quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef nijnja het volgende:
Mijn vader is buschauffeur en leek het wel leuk. Mijn oom heeft zich al aangemeld (speciaal voor de stok) en wil hem met zn boot verplaatsen
Oh, da's ook vrij uniek idd, al is hij al wel eens per kano verplaatst.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef nijnja het volgende:
Mijn vader is buschauffeur en leek het wel leuk. Mijn oom heeft zich al aangemeld (speciaal voor de stok) en wil hem met zn boot verplaatsen
denk het wel, is een Google dingetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 14:30 schreef Crutch het volgende:
Jullie hebben al het een en ander ge-google-mapped, maar klopt die locatie ook? Er staat Hasselt bij namelijk.
Heb je ook zo'n tof weiland-met-koeien-tafelzeil?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef NoBody122 het volgende:
Hee, zo'n sleutelhanger heb ik ook. 2 zelfs.
Nee, dat niet. Zo'n super niet meer normale zonnebril ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n tof weiland-met-koeien-tafelzeil?
Ik stop eerder met werken vandaag, ga zo de Stok™ ergens ophangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Wat een fail...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Te snel gereden? Klote!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:12 schreef nijnja het volgende:
Ik heb gisteren tijdens het ophalen (de terugweg) volgens mij een bekeurings gekregen...
Prima tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Jammer voor je Mikkie, ik moest van Miendientje even doorgeven dat zij de stok vanmiddag heeft opgepikt....
Noord Holland it is, maar niet in de kop:quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand hem al eens opgehaald met de racefiets?heb er vandaag een aangeschaft wil hem wel uittesten als iemand hem in de kop van Noord Holland plant! lolz..
Het is maar 90 km van Den Helder naar Kudelstaart.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand hem al eens opgehaald met de racefiets?heb er vandaag een aangeschaft wil hem wel uittesten als iemand hem in de kop van Noord Holland plant! lolz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |