Ja maar nu weten meerdere bewoners wss Sharon's geheim, dus word het rennen wie er het eerst is vrijdag dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal toch? Vrijwel iedereen heef al gedrukt toch, anders past het nooit meer in de uitzending
quote:Helder Mientje
16 maart om 18.30
Joanna is al vanaf dag één de Assepoester in het huis.
Dweilen, schrobben, vegen, stofzuigen, Joanna zorgt ervoor dat alles weer blinkend schoon is. Na al dat gepoets moet ze toch een keer tot rust komen. Daar blijkt Helder Mientje zo haar methodes voor te hebben: Ik kom tot rust als ik strijk. Als de mannen slim zijn, houden ze hun huishoudster voorlopig nog in het huis.
Had zij een achterban dan, ze had de minste stemmen, dus exit. Het zelfde lot van Spermavio morgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Dark het volgende:
Jo denkt dat de achterban van Soof Stervio in het huis gaat houden.
Zou die kop wel eens willen zien, hij mag in ieder geval niet eerst weer naar binnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef delfse het volgende:
[..]
Voor een keer is het oke eerst Philip eruit na zijn misselijke gedrag tegenover Mo.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef delfse het volgende:
Helder Mientje
16 maart om 18.30
Dweilen, schrobben, vegen, stofzuigen, Joanna zorgt ervoor dat alles weer blinkend schoon is. Na al dat gepoets moet ze toch een keer tot rust komen. Daar blijkt Helder Mientje zo haar methodes voor te hebben: Ik kom tot rust als ik strijk. Als de mannen slim zijn, houden ze hun huishoudster voorlopig nog in het huis.
Dit zegt toch toch genoeg .Kindjes van god .
Kindje van god geniet beschermingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
De minnares van de Stem word weer goed neergezet.![]()
Volgens mij zit haar moeder achter die site.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:58 schreef delfse het volgende:
Helder Mientje
16 maart om 18.30
Dit zegt toch toch genoeg . Kindje van god .
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Urb het volgende:
[..]
De minnares van de Stem word weer goed neergezet.![]()
Dus dat. Vanmiddag zei ze al dat ze nog 2 maanden in het huis moest bivakkeren en het daarom gezellig wil houden. Jo's woord is wet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt steeds duidelijk dat Jo in het huis moet blijven... Ze doen niet eens meer hun best om het te verbergen
Daar ben ik intussen van overtuigd....quote:
quote:Waar de f*ck is Monique?
16 maart om 17.35
Na Philip krijgt Monique ook van Joanna de nodige kritiek.
Joanna vindt dat ze de afgelopen dagen anders was. Waar de f*ck is Monique?, vraagt ze zich hardop af. Ik leerde je kennen als een leuke vrouw, maar de afgelopen dagen was je echt anders. In het gesprek waar ook Philip bij is, komen de drie tot de conclusie dat de relaties naar mate ze langer in het huis zitten, veranderen. Monique die nog de tranen van het vorige gesprek droogt, barst opnieuw uit in een heftige huilbui.
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij zit haar moeder achter die site.....
Dat past typisch bij hem ja, net als de telefoon.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar nu weten meerdere bewoners wss Sharon's geheim, dus word het rennen wie er het eerst is vrijdag dus
Flip had het net al over bij de deur wachten ofzo.
laura lijkt zo net op grace jones van vroegerquote:
Na weken gelul en promotie begin ik zelfs te twijfelen aan dit gedoe ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar ben ik intussen van overtuigd....
Misschien dikke donatie van mammie?
SST verandert in een grote comercial voor de kliniek van mammie inderdaad....quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Na weken gelul en promotie begin ik zelfs te twijfelen aan dit gedoe ?
Kijk ook niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef danilel het volgende:
En om dit gedraai van de redactie kijk ik dus geen live uitzendingen of daily's
Ik denk dat ik me gruwelijk erger als ik deze wel zou zien
Die had tenminste nog persoonlijkheid, maar ze is net zo lelijk jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[..]
laura lijkt zo net op grace jones van vroeger
Mama is slechts tusserpersoon, zij ronselt klanten voor klinieken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
SST verandert in een grote comercial voor de kliniek van mammie inderdaad....
Dat zou best is kunnen. Ze verkleed zich ook een paar keer perdag en noemt best wel vaak de naam van haar website. Haar moeders bedrijf noemt ze de naam niet op de streams maar hemelt haar moeder op alsof ze ook een kindje van god is.quote:
Hij heeft al gedroomd dat hij donderdag naar huis ging, dus.........quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Zou die kop wel eens willen zien, hij mag in ieder geval niet eerst weer naar binnen
oh heeft god 2 kinderen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat zou best is kunnen. Ze verkleed zich ook een paar keer perdag en noemt best wel vaak de naam van haar website. Haar moeders bedrijf noemt ze de naam niet op de streams maar hemelt haar moeder op alsof ze ook een kindje van god is.
Gniffel !!!quote:
Ze zei net iets van 'en dat hoor ik dat van me moeder en ik heb haar vorige week ook al even gesproken'. Maw, ze heeft nog een keer op de één of andere manier iets van haar moeder vernomen ná de live-show van vorige week.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:04 schreef danilel het volgende:
Ze heeft dr moederrr vorige week mogen bekijken (jo)
Moge zijn droom uitkomen, dat gun ik hemquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft al gedroomd dat hij donderdag naar huis ging, dus.........
neehee dat is haar spiritismequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zei net iets van 'en dat hoor ik dat van me moeder en ik heb haar vorige week ook al even gesproken'. Maw, ze heeft nog een keer op de één of andere manier iets van haar moeder vernomen ná de live-show van vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |