Goed idee, iemand in de buurt?????quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Miendientje het volgende:
Is er trouwens al gecontroleerd of de stok wel echt weg is? Het is hier wel vaker voor gekomen dat iemand riep hem te hebben, niets meer liet horen of alleen vage berichten en vervolgens lag de stok nog gewoon aan het laatste bord.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Miendientje het volgende:
Is er trouwens al gecontroleerd of de stok wel echt weg is? Het is hier wel vaker voor gekomen dat iemand riep hem te hebben, niets meer liet horen of alleen vage berichten en vervolgens lag de stok nog gewoon aan het laatste bord.
Dekkered is al gaan kijken:quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik was er toevallig ook nog gister middag geweest, de sleutel was er ook niet voor mij maar toen ik zat te kijken voor de stok was die er ook niet meer dus ik dacht dat ze hem gevonden hadden.
Beetje flauw, zit al een week met spanning te wachten waar de Fokstok heengaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
heb m al 2x gepmt, hij is wel online geweest maar heeft zn pm's niet gelezen
Hoe vaak mag ik hem posten dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Crutch het volgende:
Haha vind ik juist leuk!
Ik mag 'm zelf niet meer postenJullie wel.
Mijn ervaring is dat PM's niet echt opvallen. Slechts een getalletje (2, in zijn geval) rechtsboven bij de envelop.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
heb m al 2x gepmt, hij is wel online geweest maar heeft zn pm's niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |