abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94239510
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef lunapuella het volgende:
Ik kreeg vanochtend reclame voor een nieuwe datingsite, Pepper.nl, in mijn mailbox. Zag er wel geinig uit, deed me qua sfeer een beetje denken aan OkCupid, maar dan Nederlands. Is het wat? Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik ben al bezet, dus een nieuw profiel aanmaken alleen om die nieuwsgierigheid te stillen vind ik weer wat overdreven. :P
Die kreeg ik ook, maar beetje hetzelfde verhaal ik ben bezet en heb er ook geen interesse meer in, zo krijg ik trouwens nog vaak mailtjes van datingsites waar ik ooit ingeschreven heb gestaan,maar ik weer mijn inloggegevens niet meer om mij uit te schrijven en ik vind het teveel moeite om het op te zoeken :')

Ik mis in de OP wel een datingsite trouwens, Ik heb mijn O+ leren kennen via dating2000.nl! En wat op knuz en RP niet lukte is daar helemaal goed gekomen! *;
S. 2014
J. 2016
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:38:35 #127
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94244021
Kreeg weer een mailtje van Marloes Poes. :')

quote:
Volgens mij heb je geen idee wie ik ben. En je krijgt het zelfs voor elkaar terwijl ik iemand waarschuw dat die persoon boos op mij wordt en het voor jou opneemt. En wel op een manier alsof je de meest geweldige persoon ter wereld bent.

Hoop voor haar dat ze niet zo lullig wordt behandeld als je bij mij hebt gedaan.
:') :') :')

Heb dit even teruggestuurd net. :P

quote:
Nou, als jij het over een studentenvereniging hebt en Utrecht, kan het er maar ééntje zjin. Maar die heb ik echt niet lullig behandeld, dus je kunt -iets minder laf misschien- jezelf ook gewoon een keer bekend maken.

En 'ik krijg het voor elkaar', misschien moet je eens contact op gaan nemen met een psychiater. Vind je het zelf niet nogal triest om andere mensen te 'waarschuwen' voor mij? Vrouwen van 26 kunnen heus wel voor zichzelf uitmaken of ze met me willen daten of niet, dus ik vraag me echt af waar je je in godsnaam mee bemoeit. Heb je niks beters te doen in je leven dan vrouwen stalken die mijn profiel bezocht hebben?

Denk even na, dat is toch ongelofelijk triest? Ik vermoed dat je -wie je dan ook moge zijn- vast één of andere sociale of psychische stoornis hebt, want normale mensen doen zoiets niet. Sterkte ermee..
Zo, ik hoop dat ze nu zit te janken. Dom wijf.
Gourmetten of steengrillen?
pi_94244513
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Silenus ik ben trots op je eerlijk waar, ik wist dat het in je zat :) Ontroerend moment dit...
UITGESCHREVEN
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:57:03 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94244915
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Recht voor zijn raap. Maar je hebt haar misplaatste gevoel dat haar onrecht is aangedaan wel bevestigd hiermee. Hoogstwaarschijnlijk zul je een verergering zien. Blijft ze moeilijk doen, rapporteer haar gewoon (en blokkeren natuurlijk). Of, ook nog een idee, je vraagt wat er nou precies scheelt. En dan zeg je sorry dat ik je gekwetst hebt (da's nog iets heel anders dan toegeven dat je iets fout gedaan hebt ;) ).
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:57:28 #130
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94244930
Iemand gaan waarschuwen voor Silenus.. en dat dan ook nog gaan vertellen aan hemzelf :')
WFPB!
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:57:53 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94244947
Ik vraag mij altijd af waarom er gelijk met stoornissen gegooid moet worden :N
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:58:09 #132
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94244961
Op welke site is dat trouwens? Misschien krijg ik haar zover dat ze mij een mailtje stuurt, hahaha.
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:58:20 #133
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94244974
Omdat zeggen dat iemand 'gewoon gek' is niet hard genoeg aankomt :D
WFPB!
pi_94245144
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Aangeven dat je nooit kinderen zou willen en dat je zelfs een sterilisatie overweegt zodat je zonder condooms kunt neuken wanneer je wil dan? :o
Ik wil best een keer kinderen, alleen niet de 1e date :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:04:20 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94245222
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wil best een keer kinderen, alleen niet de 1e date :')
Dateuh?
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:09:27 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94245432
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Recht voor zijn raap. Maar je hebt haar misplaatste gevoel dat haar onrecht is aangedaan wel bevestigd hiermee. Hoogstwaarschijnlijk zul je een verergering zien. Blijft ze moeilijk doen, rapporteer haar gewoon (en blokkeren natuurlijk). Of, ook nog een idee, je vraagt wat er nou precies scheelt. En dan zeg je sorry dat ik je gekwetst hebt (da's nog iets heel anders dan toegeven dat je iets fout gedaan hebt ;) ).
Ik kan haar niet blokkeren, ze mailt me niet op knuz maar op gmail. Vind het dus ook apart dat ze die heeft. Het ergste wat ik ooit bij een vrouw gedaan heb is haar niet teruggebeld/gesmst. Serieus, ik heb niemand zwanger gemaakt, geslagen, verkracht...ben nooit vreemdgegaan. Dus haar gezemel over kwetsen en onrecht kan onmogelijk heel ernstig zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag mij altijd af waarom er gelijk met stoornissen gegooid moet worden :N
Nou, die heeft ze natuurlijk wel. Wat zou jij er van vinden als één of andere malloot allemaal mannen gaat mailen die jouw profiel hebben bezocht met de mededeling: 'ga niet met hem daten, hij is een flierefluiter!'

Waar bemoeit dat kutwijf zich mee zeg. Mag je best hard aanpakken, die stoornissen gooi ik er natuurlijk gewoon in zodat ik hoop dat ze zich vanavond lekker in slaap huilt. Gnagnagna, ik ben eigenlijk wél gewoon een klootzak! >:)
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:10:59 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94245494
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:09 schreef Silenus het volgende:

Nou, die heeft ze natuurlijk wel. Wat zou jij er van vinden als één of andere malloot allemaal mannen gaat mailen die jouw profiel hebben bezocht met de mededeling: 'ga niet met hem daten, hij is een flierefluiter!'

Waar bemoeit dat kutwijf zich mee zeg. Mag je best hard aanpakken, die stoornissen gooi ik er natuurlijk gewoon in zodat ik hoop dat ze zich vanavond lekker in slaap huilt. Gnagnagna, ik ben eigenlijk wél gewoon een klootzak! >:)
Natuurlijk slaat het nergens op en moet ze gewoon der mond houden. En ik denk echt niet dat ze van die woorden van jou zichzelf in slaap huilt :')
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:12:02 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94245532
Nee zal ook wel meevallen, maar ik wil haar wel even beledigen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:14:31 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94245608
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk slaat het nergens op en moet ze gewoon der mond houden. En ik denk echt niet dat ze van die woorden van jou zichzelf in slaap huilt :')
Dát ja.
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:15:27 #140
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94245648
Bweheheheh lol, als reactie op dat mailtje stuurt ze nu die mail die dat knuz-contact van mij naar haar heeft gestuurd na haar 'waarschuwingsmailtje'.

Alleen dat, dus geen idee wat ze hier nu mee wil vertellen. :')

quote:
Beste Marloes,

Naast het feit dat ik niet gecharmeerd ben om even van iemand die mij niet kent te horen hoe ik wel niet zou zijn en dat mijn kleur ogen zogenaamd niet klopt vind ik het nogal vervelend om mij te waarschuwen voor iemand die ik nog nooit heb gezien.

Ik hoef daarnaast ook niet jouw verschrikkelijke ervaringen met Silenus te horen, ik kom er zelf wel achter hoe iemand is.

Een flierefluiter zoals jij mij noemt ben ik niet, ik hoef alleen niet gelijk met iemand te trouwen na een eerste date. En of Silenus mij wel of niet laat zitten na de eerste date merken we vanzelf wel. Ik vind het tot nu toe een leuke jongen en heb super leuk contact.

Dus om toch even terug te komen op jouw zogenaamde beschuldigingen over Silenus:

Bot: Ach, ik ben zelf ook zo bot als wat en zie dat juist als pluspunt.
Niet serieus: Volgens mij valt dat best mee, en het hoeft ook niet gelijk serieus te zijn.
Bindingsangst: Nou euhm, dan snapt hij mij goed. Daar kan ik mijzelf namelijk ook van beschuldigen.
Vreemdganger: 56 % gaat vreemd dus die kans zal best aanwezig zijn, maar wij vallen evengoed onder die 56% als Silenus.
Dumpen na seks: Ik ben 26 en kan goed voor mijzelf zorgen en hoe Silenus bij mij overkomt hoeft hij echt niet zielig via Knuz iemand te zoeken alleen voor de seks.

Dus sorry! Ik ga misschien lekker op date en wie weet. En nee ik hou je niet op de hoogte, bij deze blokkeer ik je.

Toedels,

********* (naam) de Flierefluiter!

(Tip: Zoek hulp of een goede beurt. Misschien wel beide je hebt het volgens mij hard nodig.)
:D :')

Nu vraag ik me wel af, blijkbaar heb ik haar dus laten zitten na de eerste date. En blijkbaar heb ik haar geneukt? Ik heb echt geen idee, ik heb iig nooit met een Marloes geneukt op de eerste date.

Raar verhaal dit, maar wel grappig! :D
pi_94246307
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef Silenus het volgende:
Bweheheheh lol, als reactie op dat mailtje stuurt ze nu die mail die dat knuz-contact van mij naar haar heeft gestuurd na haar 'waarschuwingsmailtje'.

[..]

Nu vraag ik me wel af, blijkbaar heb ik haar dus laten zitten na de eerste date. En blijkbaar heb ik haar geneukt? Ik heb echt geen idee, ik heb iig nooit met een Marloes geneukt op de eerste date.

Nu herken ik je, jij hebt mijn zusje zwanger gemaakt en gedumpt na de 1e date.. }:| }:|
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:39:37 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94246598
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Beide wijven klinken redelijk triest, om eerlijk te zijn :').
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2011 @ 17:42:20 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94246697
Update: knots en ik hebben net weer even aan de telefoon gehangen. Kan zijn dat hij straks nog even langskomt. Leuk, best zin in.
Resistance is futile.
pi_94247109
Seven en Genotsknots sittin' in a tree...
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:02:16 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94247464
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:53 schreef kastanova het volgende:
Seven en Genotsknots sittin' in a tree...
Sittin' on the couch, denk ik. Maar goed, zien straks wel weer of dat plan doorgaat of niet.
Resistance is futile.
pi_94247769
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 17:42 schreef Seven. het volgende:
Update: knots en ik hebben net weer even aan de telefoon gehangen. Kan zijn dat hij straks nog even langskomt. Leuk, best zin in.
Vraag hem of ie kinders wil ;)
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:16:45 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94247933
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vraag hem of ie kinders wil ;)
Dat wil hij en hij heeft al een meisje van 8. Zijn (blanke) vrouw overleed op 33-jarige leeftijd aan een hersenbloeding ;(, nu 7 jaar geleden. Zijn dochtertje zit op een internaat zodat hij kan werken.
Resistance is futile.
pi_94253113
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat wil hij en hij heeft al een meisje van 8. Zijn (blanke) vrouw overleed op 33-jarige leeftijd aan een hersenbloeding ;(, nu 7 jaar geleden. Zijn dochtertje zit op een internaat zodat hij kan werken.
`
Mooi dramaverhaal. Ik zal hem onthouden :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 20:08:39 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94253672
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

`
Mooi dramaverhaal. Ik zal hem onthouden :)
Ik ook. Ben wel benieuwd naar zijn dochtertje, eigenlijk. Trouwens, internaatgebeuren is niet zo heel vreemd hier in België (ken wel meer mensen die op een internaat zaten) maar ik weet niet of ik dat voor mijn eigen kinderen zou willen. Een weekend-relatie met je kind.. beetje te ouderwets voor mij. Maar goed, hij staat er alleen voor en hij zal toch geld moeten verdienen. Voor een vent niet zo'n bizarre keuze.
Resistance is futile.
pi_94254989
Internaat is ook niet vreemd in Nederland voor gehandicapte kinderen die niet ver kunnen reizen elke dag weer en verhuizen geen optie is voor de ouders.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')