abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94216292
quote:
9s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:11 schreef skippy22 het volgende:
Knotsneger :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:20:00 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94216571
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Chawi het volgende:

[..]

Uhuh, is zeker een heerlijke kop om naar te kijken *;

Seven...misschien juist wel goed voor je de "niet goede, maar uitdagende" kantjes van meneer. En lijkt me wel dat je een beetje dominante man kan en moet hebben. Wellicht kan je daarbij wel je rust en geborgenheid vinden ;) En helpt het om hem te devalueren als knotsneger? 8-)
Ik associeer dominantie met 'klootzak'. Dat is wel een valkuil in deze, dat ik hem op basis daarvan niet zou durven vertrouwen. Maar toch zegt mijn verstand dat dit een man is die weet wat hij wil, maar dat ik in de praktijk veel meer van hem zou accepteren dan hij van mij. Hij vindt holebi's onnatuurlijk en ik ben openlijk biseksueel. Hij spreekt geen Nederlands en zelfs geen Engels. Er zitten nogal wat haken en ogen aan.

Nou ja, nu weet ik dat er veel schuilgaat achter die knots dus de devaluatie mag niet baten. :P
Resistance is futile.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:20:23 #103
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94216592
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

_O-
Sorry... :@
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:20:42 #104
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94216614
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Chawi het volgende:

[..]

Als de juiste vent voor mij op dit moment. Kan niet zeggen dat ik het over 10 jaar nog zo zie. Zoals het nu gaat, hoop ik van wel O+
OK OK, dus niet meer op de datingsites dan?
Resistance is futile.
pi_94216981
Niet meer op datingsites :). Heb in het begin echt wel moeten afkicken. Hadden een leuk groepje op de RP chat, maar ga geen geld betalen om alleen te kunnen chatten :+

quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Seven. het volgende:
Ik associeer dominantie met 'klootzak'. Dat is wel een valkuil in deze, dat ik hem op basis daarvan niet zou durven vertrouwen. Maar toch zegt mijn verstand dat dit een man is die weet wat hij wil, maar dat ik in de praktijk veel meer van hem zou accepteren dan hij van mij. Hij vindt holebi's onnatuurlijk en ik ben openlijk biseksueel. Hij spreekt geen Nederlands en zelfs geen Engels. Er zitten nogal wat haken en ogen aan.

Nou ja, nu weet ik dat er veel schuilgaat achter die knots dus de devaluatie mag niet baten. :P
Goed dat je jouw eigen valkuil al inziet, want jouw dominantie=klootzak is net zo stom/dom/onwaar als zijn holebi's=onnatuurlijk..Laat hem maar eens een documentaire over Bonobo's zien :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:36:00 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94217535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Chawi het volgende:
Niet meer op datingsites :). Heb in het begin echt wel moeten afkicken. Hadden een leuk groepje op de RP chat, maar ga geen geld betalen om alleen te kunnen chatten :+

Ghe, is wat voor te zeggen. Maar leuk voor je, iedere keer als iemand zich hier af komt melden dan heb ik weer zoiets van 'wie weet is dat voor mij toch nog niet zo onbereikbaar' dus meer mensen afmelden please.

quote:
[..]

Goed dat je jouw eigen valkuil al inziet, want jouw dominantie=klootzak is net zo stom/dom/onwaar als zijn holebi's=onnatuurlijk..Laat hem maar eens een documentaire over Bonobo's zien :)
Denk niet dat dat écht verschil zal maken :+ . Zijn belevingswereld is wel heel anders dan de mijne hoor, hij is bijvoorbeeld echt een trotse Afrikaan en praat daar bijzonder passioneel over bijvoorbeeld :+ . Ik kan dan mijn lach amper inhouden, niet om de inhoud maar om de manier waarop hij spreekt :P . Inclusief wilde armgebaren, alle rationaliteit overboord terwijl hij heel rationeel is. Hij houdt van zijn geboorteland, wel heel bewonderenswaardig maar stel dat hij die discussie aangaat met mijn vrienden :D . Zou nog lachen worden. Overigens heb ik altijd gedacht 'no way, een Afrikaan' maar puur het feit dat hij uit Afrika interesseert me geen fuck meer. Mja, maar eens aftasten hoe diep die cultuurverschillen gaan, dan maar. Als het me tegen gaat staan, ben ik weg.
Resistance is futile.
pi_94217992
Ha getver krijg ik een berichtje van Mizzmaris (NL79467240).
UITGESCHREVEN
pi_94218268
Ik denk het ook niet, maar zal in ieder geval weer een leuke discussie opleveren :D en ik heb ook zo'n gevoel dat jouw Afrikaantje zich best staande kan houden tussen jouw vrienden.

Uhmmm, wat hebben jouw vrienden hier eigenlijk mee te maken? ;-)

En lijkt me nogal logisch dat wanneer iemand (niet het, devaluatie ;-) ) je tegenstaat dat je wegen gaan scheiden.

Laat los en geniet, echt waar, meer pijn doet het niet :D
pi_94218308
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef picardmike het volgende:
Ha getver krijg ik een berichtje van Mizzmaris (NL79467240).
Wees blij dat iemand je een berichtje stuurt :). Beter dan geen toch?
pi_94218329
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ghe, is wat voor te zeggen. Maar leuk voor je, iedere keer als iemand zich hier af komt melden dan heb ik weer zoiets van 'wie weet is dat voor mij toch nog niet zo onbereikbaar' dus meer mensen afmelden please.

[..]

Denk niet dat dat écht verschil zal maken :+ . Zijn belevingswereld is wel heel anders dan de mijne hoor, hij is bijvoorbeeld echt een trotse Afrikaan en praat daar bijzonder passioneel over bijvoorbeeld :+ . Ik kan dan mijn lach amper inhouden, niet om de inhoud maar om de manier waarop hij spreekt :P . Inclusief wilde armgebaren, alle rationaliteit overboord terwijl hij heel rationeel is. Hij houdt van zijn geboorteland, wel heel bewonderenswaardig maar stel dat hij die discussie aangaat met mijn vrienden :D . Zou nog lachen worden. Overigens heb ik altijd gedacht 'no way, een Afrikaan' maar puur het feit dat hij uit Afrika interesseert me geen fuck meer. Mja, maar eens aftasten hoe diep die cultuurverschillen gaan, dan maar. Als het me tegen gaat staan, ben ik weg.
Is een Congolees zeker, zijn meestal leuke mensen. Hele zachte stem meestal. Je loopt trouwens zijn rationaliteit te prijzen. Wat moet jij nou met een Latino!

quote:
Wees blij dat iemand je een berichtje stuurt . Beter dan geen toch?
Tja moet je blij zijn als je honger hebt en er iemand in je bek wil schijten. Alleen als je erge honger hebt misschien.. :|W
UITGESCHREVEN
pi_94218521
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef Chawi het volgende:
Laat los en geniet, echt waar, meer pijn doet het niet :D
Als je zo hebt meegelezen, dan weet je dat hét Seven is :')
pi_94218523
Je kan gewoon je mond dicht houden en vriendelijk bedanken voor het aangebodene :).
pi_94218551
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je zo hebt meegelezen, dan weet je dat hét Seven is :')
Ik ben nog niet Seven discussie moe ;-)
pi_94218989
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Chawi het volgende:

[..]

Ik ben nog niet Seven discussie moe ;-)
Open er een topic over
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94219080
Waarom?
pi_94219521
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Chawi het volgende:
Waarom?
Omdat de Seven discussie nu vaak genoeg hier gevoerd is en het alleen maar lange lappen tekst tussen Kasta en Seven oplevert.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_94219529
Mijn paiq date van volgende week is wel erg enthousiast nu we een date hebben.

We hebben nu pas 3x gechat maar ik ben nu al haar meest favoriete Paiqer... :D
Rammelende eierstok alert :{
pi_94219891
Ohh, maar daar kan ik niets aan doen Provinciaaltje. Ik zal beloven geen lange lappen te schrijven, oke ;-).

Lol Godshand, gewoon even vragen vooraf of ze er last van heeft ~O>
pi_94220036
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef Chawi het volgende:
Lol Godshand, gewoon even vragen vooraf of ze er last van heeft ~O>
Goede manier om er vanaf te komen ja :')
pi_94220441
tvp
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:24:00 #121
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_94231649
Ach volgende week heeft Seven een japanner...
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:33:07 #122
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94231955
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:24 schreef skippy22 het volgende:
Ach volgende week heeft Seven een japanner...
Neh, ik val niet op Aziaten.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

Is een Congolees zeker, zijn meestal leuke mensen. Hele zachte stem meestal. Je loopt trouwens zijn rationaliteit te prijzen. Wat moet jij nou met een Latino!
Congolezen zijn OK maar dit is een Ivoriaan. En rationeel is misschien niet de juiste omschrijving. Hoewel, naar zijn cultuurstandaarden is hij zeer rationeel en kalm, tot hij over de Afrikaanse trots begint. Latino vriendje zou ik nooit willen, in de regel zijn die jaloers en bezitterig omdat ze zelf rondneuken.
Resistance is futile.
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:34:07 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94231994
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goede manier om er vanaf te komen ja :')
Aangeven dat je nooit kinderen zou willen en dat je zelfs een sterilisatie overweegt zodat je zonder condooms kunt neuken wanneer je wil dan? :o
Resistance is futile.
pi_94232068
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 11:34 schreef Seven. het volgende:

Aangeven dat je nooit kinderen zou willen en dat je zelfs een sterilisatie overweegt zodat je zonder condooms kunt neuken wanneer je wil dan? :o
Of zeg gewoon dat je agressieproblemen krijgt van oestrogeen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_94238644
Ik kreeg vanochtend reclame voor een nieuwe datingsite, Pepper.nl, in mijn mailbox. Zag er wel geinig uit, deed me qua sfeer een beetje denken aan OkCupid, maar dan Nederlands. Is het wat? Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik ben al bezet, dus een nieuw profiel aanmaken alleen om die nieuwsgierigheid te stillen vind ik weer wat overdreven. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')