Dat is nog verderdur wegquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef Maruna het volgende:
[..]
Hij heeft een maand in Zeeland gelegen, dus zeker niet 'nog steeds'
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:57 schreef Crutch het volgende:
Ik ga het weekend over een week een weekendje weg naar Zeeland, dus mocht ie er dan nóg liggen.
yes please, dan heb ik ook een kans hihihhiihquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef malse-sjanker het volgende:
leg m maar in zeeland hoor, dan leg ik 'm wel weer richting amsterdam ofzo.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Broertie het volgende:
* Broertie vraagt zich af wat iedereen toch over zeeland wauwelt... *
Daar ligt hij toch al even niet meer???
Hihihihiquote:Op donderdag 7 april 2011 00:17 schreef malse-sjanker het volgende:
leg m maar in zeeland hoor, dan leg ik 'm wel weer richting amsterdam ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Broertie het volgende:
@ Thijz: had je even niet kunnen zeggen dat zandweggetje te mijden met de auto? Ik heb getwijfeld of ik Jan de Rooy zou bellen om te vragen of ik zijn vrachtwagen mocht lenen....Ik heb m'n auto op de 'parkeerplaats' net voor je het dorp uitrijdt gezet, en daarna gekeerd. Ik heb die hele zandweg niet gezien.
Maar ik wist ook niet wat voor een vervoer je bij je had.
![]()
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Done!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:11 schreef Miendientje het volgende:
Voeg liftend ook maar toe en met de trein/bus.
Ik ga nog wel een keer op skates, ik kom regelmatig langs leuke plaatsnaamborden als ik aan het skaten ben.
Ik denk eerder dat er een dixieland bandje uit de speakers schaltquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef Thijz het volgende:
luister je onderweg ook naar AC/Dixi?
[..]
Dan was ik dus de 2e, met Golf MK1 Cabrio.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar heb ik m ooit nog mee opgehaald, zomer 2008 zie ik staan
Posthoornseweg/Parallelweg of Beukenlaan, waarschijnlijk, want 60-weg en geen bomen bij binnenkomst.quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Broertie het volgende:
Omdat we vanmiddag toch bij Ada Hofman waren, hebben we gelijk de stok maar geplaatst in De Krim:
[ afbeelding ]
Sleutel ligt in de hoek achter de "g" van gem.
Achterkantje:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Omdat het zondag is en zulk mooi weer is, heb ik het niet al te moeilijk gemaakt maar is het wel een lekkere verplaatsing van zo'n 108 km.....
Succes allen!
Ik denk aan de Drentseweg.quote:Op maandag 11 april 2011 18:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Posthoornseweg/Parallelweg of Beukenlaan, waarschijnlijk, want 60-weg en geen bomen bij binnenkomst.
Dat denk ik niet, of ze hebben het straatnaambordje er nu bovenop zitten in plaats van er tussen zoals op streetviewquote:
je weet niet hoeveel tijd er zit tussen de streetview foto's en de foto's van Broertie. dan hebben ze het bordje 'einde 60 km' verhangen. Ik blijf er wel bij, de andere details kloppen wel:quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:31 schreef Maruna het volgende:
Dat denk ik niet, of ze hebben het straatnaambordje er nu bovenop zitten in plaats van er tussen zoals op streetview
* Broertie zegt wijselijk niks *quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Thijz het volgende:
en anders moet Broertie maar uitsluitsel geven.
Veel plezier met het handmatig nagaan van alle plaatsen uit de Fok!Stok-historie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:09 schreef Crutch het volgende:
Zijn er ook Streetviewfoto's waarop écht de stok aan een paal hangt te zien?
Zou toch haast wel moeten, ooit... ergens.
dat dus, zodra ik 'm heb zal ik 'm ff aanwijzen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef NoBody122 het volgende:
Gaat hij nog niet vertellen natuurlijk; straks wordt de stok voor z'n neus weggekaapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Miendientje het volgende:
Ik zie hem ook niet. Volgens de schaduw (als we er vanuit gaan dat de foto's aan het einde begin van de dag gemaakt zijn) ligt de stok ten Oosten westen van Notter. ik kan daar rotondes vinden, maar niet die van de foto...
Ja die conclusie maakte ik ook net, je ziet namelijk een Tango tankstation op de achtergrond, het is een weg die bij google nog niet op de foto staat en bij Bing nog helemaal niet op kaart.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:55 schreef juruun het volgende:
Sorry Thijz! Ik heb hem opgehaald, maar had even niet de beschikking over een computer, vandaar nu even via mobiel internet. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen, met fatsoenlijke foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Dan gaat hij weer naar Zeeland?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef Broertie het volgende:
Ik mag weer, toch? Zitten 2 verplaatsingen tussen... Als hij er maandag nog ligt......dan......
zou nog zomaar kunnen ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:55 schreef juruun het volgende:
[..]
Heb je 2 uur non-stop alle toegangswegen van Enschede zitten Streetviewen?
Hij heeft dus al een nieuwe plek gekregen en het is nu alleen wachten op de foto's..?quote:Op zondag 17 april 2011 12:53 schreef boertie het volgende:
Omdat het hier zo rustig is wil ik vanmiddag nog wel een poging wagen om de stok een slinger te geven.
Na een stukkie rondcruizen met een lekker muziekie op de achtegrond is de Stok aangekomen in het altijd stralende...quote:Op zondag 17 april 2011 14:57 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hij heeft dus al een nieuwe plek gekregen en het is nu alleen wachten op de foto's..? zijn de foto's nu ook online
Oh nooes, gaat 'ie weer richting Zwollequote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef swollywood het volgende:
Hij LAG op de kruising Heideparkweg-Verbindingsweg.
On the move again!
quote:Op zondag 17 april 2011 19:20 schreef Thijz het volgende:
[..]
Oh nooes, gaat 'ie weer richting Zwolle
Voorbij Zwolle zelfs. Nu op weg naar huis en dan foto's uploaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rechtermuisknop op de kaart > 'Wat is hier'quote:Op maandag 18 april 2011 10:52 schreef Maruna het volgende:
Hoe doe je zo'n pijltje op de kaart eigenlijk met coordinaten? ik kreeg dat maar niet voor elkaar...
Goedzo knul! Nou moet je die unit alleen nog een keer gaan halenquote:Op maandag 18 april 2011 11:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een reeks van de fokstok gemaakt, nieuwe topics dus openen mbv die nieuwe reeksknop
quote:
voor die tijd ga ik het waarschijnlijk niet reddenquote:Op maandag 18 april 2011 11:41 schreef Crutch het volgende:
Als de stok er morgenavond nog ligt neem ik 'm mee.
Moooi! Tenzij Danny 'm voor mijn neus wegjat.quote:Op maandag 18 april 2011 12:52 schreef Richfield het volgende:
[..]
voor die tijd ga ik het waarschijnlijk niet redden
Zit nog te denken.quote:Op maandag 18 april 2011 20:51 schreef NoBody122 het volgende:
Dat klinkt als een verplaatsing richting noorden, in dat geval?
Hopelijk is mijn koppakking spoedig vervangen, dan kan ik de stok vast wel oppikken daar, mits in de goede regio.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:14 schreef NoBody122 het volgende:
Heeft iemand de stok al eens geplaatst met een lijnbus (als chauffeur)?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef nijnja het volgende:
Mijn vader is buschauffeur en leek het wel leuk. Mijn oom heeft zich al aangemeld (speciaal voor de stok) en wil hem met zn boot verplaatsen
Oh, da's ook vrij uniek idd, al is hij al wel eens per kano verplaatst.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef nijnja het volgende:
Mijn vader is buschauffeur en leek het wel leuk. Mijn oom heeft zich al aangemeld (speciaal voor de stok) en wil hem met zn boot verplaatsen
denk het wel, is een Google dingetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:30 schreef Crutch het volgende:
Jullie hebben al het een en ander ge-google-mapped, maar klopt die locatie ook? Er staat Hasselt bij namelijk.
Heb je ook zo'n tof weiland-met-koeien-tafelzeil?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef NoBody122 het volgende:
Hee, zo'n sleutelhanger heb ik ook. 2 zelfs.
Nee, dat niet. Zo'n super niet meer normale zonnebril ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n tof weiland-met-koeien-tafelzeil?
Ik stop eerder met werken vandaag, ga zo de Stok™ ergens ophangen.
Wat een fail...quote:
Te snel gereden? Klote!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:12 schreef nijnja het volgende:
Ik heb gisteren tijdens het ophalen (de terugweg) volgens mij een bekeurings gekregen...
Prima tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Jammer voor je Mikkie, ik moest van Miendientje even doorgeven dat zij de stok vanmiddag heeft opgepikt....
Noord Holland it is, maar niet in de kop:quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand hem al eens opgehaald met de racefiets?heb er vandaag een aangeschaft wil hem wel uittesten als iemand hem in de kop van Noord Holland plant! lolz..
Het is maar 90 km van Den Helder naar Kudelstaart.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand hem al eens opgehaald met de racefiets?heb er vandaag een aangeschaft wil hem wel uittesten als iemand hem in de kop van Noord Holland plant! lolz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |