jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Servio graaft nog ff uitgebreid in z'n neus voor hij Joan's haar gaat vlechten, Gratis gel?
Als het uithardt, blijft haar haar wel beter zitten....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Servio graaft nog ff uitgebreid in z'n neus voor hij Joan's haar gaat vlechten, Gratis gel?
Nee hij gaat nagels vijlen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
vanaf morgenavond niet meer nee, althans niet in portugalquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:31 schreef DownToEarth het volgende:
Maar Servio doet geen haartjes meer? Eten koken etc?
Ik zag het was net te laat voor 'n gifjequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Urb het volgende:
Bepaalde opdrachten werken goed anders zijn gewoon te kleuterig war niemand op zit te wachten. Maar meer op die mindfucksquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Wat ik nog meekreeg uit "Je mist meer dan je ziet", was dat het evenveel kost om te stoppen, als het kost om door te gaan....
Ga dan voor verbetering, zodat er een mogelijkheid is een 2e SST te doen.....
Niet op dezelfde mongoloide manier doorsukkelen.
Gisteren liet mij opveren, met die missie van Gerard.
Ik hoopte toch echt dat er een verandering van niveau was aangebroken, maar intussen vrees ik voor het programma.....
Jawel hoor...Servio blijft gewoon, geloof mij nu maar..quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:31 schreef Stability het volgende:
[..]
vanaf morgenavond niet meer nee, althans niet in portugal
waarom ben je er zo zeker van dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel hoor...Servio blijft gewoon, geloof mij nu maar..
Hij mag niet weg van de productie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom ben je er zo zeker van dan?
Ik denk het ook. Denk dat Alphons Guido eruit stuurt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel hoor...Servio blijft gewoon, geloof mij nu maar..
Absoluut! Ik vond het prachtig om te zien dat Gerard die opdracht kreeg, en hoe hij dat deed....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef mYsca het volgende:
[..]
Bepaalde opdrachten werken goed anders zijn gewoon te kleuterig war niemand op zit te wachten. Maar meer op die mindfucks
zit wat in indd....heh die rot productie ook altijd , spelbrekers !!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij mag niet weg van de productie.
ik zou het wel laag vinden vooral met de uitslagen van de verschillende pollsquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Denk dat Alphons Guido eruit stuurt.
eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik kan Joanna niet meer aanhoren. Wat een arrogant kutwijf.
Niets is wat het lijkt, onthoud dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef Stability het volgende:
[..]
zit wat in indd....heh die rot productie ook altijd , spelbrekers !!!
ik vind de kleuterige opdrachten ook leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef mYsca het volgende:
[..]
Bepaalde opdrachten werken goed anders zijn gewoon te kleuterig war niemand op zit te wachten. Maar meer op die mindfucks
erg he? ik heb dat ook met haar...die uitdrukkingloze smoel erbij en die vreselijke arrogantie. wie denkt ze toch wie ze is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Precies, dat was master.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef delfse het volgende:
De missie met gerard was top gisteren de ware karakters kwamen naar boven. De reaktie toen die met die handschoenen uit dkvw kwam ook .
Er werd absoluut bijna pijnlijk duidelijk hoe de verhoudingen in de groep lagen en wie nou eigenlijk wie vertrouwt....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef delfse het volgende:
De missie met gerard was top gisteren de ware karakters kwamen naar boven. De reaktie toen die met die handschoenen uit dkvw kwam ook .
Lol, Sharon vind ik dat beter doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
oh my god servio en joanne willen met respect met mensen omgaan .hoe dik kan een betonnen plaat zijn !![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan een personage in een RLS maar Joanna is toch wel iemand waar zelfs ķk mij aan kan irriterenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef beequeen het volgende:
van mij ook , en ik ga sharon steeds boeiender vinden, ze is echt niet domquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Zij mag er van mij volgende week lekker uit
Ik denk echt niet dat ze daarmee weg kunnen komen, alhoewel met " sterren dansen op het ijs " schijnt ook de publieks-favoriet ( Ralf Mackenbach oid? ) er op mystrieuze wijze uitgestemd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zou het wel laag vinden vooral met de uitslagen van de verschillende polls
+1quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef bollokus het volgende:
JA JO HET LIGT AAN JOU
sorry moest ff! en sherrie is lekker bezig!
Waarschijnlijk heeft hij op natuurramp gedrukt voor Sharonquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Mita het volgende:
Flip heeft 2 keer in een week iets geraden, ridder en wat?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Mita het volgende:
2 keer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Mita het volgende:
opsluiten in de geheime kamer en 24 uur beelden van zichzelf laten zien..!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Zij mag er van mij volgende week lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |