De groeten.quote:
Weet je dat 2000% zekaaah te wetaaah?quote:
Dat is geen fout. Dat werd gezegd door de stem.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Er staat een fout in de update. Daar staat dat de KvdW tot vrijdag gesloten is maar dat kan natuurlijk niet, mensen moeten actief spel spelen (ook de vrouwen die allemaal tot nu toe nog maar 1 x gedrukt hebben in 7 weken tijd)
Nee Johanna heeft één zoonquote:
schijnbaar kan dat wel want de riep de stem net ook over de speakersquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Er staat een fout in de update. Daar staat dat de KvdW tot vrijdag gesloten is maar dat kan natuurlijk niet, mensen moeten actief spel spelen (ook de vrouwen die allemaal tot nu toe nog maar 1 x gedrukt hebben in 7 weken tijd)
Is dat niet omdat ze gister bij de groep zat die een bericht van thuis kreeg?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zei net iets van 'en dat hoor ik dat van me moeder en ik heb haar vorige week ook al even gesproken'. Maw, ze heeft nog een keer op de één of andere manier iets van haar moeder vernomen ná de live-show van vorige week.
Goh ze heeft een zoonquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze gister bij de groep zat die een bericht van thuis kreeg?
Even wachten totdat Flip dichtbij staat danquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef danilel het volgende:
ik hoop dat jo dr strijkijzer zometeen ontploft op die blousjes....
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef MargrietV het volgende:
Mo ik had gezegd, bemoei je met je eigen financiën, heb alles geregeld, heb je hulp daar niet bij nodig.
Met zijn uitgelebberd volgespoten lijf moet dat toch wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Niki.P het volgende:
Hoe kommen jullie er bij dat Joanne een zoon heeft..
Is niet erg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh ze heeft een zoon![]()
en die laat ze 3 maanden alleen, als ze de 3 maanden haalt dan.
Goh zou ik nooit kunnen
Doordenkertje troela Ze is geen kindje van god maar ze is godquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Niki.P het volgende:
Hoe kommen jullie er bij dat Joanne een zoon heeft..
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Jo verspreekt zich; ze mocht haar moeder bellen.
Je kunt een boel zeggen over Joanna, maar uitgelubberd is ze niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Met zijn uitgelebberd volgespoten lijf moet dat toch wel.
Niets is wat het lijkt, we worden gewoon genaaidquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Het leek net je of je Mo toesprak, de zin was nogal warrig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mo hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan Joanne over haar prive zaken?
Haar moeder heeft een kliniek het mocht wat kosten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt een boel zeggen over Joanna, maar uitgelubberd is ze niet.
Ze laat toch niets zien verder. Dus wat mij betreft is het de put van vrouw Hollequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
pics pics???quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
een bever, knal er een boomstam in dan kan ze ergens op knagenquote:
Dat maakten Servio en Joanne ervanquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is niet erg.
Ze heeft haar zoontje extra botox beloofd als ze weer terug komt...
Nu heeft Gerard ineens gezegd dat hij zijn vrouw niet wou spreken?????
Wtf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze laat toch niets zien verder. Dus wat mij betreft is het de put van vrouw Holle
Gatver. Weer bewijs dat het zo vals is als de pest en dat o:a Joanna daar het lievertje is van de redactie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.
volgens mij is ze de tijd een beetje kwijt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je wel! Hoorde ik het toch goed.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
een bever, knal er een boomstam in dan kan ze ergens op knagen
[..]
Dat maakten Servio en Joanne ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |