De groeten.quote:
Weet je dat 2000% zekaaah te wetaaah?quote:
Dat is geen fout. Dat werd gezegd door de stem.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Er staat een fout in de update. Daar staat dat de KvdW tot vrijdag gesloten is maar dat kan natuurlijk niet, mensen moeten actief spel spelen (ook de vrouwen die allemaal tot nu toe nog maar 1 x gedrukt hebben in 7 weken tijd)
Nee Johanna heeft één zoonquote:
schijnbaar kan dat wel want de riep de stem net ook over de speakersquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Er staat een fout in de update. Daar staat dat de KvdW tot vrijdag gesloten is maar dat kan natuurlijk niet, mensen moeten actief spel spelen (ook de vrouwen die allemaal tot nu toe nog maar 1 x gedrukt hebben in 7 weken tijd)
Is dat niet omdat ze gister bij de groep zat die een bericht van thuis kreeg?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zei net iets van 'en dat hoor ik dat van me moeder en ik heb haar vorige week ook al even gesproken'. Maw, ze heeft nog een keer op de één of andere manier iets van haar moeder vernomen ná de live-show van vorige week.
Goh ze heeft een zoonquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze gister bij de groep zat die een bericht van thuis kreeg?
Even wachten totdat Flip dichtbij staat danquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat jo dr strijkijzer zometeen ontploft op die blousjes....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef MargrietV het volgende:
Mo ik had gezegd, bemoei je met je eigen financiën, heb alles geregeld, heb je hulp daar niet bij nodig.
Met zijn uitgelebberd volgespoten lijf moet dat toch wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Niki.P het volgende:
Hoe kommen jullie er bij dat Joanne een zoon heeft..
Is niet erg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh ze heeft een zoon![]()
en die laat ze 3 maanden alleen, als ze de 3 maanden haalt dan.
Goh zou ik nooit kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |