Dat is nog verderdur wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef Maruna het volgende:
[..]
Hij heeft een maand in Zeeland gelegen, dus zeker niet 'nog steeds'
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Crutch het volgende:
Ik ga het weekend over een week een weekendje weg naar Zeeland, dus mocht ie er dan nóg liggen.
yes please, dan heb ik ook een kans hihihhiihquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef malse-sjanker het volgende:
leg m maar in zeeland hoor, dan leg ik 'm wel weer richting amsterdam ofzo.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Broertie het volgende:
* Broertie vraagt zich af wat iedereen toch over zeeland wauwelt... *
Daar ligt hij toch al even niet meer???
Hihihihiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef malse-sjanker het volgende:
leg m maar in zeeland hoor, dan leg ik 'm wel weer richting amsterdam ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Broertie het volgende:
@ Thijz: had je even niet kunnen zeggen dat zandweggetje te mijden met de auto? Ik heb getwijfeld of ik Jan de Rooy zou bellen om te vragen of ik zijn vrachtwagen mocht lenen....Ik heb m'n auto op de 'parkeerplaats' net voor je het dorp uitrijdt gezet, en daarna gekeerd. Ik heb die hele zandweg niet gezien.
Maar ik wist ook niet wat voor een vervoer je bij je had.
![]()
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Done!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Miendientje het volgende:
Voeg liftend ook maar toe en met de trein/bus.
Ik ga nog wel een keer op skates, ik kom regelmatig langs leuke plaatsnaamborden als ik aan het skaten ben.
Ik denk eerder dat er een dixieland bandje uit de speakers schaltquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Thijz het volgende:
luister je onderweg ook naar AC/Dixi?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |