SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vindenResistance is futile.
Volgende stap is dat zij in de buurt van Arnhem of Nijmegen gaat solliciteren. 'Want het voelt gewoon goed'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs m'n gehele kaptafel verzaagd en uitgeboord zodat ze een hêndig lampje heeft boven de spiegel.
En om hier nog even op terug te komen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Seven. het volgende:
Ik heb bij kasta al vele dames voorbij zien komen. Het is ongetwijfeld een schatje maar er valt niet te ontkennen dat hij moeite heeft met relaties.
Ze heeft het wel terloops laten vallen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef Seven. het volgende:
Combinatie van glazen bol en posthistory. En, is het al besproken?
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
En om hier nog even op terug te komen...
Het is niet zozeer dat ik moeite heb met relaties, het is meer dat ik moeite heb met gezapigheid en verveling.
Niet dat ze me elke dag in een andere kleur koala-pak op hoeft te wachten ofzo, maar er moeten wel voldoende prikkels blijven.
En dat kan op tig manieren; intelligentie, (uiteraard ook) de lichamelijke, gesprekken, activiteiten buitenshuis, etc.
Mocht je dat als vrouwen kunnen bieden én is en blijft álles ook bespreekbaar (hetgeen vrijwel onmogelijk is bij vrouwen), dan heb je een verdomd goede partner aan me.
Mark my words, dat is over een paar maanden geen punt meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze heeft het wel terloops laten vallen ja.
Maar zij zit nogal vast aan haar baan te Brede en ik ben gevraagd om de communicatie van een festival te doen alhier en heb ook nog tig andere regio-gebonden zaken lopen, dus voorlopig nog even niet.
Anyway Seven, +1 intelligentie
Faalangst? Verantwoordelijkheden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.
Voor de herfst zal zij inbinden. En 'voorlopig' aangaande relaties, dat betekent doorgaans 'over minstens een jaar' voor mannen. Voor vrouwen is dat het startsignaal om te solliciteren of over te stappen op een andere vestiging.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Dizorn het volgende:
Hij zegt toch ook voorlopig?Daar is geen quote voor nodig.
Weer wat geleerd. Zal er aan proberen te denken volgende keer dat ik "voorlopig" gebruikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de herfst zal zij inbinden. En 'voorlopig' aangaande relaties, dat betekent doorgaans 'over minstens een jaar' voor mannen. Voor vrouwen is dat het startsignaal om te solliciteren of over te stappen op een andere vestiging.
Dat het binnen 2 jaar wel héél serieus wordt allemaal, als haar eierstokken zich roeren. Maar goed, daarmee is het niet gezegd dat het deze keer hetzelfde zal zijn, ik acht het niet geheel onmogelijk dat jij vroeg of laat kindertjes wil en trouwen enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Faalangst? Verantwoordelijkheden?
Waar doel je op?.
Ik denk dat jij voor de zoveelste keer niet bestaande verbanden legt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef picardmike het volgende:
Mijn idee van Kasta is dat hij een beetje op een haagse aso lijkt,. Fijne gasten altijd maar meestal niet in staat om een normale leuke meid te vinden en op het eind laten die gasten zich helemaal gek maken door vrouwen. Maarja misschien helpt het dat Kasta managementervaring heeft.
Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien. Denk dat Kasta vooral moet oppassen als hij dominant gedrag bij vrouwen vertoont.
Gaat niet om verbanden, dat is gewoon mijn indruk. Dan heb ik volgens mij iedereen gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor de zoveelste keer niet bestaande verbanden legt.
Ooooohquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat het binnen 2 jaar wel héél serieus wordt allemaal, als haar eierstokken zich roeren. Maar goed, daarmee is het niet gezegd dat het deze keer hetzelfde zal zijn, ik acht het niet geheel onmogelijk dat jij vroeg of laat kindertjes wil en trouwen enzo.
Dude. Echt zóóó andersom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef picardmike het volgende:
Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien.
Oh, je kan er niet meer naast zitten...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef picardmike het volgende:
Mijn idee van Kasta is dat hij een beetje op een haagse aso lijkt,.
quote:Fijne gasten altijd maar meestal niet in staat om een normale leuke meid te vinden en op het eind laten die gasten zich helemaal gek maken door vrouwen. Maarja misschien helpt het dat Kasta managementervaring heeft.
Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien. Kasta moet vooral oppassen als hij dominant gedrag bij vrouwen vertoont.
Oeh Seven, daar schort het toch even qua kasta-kennis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Seven. het volgende:
Anyway, kasta: door het plaatsen van die lamp, heb je zélf het licht op groen gezet. Daar ben je je wel van bewust, neem ik aan? Iedere vrouw zou dit opvatten als signaal dat de eerste voorzichtige voorbereidingen tot samenwonen kunnen starten in ieder geval.
Dus als ze je over een jaar nou onverhoopt tóch de strot uit zou komen, dan kun je natuurlijk niet meer ontkennen dat je een klootzak bent op dat gebied. Geen waarde-oordeel, ik heb een hele ruime omschrijving van dat begrip (gemengde signalen geven is wat mij betreft al voldoende en ik begrijp ook heus wel dat een 'klootzak' niet per definitie onbetrouwbaar is, maar in de praktijk vaker wel onberekenbaar aangaande keuzes in de liefde, om het maar zo te omschrijven).
Ik geloof dat jij dat gelooft. Jij ziet het niet als een signaal maar als een aardigheidje. Zij zal er waarschijnlijk wel de beide in zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh Seven, daar schort het toch even qua kasta-kennis.
Dergelijke "subtiele signalen" zijn simpelweg niet mijn ding, zulke dingen zijn gewoon aardigheidjes omdat ik haar waardeer.
Als ik met een vrouw zou willen samenwonen, dan wacht ik tot de rust en zeg gewoon "Ey meid, wanneer wil je samen wonen? En waar?"
Serieus.
Ja maar dat bedoel ik ook met haags aso uiterlijk, daarbij maakt 30%(* je woorden) niet eens uit want meer dan 70% is non-verbale communicatie. Dan is het 1+1 optellen. Tenzij je erg sterk bent in non-verbale commicatie dat je dat haagse aso uiterlijk eruit kan filteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude. Echt zóóó andersom.
Ik heb een domme en enigszins intimiderende kop waardoor mensen al omvallen als ik eens een ander woordje gebruik dan Kees, noot of Mies.
En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knotsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Seven. het volgende:
Over gemengde signalen gesproken: waar blijft mijn slaapdate?! Ik ben moe!
Of heeft mijn Frans me even in de steek gelaten? Hij zei toch echt 'is goed' en toen zei ik nog 'tot zo, ciao'.![]()
Als het ter sprake is gekomen en er worden prompt lampjes speciaal voor haar geïnstalleerd, is hoe dan ook op te vatten als 'de deur staat op een kier'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Dizorn het volgende:
Sorry hoor maar als elke vrouw meteen diepe betekenissen ziet in simpele handelingen én durven te zeuren dat mannen klootzakken zijn...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knots.
Welterusten y'all.
Doel je nou op het samenwonen of op de relatie an sich?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het ter sprake is gekomen en er worden prompt lampjes speciaal voor haar geïnstalleerd, is hoe dan ook op te vatten als 'de deur staat op een kier'.
Er staat ook nergens dat zij d'r voet er al tussen heeft staan, eh?
Kijk mij foute negers met grote knotsen neukenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knots.
Welterusten y'all.
Zat net effe terug te lezen, 10jr ouder nog wel en 3 uur zijn nest uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk mij foute negers met grote knotsen neuken
Mooie verhalen, Seven...
Heb je dat vagina-vote overgenomen uit die Grey's Anatomy aflevering van pas ofzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.
Hoe komt men er in godsnaam bij dat ik samen wil wonen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef macondo het volgende:
@Kasta, ik heb wat pagina's gemist. Dat het goed ging is fijn, maar samenwonen gozer - dat heeft alleen maar nadelen. Behalve dat het zo praktisch is en voordelig. Maar een kort pittig kapsel en bril ipv lenzen is ook praktisch.
Straks ga je nog vertellen dat je komend weekend mee gaat haar ouders bezoeken
Omdat je nogal ambivalent reageerde leek er een kern van waarheid in te zitten, maar enfin : ook hier bespeur ik weer wat raars hoor. "Godzijdank had ik al nee gezegd toen.." ... hoezo godzijdank? Kom je er anders niet onderuit? Dat is toch niet zo moeilijk - je bent toch een grote jongen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe komt men er in godsnaam bij dat ik samen wil wonen?.
By the way vroeg ze me zojuist wel mee op een BBQ met familie.
Godzijdank had ik al nee gezegd toen ze "BBQ" zei. (serieus)
Het kutste is wel dat ik nu dus niet kan slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie verhalen, Seven...
Mja, lijkt me duidelijk in ieder geval. Dit soort dingen kan ik niet waarderen, zeggen dat je langskomt en dan.. niets. Ignore dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zat net effe terug te lezen, 10jr ouder nog wel en 3 uur zijn nest uit.
Ik keur het af, kan nooit gezond wezen dit.
Jep. Het is wel een toepasselijke naam voor het begrip.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb je dat vagina-vote overgenomen uit die Grey's Anatomy aflevering van pas ofzo?
En ja ik kijk Grey's Anatomy, haters gonna hate
Godzijdank aangezien zij nu niet denkt dat het aan haar familie lagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je nogal ambivalent reageerde leek er een kern van waarheid in te zitten, maar enfin : ook hier bespeur ik weer wat raars hoor. "Godzijdank had ik al nee gezegd toen.." ... hoezo godzijdank? Kom je er anders niet onderuit? Dat is toch niet zo moeilijk - je bent toch een grote jongen?
Nee, dit is een prille relatie van een week of 5, 6 jong. Zijn ex pleurt zijn enveloppen gewoon doorgescheurd buiten voor de deur en smijt hele businessplannen in plastic tassen in de gang inmiddels.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb schijnbaar ook paginas gemist uit kasta dagboek... Het is weer aan begrijp ik?
Ja, ben aan het einde van mijn latijn nu.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:25 schreef Dizorn het volgende:
Nou nóg niet aan het slapen.. goed bezig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie verhalen, Seven...
Oh, je kunt niet gewoon eerlijk zijn tegen je schatje? Zullen je katholieke roots wel zijn, Kastaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godzijdank aangezien zij nu niet denkt dat het aan haar familie lag.
Meestal wel belangrijk om te vermelden ,aangezien de vrouw het vaak als eerstkomende kerst ziet en ze dus weer ergens op gaat uitkijken, teleurgesteld wordt.. etc etc. Jij zegt " maar ik had geen jaar gezegd " zij boos vervolgens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet gewoon eerlijk zijn tegen je schatje? Zullen je katholieke roots wel zijn, Kasta
Ik zeg gewoon altijd dat mijn nieuwe schoonfamilie mij wel zal zien met het kerstdiner. Eerder niet, geen behoefte aan. Maar welk jaar, dat laat ik altijd in het midden.
Oeh, nice onequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet gewoon eerlijk zijn tegen je schatje? Zullen je katholieke roots wel zijn, Kasta
Ik zeg gewoon altijd dat mijn nieuwe schoonfamilie mij wel zal zien met het kerstdiner. Eerder niet, geen behoefte aan. Maar welk jaar, dat laat ik altijd in het midden.
Precies, mijn ouders kunnen mij en mijn broertjes Wesley en Humphrey ook al niet uit elkaar houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef Silenus het volgende:
Ik zie m'n ouders zo weinig dat ik mezelf nog regelmatig opnieuw moet voorstellen.
Ben je alleen vergeten bij je laatste datequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:36 schreef Thornado het volgende:
Och, ik nodig mijn ouders gewoon uit tijdens de eerste date.
Altijd succes!
Ik wou bijna wat zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Uberhaupt... mensen die hun "date" direct meesleuren naar hun famileIk moet wel verdomde zeker van mn zaak zijn, wil ik dat doen. Laatste keer dat ik iemand aan mn ouders voorstelde is dik 11 jaar geleden
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Uberhaupt... mensen die hun "date" direct meesleuren naar hun famileIk moet wel verdomde zeker van mn zaak zijn, wil ik dat doen. Laatste keer dat ik iemand aan mn ouders voorstelde is dik 11 jaar geleden
Doodeng!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:20 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik toch wel serieus relatie materiaal...![]()
Zie zaterdag de hele family...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Maar volgens mij heb jij er juist best zin in
Hij heeft zelf niet zo veel met familie, dus waarom zou ik er dan mee zitten...?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doodeng!!![]()
Maar volgens mij heb jij er juist best zin in
Alles bij elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef VacaLoca het volgende:
Hoeveel dates heb je gehad Schilderijtje?
Misschien willen ze alleen daten met mannen ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Bleh... ligt het nu aan mij of is het daadwerkelijk zo dat het grootste gedeelte van de vrouwen op paiq geen conversatie kunnen dragen? Zo saaiii...
Ben een man... maar ligt dit nu aan mijn of hebben meer mensen deze ervaring? Heb de indruk dat je beter gelijk voor een date kan pushen ipv. al te lang te praten.quote:Misschien willen ze alleen daten met mannen ?
Terwijl dat natuurlijk wel zo isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godzijdank aangezien zij nu niet denkt dat het aan haar familie lag.
Waarom denk je dat ze daar zitten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Bleh... ligt het nu aan mij of is het daadwerkelijk zo dat het grootste gedeelte van de vrouwen op paiq geen conversatie kunnen dragen? Zo saaiii...
Hmmm, misschien heb je daar wel een punt. Maar hoe gaan jullie daar nu mee om?quote:Waarom denk je dat ze daar zitten?
Ik niet, ik kan het zelf namelijk ook niet een gesprek op gang houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmmm, misschien heb je daar wel een punt. Maar hoe gaan jullie daar nu mee om?
Wegklikken natuurlijk. Maar vaak ligt het ook gewoon een beetje aan jezelf hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hmmm, misschien heb je daar wel een punt. Maar hoe gaan jullie daar nu mee om?
Ik had juist altijd het omgekeerde (niet alleen op Paiq trouwens), die mannen beginnen een "praatje" maar vervolgens moet je de woorden uit hun bek trekken. En ik ben zelf ook niet zo van de smalltalk, dus dat waren meestal korte gesprekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef DigitalGirl het volgende:
He hallo, ik ben Karina! Waar was jij gisteren van 19.00 uur tot 22.00 uur?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
En als ik de hele tijd alleen maar vragen aan het stellen was dan voelde ik me net een politieagent.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
He hallo, ik ben Karina! Waar was jij gisteren van 19.00 uur tot 22.00 uur?
-eehhh...Ik was een biertje aan het drinken met een vriend.
En wat was zijn signalement?
-wtf.Zwart haar, donkere ogen, normaal postuur of wat bedoel je?
Viel je iets verdachts op?
- huh...nee, ik kende 'm al.
Was je onder invloed van alcohol of drugs?
-Ja, ik dronk bier zei ik toch.
Niet te bijdehand he vriend! Anders kom je maar effe mee![]()
-
Liefst een vrouw zonder knuppel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Vrouwen in uniform en ook nog eens gewapend. Wat wilt een man nog meer?
Inderdaadquote:
Kan zo heerlijk zijn...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Chawi het volgende:
Uiteindelijk toch Mister Right Now gevonden en heerlijk aan het genieten van het iedere keer naar dezelfde kop kijken
Define Mr Right Now?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef Chawi het volgende:
Uiteindelijk toch Mister Right Now gevonden en heerlijk aan het genieten van het iedere keer naar dezelfde kop kijken
Uhuh, is zeker een heerlijke kop om naar te kijkenquote:
Als de juiste vent voor mij op dit moment. Kan niet zeggen dat ik het over 10 jaar nog zo zie. Zoals het nu gaat, hoop ik van welquote:
quote:
Ik associeer dominantie met 'klootzak'. Dat is wel een valkuil in deze, dat ik hem op basis daarvan niet zou durven vertrouwen. Maar toch zegt mijn verstand dat dit een man is die weet wat hij wil, maar dat ik in de praktijk veel meer van hem zou accepteren dan hij van mij. Hij vindt holebi's onnatuurlijk en ik ben openlijk biseksueel. Hij spreekt geen Nederlands en zelfs geen Engels. Er zitten nogal wat haken en ogen aan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Chawi het volgende:
[..]
Uhuh, is zeker een heerlijke kop om naar te kijken![]()
Seven...misschien juist wel goed voor je de "niet goede, maar uitdagende" kantjes van meneer. En lijkt me wel dat je een beetje dominante man kan en moet hebben. Wellicht kan je daarbij wel je rust en geborgenheid vindenEn helpt het om hem te devalueren als knotsneger?
OK OK, dus niet meer op de datingsites dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Chawi het volgende:
[..]
Als de juiste vent voor mij op dit moment. Kan niet zeggen dat ik het over 10 jaar nog zo zie. Zoals het nu gaat, hoop ik van wel
Goed dat je jouw eigen valkuil al inziet, want jouw dominantie=klootzak is net zo stom/dom/onwaar als zijn holebi's=onnatuurlijk..Laat hem maar eens een documentaire over Bonobo's zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Seven. het volgende:
Ik associeer dominantie met 'klootzak'. Dat is wel een valkuil in deze, dat ik hem op basis daarvan niet zou durven vertrouwen. Maar toch zegt mijn verstand dat dit een man is die weet wat hij wil, maar dat ik in de praktijk veel meer van hem zou accepteren dan hij van mij. Hij vindt holebi's onnatuurlijk en ik ben openlijk biseksueel. Hij spreekt geen Nederlands en zelfs geen Engels. Er zitten nogal wat haken en ogen aan.
Nou ja, nu weet ik dat er veel schuilgaat achter die knots dus de devaluatie mag niet baten.
Ghe, is wat voor te zeggen. Maar leuk voor je, iedere keer als iemand zich hier af komt melden dan heb ik weer zoiets van 'wie weet is dat voor mij toch nog niet zo onbereikbaar' dus meer mensen afmelden please.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Chawi het volgende:
Niet meer op datingsites. Heb in het begin echt wel moeten afkicken. Hadden een leuk groepje op de RP chat, maar ga geen geld betalen om alleen te kunnen chatten
Denk niet dat dat écht verschil zal makenquote:[..]
Goed dat je jouw eigen valkuil al inziet, want jouw dominantie=klootzak is net zo stom/dom/onwaar als zijn holebi's=onnatuurlijk..Laat hem maar eens een documentaire over Bonobo's zien
Wees blij dat iemand je een berichtje stuurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef picardmike het volgende:
Ha getver krijg ik een berichtje van Mizzmaris (NL79467240).
Is een Congolees zeker, zijn meestal leuke mensen. Hele zachte stem meestal. Je loopt trouwens zijn rationaliteit te prijzen. Wat moet jij nou met een Latino!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe, is wat voor te zeggen. Maar leuk voor je, iedere keer als iemand zich hier af komt melden dan heb ik weer zoiets van 'wie weet is dat voor mij toch nog niet zo onbereikbaar' dus meer mensen afmelden please.
[..]
Denk niet dat dat écht verschil zal maken. Zijn belevingswereld is wel heel anders dan de mijne hoor, hij is bijvoorbeeld echt een trotse Afrikaan en praat daar bijzonder passioneel over bijvoorbeeld
. Ik kan dan mijn lach amper inhouden, niet om de inhoud maar om de manier waarop hij spreekt
. Inclusief wilde armgebaren, alle rationaliteit overboord terwijl hij heel rationeel is. Hij houdt van zijn geboorteland, wel heel bewonderenswaardig maar stel dat hij die discussie aangaat met mijn vrienden
. Zou nog lachen worden. Overigens heb ik altijd gedacht 'no way, een Afrikaan' maar puur het feit dat hij uit Afrika interesseert me geen fuck meer. Mja, maar eens aftasten hoe diep die cultuurverschillen gaan, dan maar. Als het me tegen gaat staan, ben ik weg.
Tja moet je blij zijn als je honger hebt en er iemand in je bek wil schijten. Alleen als je erge honger hebt misschien..quote:Wees blij dat iemand je een berichtje stuurt . Beter dan geen toch?
Als je zo hebt meegelezen, dan weet je dat hét Seven isquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef Chawi het volgende:
Laat los en geniet, echt waar, meer pijn doet het niet
Ik ben nog niet Seven discussie moe ;-)quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je zo hebt meegelezen, dan weet je dat hét Seven is
Open er een topic overquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik ben nog niet Seven discussie moe ;-)
Omdat de Seven discussie nu vaak genoeg hier gevoerd is en het alleen maar lange lappen tekst tussen Kasta en Seven oplevert.quote:
Goede manier om er vanaf te komen jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef Chawi het volgende:
Lol Godshand, gewoon even vragen vooraf of ze er last van heeft
Neh, ik val niet op Aziaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:24 schreef skippy22 het volgende:
Ach volgende week heeft Seven een japanner...
Congolezen zijn OK maar dit is een Ivoriaan. En rationeel is misschien niet de juiste omschrijving. Hoewel, naar zijn cultuurstandaarden is hij zeer rationeel en kalm, tot hij over de Afrikaanse trots begint. Latino vriendje zou ik nooit willen, in de regel zijn die jaloers en bezitterig omdat ze zelf rondneuken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is een Congolees zeker, zijn meestal leuke mensen. Hele zachte stem meestal. Je loopt trouwens zijn rationaliteit te prijzen. Wat moet jij nou met een Latino!
Aangeven dat je nooit kinderen zou willen en dat je zelfs een sterilisatie overweegt zodat je zonder condooms kunt neuken wanneer je wil dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goede manier om er vanaf te komen ja
Of zeg gewoon dat je agressieproblemen krijgt van oestrogeen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef Seven. het volgende:
Aangeven dat je nooit kinderen zou willen en dat je zelfs een sterilisatie overweegt zodat je zonder condooms kunt neuken wanneer je wil dan?
Die kreeg ik ook, maar beetje hetzelfde verhaal ik ben bezet en heb er ook geen interesse meer in, zo krijg ik trouwens nog vaak mailtjes van datingsites waar ik ooit ingeschreven heb gestaan,maar ik weer mijn inloggegevens niet meer om mij uit te schrijven en ik vind het teveel moeite om het op te zoekenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik kreeg vanochtend reclame voor een nieuwe datingsite, Pepper.nl, in mijn mailbox. Zag er wel geinig uit, deed me qua sfeer een beetje denken aan OkCupid, maar dan Nederlands. Is het wat? Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik ben al bezet, dus een nieuw profiel aanmaken alleen om die nieuwsgierigheid te stillen vind ik weer wat overdreven.
quote:Volgens mij heb je geen idee wie ik ben. En je krijgt het zelfs voor elkaar terwijl ik iemand waarschuw dat die persoon boos op mij wordt en het voor jou opneemt. En wel op een manier alsof je de meest geweldige persoon ter wereld bent.
Hoop voor haar dat ze niet zo lullig wordt behandeld als je bij mij hebt gedaan.
Zo, ik hoop dat ze nu zit te janken. Dom wijf.quote:Nou, als jij het over een studentenvereniging hebt en Utrecht, kan het er maar ééntje zjin. Maar die heb ik echt niet lullig behandeld, dus je kunt -iets minder laf misschien- jezelf ook gewoon een keer bekend maken.
En 'ik krijg het voor elkaar', misschien moet je eens contact op gaan nemen met een psychiater. Vind je het zelf niet nogal triest om andere mensen te 'waarschuwen' voor mij? Vrouwen van 26 kunnen heus wel voor zichzelf uitmaken of ze met me willen daten of niet, dus ik vraag me echt af waar je je in godsnaam mee bemoeit. Heb je niks beters te doen in je leven dan vrouwen stalken die mijn profiel bezocht hebben?
Denk even na, dat is toch ongelofelijk triest? Ik vermoed dat je -wie je dan ook moge zijn- vast één of andere sociale of psychische stoornis hebt, want normale mensen doen zoiets niet. Sterkte ermee..
Silenus ik ben trots op je eerlijk waar, ik wist dat het in je zatquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Kreeg weer een mailtje van Marloes Poes.
[..]![]()
![]()
Heb dit even teruggestuurd net.
[..]
Zo, ik hoop dat ze nu zit te janken. Dom wijf.
Recht voor zijn raap. Maar je hebt haar misplaatste gevoel dat haar onrecht is aangedaan wel bevestigd hiermee. Hoogstwaarschijnlijk zul je een verergering zien. Blijft ze moeilijk doen, rapporteer haar gewoon (en blokkeren natuurlijk). Of, ook nog een idee, je vraagt wat er nou precies scheelt. En dan zeg je sorry dat ik je gekwetst hebt (da's nog iets heel anders dan toegeven dat je iets fout gedaan hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:
Kreeg weer een mailtje van Marloes Poes.
[..]![]()
![]()
Heb dit even teruggestuurd net.
[..]
Zo, ik hoop dat ze nu zit te janken. Dom wijf.
Ik wil best een keer kinderen, alleen niet de 1e datequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Aangeven dat je nooit kinderen zou willen en dat je zelfs een sterilisatie overweegt zodat je zonder condooms kunt neuken wanneer je wil dan?
Dateuh?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wil best een keer kinderen, alleen niet de 1e date
Ik kan haar niet blokkeren, ze mailt me niet op knuz maar op gmail. Vind het dus ook apart dat ze die heeft. Het ergste wat ik ooit bij een vrouw gedaan heb is haar niet teruggebeld/gesmst. Serieus, ik heb niemand zwanger gemaakt, geslagen, verkracht...ben nooit vreemdgegaan. Dus haar gezemel over kwetsen en onrecht kan onmogelijk heel ernstig zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap. Maar je hebt haar misplaatste gevoel dat haar onrecht is aangedaan wel bevestigd hiermee. Hoogstwaarschijnlijk zul je een verergering zien. Blijft ze moeilijk doen, rapporteer haar gewoon (en blokkeren natuurlijk). Of, ook nog een idee, je vraagt wat er nou precies scheelt. En dan zeg je sorry dat ik je gekwetst hebt (da's nog iets heel anders dan toegeven dat je iets fout gedaan hebt).
Nou, die heeft ze natuurlijk wel. Wat zou jij er van vinden als één of andere malloot allemaal mannen gaat mailen die jouw profiel hebben bezocht met de mededeling: 'ga niet met hem daten, hij is een flierefluiter!'quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag mij altijd af waarom er gelijk met stoornissen gegooid moet worden
Natuurlijk slaat het nergens op en moet ze gewoon der mond houden. En ik denk echt niet dat ze van die woorden van jou zichzelf in slaap huiltquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef Silenus het volgende:
Nou, die heeft ze natuurlijk wel. Wat zou jij er van vinden als één of andere malloot allemaal mannen gaat mailen die jouw profiel hebben bezocht met de mededeling: 'ga niet met hem daten, hij is een flierefluiter!'
Waar bemoeit dat kutwijf zich mee zeg. Mag je best hard aanpakken, die stoornissen gooi ik er natuurlijk gewoon in zodat ik hoop dat ze zich vanavond lekker in slaap huilt. Gnagnagna, ik ben eigenlijk wél gewoon een klootzak!
Dát ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat het nergens op en moet ze gewoon der mond houden. En ik denk echt niet dat ze van die woorden van jou zichzelf in slaap huilt
quote:Beste Marloes,
Naast het feit dat ik niet gecharmeerd ben om even van iemand die mij niet kent te horen hoe ik wel niet zou zijn en dat mijn kleur ogen zogenaamd niet klopt vind ik het nogal vervelend om mij te waarschuwen voor iemand die ik nog nooit heb gezien.
Ik hoef daarnaast ook niet jouw verschrikkelijke ervaringen met Silenus te horen, ik kom er zelf wel achter hoe iemand is.
Een flierefluiter zoals jij mij noemt ben ik niet, ik hoef alleen niet gelijk met iemand te trouwen na een eerste date. En of Silenus mij wel of niet laat zitten na de eerste date merken we vanzelf wel. Ik vind het tot nu toe een leuke jongen en heb super leuk contact.
Dus om toch even terug te komen op jouw zogenaamde beschuldigingen over Silenus:
Bot: Ach, ik ben zelf ook zo bot als wat en zie dat juist als pluspunt.
Niet serieus: Volgens mij valt dat best mee, en het hoeft ook niet gelijk serieus te zijn.
Bindingsangst: Nou euhm, dan snapt hij mij goed. Daar kan ik mijzelf namelijk ook van beschuldigen.
Vreemdganger: 56 % gaat vreemd dus die kans zal best aanwezig zijn, maar wij vallen evengoed onder die 56% als Silenus.
Dumpen na seks: Ik ben 26 en kan goed voor mijzelf zorgen en hoe Silenus bij mij overkomt hoeft hij echt niet zielig via Knuz iemand te zoeken alleen voor de seks.
Dus sorry! Ik ga misschien lekker op date en wie weet. En nee ik hou je niet op de hoogte, bij deze blokkeer ik je.
Toedels,
********* (naam) de Flierefluiter!
(Tip: Zoek hulp of een goede beurt. Misschien wel beide je hebt het volgens mij hard nodig.)
Nu herken ik je, jij hebt mijn zusje zwanger gemaakt en gedumpt na de 1e date..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef Silenus het volgende:
Bweheheheh lol, als reactie op dat mailtje stuurt ze nu die mail die dat knuz-contact van mij naar haar heeft gestuurd na haar 'waarschuwingsmailtje'.
Alleen dat, dus geen idee wat ze hier nu mee wil vertellen.
[..]![]()
Nu vraag ik me wel af, blijkbaar heb ik haar dus laten zitten na de eerste date. En blijkbaar heb ik haar geneukt? Ik heb echt geen idee, ik heb iig nooit met een Marloes geneukt op de eerste date.
Raar verhaal dit, maar wel grappig!
Beide wijven klinken redelijk triest, om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef Silenus het volgende:
Bweheheheh lol, als reactie op dat mailtje stuurt ze nu die mail die dat knuz-contact van mij naar haar heeft gestuurd na haar 'waarschuwingsmailtje'.
Alleen dat, dus geen idee wat ze hier nu mee wil vertellen.
[..]![]()
Nu vraag ik me wel af, blijkbaar heb ik haar dus laten zitten na de eerste date. En blijkbaar heb ik haar geneukt? Ik heb echt geen idee, ik heb iig nooit met een Marloes geneukt op de eerste date.
Raar verhaal dit, maar wel grappig!
Sittin' on the couch, denk ik. Maar goed, zien straks wel weer of dat plan doorgaat of niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef kastanova het volgende:
Seven en Genotsknots sittin' in a tree...
Vraag hem of ie kinders wilquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Seven. het volgende:
Update: knots en ik hebben net weer even aan de telefoon gehangen. Kan zijn dat hij straks nog even langskomt. Leuk, best zin in.
Dat wil hij en hij heeft al een meisje van 8. Zijn (blanke) vrouw overleed op 33-jarige leeftijd aan een hersenbloedingquote:
`quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat wil hij en hij heeft al een meisje van 8. Zijn (blanke) vrouw overleed op 33-jarige leeftijd aan een hersenbloeding, nu 7 jaar geleden. Zijn dochtertje zit op een internaat zodat hij kan werken.
Ik ook. Ben wel benieuwd naar zijn dochtertje, eigenlijk. Trouwens, internaatgebeuren is niet zo heel vreemd hier in België (ken wel meer mensen die op een internaat zaten) maar ik weet niet of ik dat voor mijn eigen kinderen zou willen. Een weekend-relatie met je kind.. beetje te ouderwets voor mij. Maar goed, hij staat er alleen voor en hij zal toch geld moeten verdienen. Voor een vent niet zo'n bizarre keuze.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
`
Mooi dramaverhaal. Ik zal hem onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |