Doordenkertje troela Ze is geen kindje van god maar ze is godquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Niki.P het volgende:
Hoe kommen jullie er bij dat Joanne een zoon heeft..
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Jo verspreekt zich; ze mocht haar moeder bellen.
Je kunt een boel zeggen over Joanna, maar uitgelubberd is ze niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met zijn uitgelebberd volgespoten lijf moet dat toch wel.
Niets is wat het lijkt, we worden gewoon genaaidquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Het leek net je of je Mo toesprak, de zin was nogal warrig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mo hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan Joanne over haar prive zaken?
Haar moeder heeft een kliniek het mocht wat kosten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt een boel zeggen over Joanna, maar uitgelubberd is ze niet.
Ze laat toch niets zien verder. Dus wat mij betreft is het de put van vrouw Hollequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
pics pics???quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
een bever, knal er een boomstam in dan kan ze ergens op knagenquote:
Dat maakten Servio en Joanne ervanquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is niet erg.
Ze heeft haar zoontje extra botox beloofd als ze weer terug komt...
Nu heeft Gerard ineens gezegd dat hij zijn vrouw niet wou spreken?????
Wtf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze laat toch niets zien verder. Dus wat mij betreft is het de put van vrouw Holle
Gatver. Weer bewijs dat het zo vals is als de pest en dat o:a Joanna daar het lievertje is van de redactie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.
volgens mij is ze de tijd een beetje kwijt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
een bever, knal er een boomstam in dan kan ze ergens op knagen
[..]
Dat maakten Servio en Joanne ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |