Maar hij is te lui om te drukken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat doet ie al iets van een week, geloof ik...
Volgens mijn vindt Gerard het helemaal niet erg als het geraden wordt zeker niet door iemand die hij het gunt. Kan hij lekker over zijn hobby zeilen praten hij heeft een mooie zeilboot.quote:
Flip doet een goedkotsmakertje meequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:48 schreef MargrietV het volgende:
Oh nu gaat Joanna een zgn. goedmakertje doen! Kots!
en ik denk een blauwe Range Roverquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Volgens mijn vindt Gerard het helemaal niet erg als het geraden wordt zeker niet door iemand die hij het gunt. Kan hij lekker over zijn hobby zeilen praten hij heeft een mooie zeilboot.
Ja en daarna cashen.....(hij krijgt dan vast wel missies) .hij weet vlgs mij al best een hoop en als zijn geheim is geraden kan hij doorstormen op de geheimen van de anderenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef delfse het volgende:
[..]
Volgens mijn vindt Gerard het helemaal niet erg als het geraden wordt zeker niet door iemand die hij het gunt. Kan hij lekker over zijn hobby zeilen praten hij heeft een mooie zeilboot.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja en daarna cashen.....(hij krijgt dan vast wel missies) .hij weet vlgs mij al best een hoop en als zijn geheim is geraden kan hij doorstormen op de geheimen van de anderen
Hij weet niet dat hij het geheim heeft, en denkt door Gerards reactie dat ie er naast zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Maar hij is te lui om te drukken?
Dat doen ze meestal toch? Vrijwel iedereen heef al gedrukt toch, anders past het nooit meer in de uitzendingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Urb het volgende:
KvdW gesloten tot vrijdag, de stem zal kenbaar maken wanneer ie weer open is, dat worden rennen naar de bel als dat gedaan word.
lol doen andere stemmers wel na haar vertoning van vanmiddag.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Dark het volgende:
Jo denkt dat de achterban van Soof Stervio in het huis gaat houden.
Voor een keer is het oke eerst Philip eruit na zijn misselijke gedrag tegenover Mo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Dark het volgende:
Jo denkt dat de achterban van Soof Stervio in het huis gaat houden.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef delfse het volgende:
[..]
Voor een keer is het oke eerst Philip eruit na zijn misselijke gedrag tegenover Mo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |