hehe, zeelands discriminatie!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ervaring met 1 Zeeuw wordt even geprojecteerd op alle Zeeuwen, bedankt
1 Zeeuw die er een aardige poos over doet. De rest die er niet meteen bovenop zit, wat kennelijk 'vroeger' wel gebeurde (in een ander gebied).quote:Op maandag 28 maart 2011 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus ervaring met 1 Zeeuw wordt even geprojecteerd op alle Zeeuwen, bedankt
Ik ben een keer voor niks gereden, Dekkered is nog gaan kijken, wat wil je nog meerquote:Op maandag 28 maart 2011 18:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
1 Zeeuw die er een aardige poos over doet. De rest die er niet meteen bovenop zit, wat kennelijk 'vroeger' wel gebeurde (in een ander gebied).
Dus nee, niet 1 Zeeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef malse-sjanker het volgende:
HAHAHA,
daar rijd ik 24x per dag langs....aangezien ik in Souburg een huis heb gekocht, lol !
Donderdag moet ik richting Arnhem, ik laat 'm tot die tijd gewoon netjes liggen, dan gun ik namelijk anderen de kans als die eerder al kunnen en willen toeslaan.
Ligt ie er donderdag nog, dan neem ik 'm mee.
En speciaal voor Prowl:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
ik ookquote:
Die avatar van jou doet me iedere keer aan een collega denken.. Die lijkt er exact op, alleen dan zonder lang haar.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:30 schreef malse-sjanker het volgende:
nou wie haalt 'm op? hij ligt niet meer in zeeland.
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 23:17 schreef boertie het volgende:
* boertie is ook al even aan't mappen geweest maar dees is pittig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Voorlopig nog ff niet, krijg hem niet gepinpoint.....quote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef Hweetje het volgende:
Yes,
een weekje weggeweest en de stok is weer on de move
Hij staat wel op StreetView, hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 23:25 schreef boertie het volgende:
het gaat toch iets stroever zo zonder streetview![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Dat zei of dacht ik ook niet, maar ik heb volgens mij ook wel een pittige locatie in gedachten.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Thijz het volgende:
Je dacht toch niet dat ik het zo cadeau ging geven?
Hij heeft een maand in Zeeland gelegen, dus zeker niet 'nog steeds'quote:
* Thijz Google Maps aanslingertquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat zei of dacht ik ook niet, maar ik heb volgens mij ook wel een pittige locatie in gedachten.....
Wacht daar nog maar even mee, haal hem vrijdag pas op, als hij er nog ligt, dus met veel mazzel niet eerder dan vrijdagavond de foto's........quote:
Dat is nog verderdur wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef Maruna het volgende:
[..]
Hij heeft een maand in Zeeland gelegen, dus zeker niet 'nog steeds'
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Crutch het volgende:
Ik ga het weekend over een week een weekendje weg naar Zeeland, dus mocht ie er dan nķg liggen.
yes please, dan heb ik ook een kans hihihhiihquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef malse-sjanker het volgende:
leg m maar in zeeland hoor, dan leg ik 'm wel weer richting amsterdam ofzo.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Broertie het volgende:
* Broertie vraagt zich af wat iedereen toch over zeeland wauwelt... *
Daar ligt hij toch al even niet meer???
Hihihihiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef malse-sjanker het volgende:
leg m maar in zeeland hoor, dan leg ik 'm wel weer richting amsterdam ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Broertie het volgende:
@ Thijz: had je even niet kunnen zeggen dat zandweggetje te mijden met de auto? Ik heb getwijfeld of ik Jan de Rooy zou bellen om te vragen of ik zijn vrachtwagen mocht lenen....Ik heb m'n auto op de 'parkeerplaats' net voor je het dorp uitrijdt gezet, en daarna gekeerd. Ik heb die hele zandweg niet gezien.
Maar ik wist ook niet wat voor een vervoer je bij je had.
![]()
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Done!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Miendientje het volgende:
Voeg liftend ook maar toe en met de trein/bus.
Ik ga nog wel een keer op skates, ik kom regelmatig langs leuke plaatsnaamborden als ik aan het skaten ben.
Ik denk eerder dat er een dixieland bandje uit de speakers schaltquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Thijz het volgende:
luister je onderweg ook naar AC/Dixi?
[..]
Dan was ik dus de 2e, met Golf MK1 Cabrio.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar heb ik m ooit nog mee opgehaald, zomer 2008 zie ik staan
Posthoornseweg/Parallelweg of Beukenlaan, waarschijnlijk, want 60-weg en geen bomen bij binnenkomst.quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Broertie het volgende:
Omdat we vanmiddag toch bij Ada Hofman waren, hebben we gelijk de stok maar geplaatst in De Krim:
[ afbeelding ]
Sleutel ligt in de hoek achter de "g" van gem.
Achterkantje:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Omdat het zondag is en zulk mooi weer is, heb ik het niet al te moeilijk gemaakt maar is het wel een lekkere verplaatsing van zo'n 108 km.....
Succes allen!
Ik denk aan de Drentseweg.quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Posthoornseweg/Parallelweg of Beukenlaan, waarschijnlijk, want 60-weg en geen bomen bij binnenkomst.
Dat denk ik niet, of ze hebben het straatnaambordje er nu bovenop zitten in plaats van er tussen zoals op streetviewquote:
je weet niet hoeveel tijd er zit tussen de streetview foto's en de foto's van Broertie. dan hebben ze het bordje 'einde 60 km' verhangen. Ik blijf er wel bij, de andere details kloppen wel:quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:31 schreef Maruna het volgende:
Dat denk ik niet, of ze hebben het straatnaambordje er nu bovenop zitten in plaats van er tussen zoals op streetview
* Broertie zegt wijselijk niks *quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Thijz het volgende:
en anders moet Broertie maar uitsluitsel geven.
Veel plezier met het handmatig nagaan van alle plaatsen uit de Fok!Stok-historie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Crutch het volgende:
Zijn er ook Streetviewfoto's waarop écht de stok aan een paal hangt te zien?
Zou toch haast wel moeten, ooit... ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |