Goed idee, iemand in de buurt?????quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Miendientje het volgende:
Is er trouwens al gecontroleerd of de stok wel echt weg is? Het is hier wel vaker voor gekomen dat iemand riep hem te hebben, niets meer liet horen of alleen vage berichten en vervolgens lag de stok nog gewoon aan het laatste bord.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Miendientje het volgende:
Is er trouwens al gecontroleerd of de stok wel echt weg is? Het is hier wel vaker voor gekomen dat iemand riep hem te hebben, niets meer liet horen of alleen vage berichten en vervolgens lag de stok nog gewoon aan het laatste bord.
Dekkered is al gaan kijken:quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik was er toevallig ook nog gister middag geweest, de sleutel was er ook niet voor mij maar toen ik zat te kijken voor de stok was die er ook niet meer dus ik dacht dat ze hem gevonden hadden.
Beetje flauw, zit al een week met spanning te wachten waar de Fokstok heengaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
heb m al 2x gepmt, hij is wel online geweest maar heeft zn pm's niet gelezen
Hoe vaak mag ik hem posten dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Crutch het volgende:
Haha vind ik juist leuk!
Ik mag 'm zelf niet meer postenJullie wel.
Mijn ervaring is dat PM's niet echt opvallen. Slechts een getalletje (2, in zijn geval) rechtsboven bij de envelop.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
heb m al 2x gepmt, hij is wel online geweest maar heeft zn pm's niet gelezen
zou tijd worden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Crutch het volgende:
Beter idee, ik fix de stalen stok morgen even.
Slecht en goed nieuws! Hadden ze geen Internet in ziekenhuis?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Arguru het volgende:
I'm still alive! Sorry voor het uitblijven van een reactie en een verplaatsing! De reden dat jullie niets van me hebben gehoord is dat ik de afgelopen twee weken in het ziekenhuis lag, again my apologies! Morgenochtend wordt hij in Goes gedropt!
Arnhem kan ik mee levenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:50 schreef malse-sjanker het volgende:
jeeh, weer breven in de louwerij
Als ie in Goes ligt, kan ik m eventueel wel verplaatsen richting Arnhem als ik daarmee de zeelandhaters tegemoet kan komen.
quote:
PICS!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:51 schreef malse-sjanker het volgende:
Mijn streven was dezelfde dag nog foto's online te plempen, en als het lukte ook nog een berichtje te plaatsen dat ik de stok had opgehaald.
Maar met dit tempo krijg ik ook spontane hangtieten ja.....
"Minder fel", wellicht.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn niet zo snel bedoel je?
Druk kruispunt zo te zien en slechts een klein open veldje, omringd door fietspaden/wegen, waar het plaatsnaambord in staat. De stok kan daar dus beter niet te lang blijven liggen.quote:
T is alleen wel een takke eind wegquote:Op maandag 28 maart 2011 16:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Druk kruispunt zo te zien en slechts een klein open veldje, omringd door fietspaden/wegen, waar het plaatsnaambord in staat. De stok kan daar dus beter niet te lang blijven liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |