ik twijfel ook aan de eerlijkheid van de stemmen helemaal maar zou het echt vreemd vinden of ze doen dit nu om gewoon de homotjes sms duimpjes te laten krijgen... (niks tegen homo's nee!!)quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat ze daarmee weg kunnen komen, alhoewel met sterren dansen op het ijs schijnt ook de publieks-favoriet ( Ralf Mackenbach oid? ) er op mystirieuze wijze uitgestemd.![]()
Hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
opsluiten in de geheime kamer en 24 uur beelden van zichzelf laten zien..!!!
het zal dat wel zijn... maar dan zou er nu toch meer moeten drukken of zou fonsje dat verboden hebben tot morgen!quote:
Het kwartje valt maar niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef mootie het volgende:
Zucht...... Joanne..... Sharon legt het heel duidelijk uit, maar nee hoor.
Mooi dat je haar doorziet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb niet snel een hekel aan een personage in een RLS maar Joanna is toch wel iemand waar zelfs ík mij aan kan irriteren.
ik zeg doen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
ze zou er nog op kicken ook, oooooooh kijk eens hoevaak ik ik ik ik ik in beeld ben geweestquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ze zou er nog op kicken ook, oooooooh kijk eens hoevaak ik ik ik ik ik in beeld ben geweest
hahahahahaha, zo'n haatgevoelens?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Flashbox het volgende:
Zullen we met zijn alle als Joanna weer thuis is kleding bestellen op haar webshop, en dan alles weer terug sturen, met de mededeling die troep hoef ik toch maar niet
kijkcijfersquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom ben je er zo zeker van dan?
Die zou buiten het huis ook echt met een enorme boog om joanne heenlopen denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef mootie het volgende:
Sharon heeft ook echt zo'n blik van 'whatever'.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahahahahaha, zo'n haatgevoelens?
Dan hadden Servio en Joanne echt iedere dag in de gordijnen gehangen hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef liqrich het volgende:
Als ze hier ook maar 2 types zoals huub en jaap van DGK bij hadden gezet was 75% al jankend naar huis pff wat een ellende zeg
Ze heeft zo'n bunker voor haar hoofd dat ze dat never nooit ziet. Zo vol is ze fakking van zichzelf. 1000 miljoen procent zeker weten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
Ik vond dat ze al veel geduld had met Miss ikkeikke. Ik was allang gestopt met die discussie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef mootie het volgende:
Sharon heeft ook echt zo'n blik van 'whatever'.
Ja moet je nagaan, Joan trok gister d'r armband oid al stuk bij die " unanieme discussie missie" en dat ging nergens om.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan hadden Servio en Joanne echt iedere dag in de gordijnen gehangen hebben:D:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |