SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vindenResistance is futile.
Volgende stap is dat zij in de buurt van Arnhem of Nijmegen gaat solliciteren. 'Want het voelt gewoon goed'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs m'n gehele kaptafel verzaagd en uitgeboord zodat ze een hêndig lampje heeft boven de spiegel.
En om hier nog even op terug te komen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Seven. het volgende:
Ik heb bij kasta al vele dames voorbij zien komen. Het is ongetwijfeld een schatje maar er valt niet te ontkennen dat hij moeite heeft met relaties.
Ze heeft het wel terloops laten vallen jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef Seven. het volgende:
Combinatie van glazen bol en posthistory. En, is het al besproken?
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
En om hier nog even op terug te komen...
Het is niet zozeer dat ik moeite heb met relaties, het is meer dat ik moeite heb met gezapigheid en verveling.
Niet dat ze me elke dag in een andere kleur koala-pak op hoeft te wachten ofzo, maar er moeten wel voldoende prikkels blijven.
En dat kan op tig manieren; intelligentie, (uiteraard ook) de lichamelijke, gesprekken, activiteiten buitenshuis, etc.
Mocht je dat als vrouwen kunnen bieden én is en blijft álles ook bespreekbaar (hetgeen vrijwel onmogelijk is bij vrouwen), dan heb je een verdomd goede partner aan me.
Mark my words, dat is over een paar maanden geen punt meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze heeft het wel terloops laten vallen ja.
Maar zij zit nogal vast aan haar baan te Brede en ik ben gevraagd om de communicatie van een festival te doen alhier en heb ook nog tig andere regio-gebonden zaken lopen, dus voorlopig nog even niet.
Anyway Seven, +1 intelligentie
Faalangst? Verantwoordelijkheden?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.
Voor de herfst zal zij inbinden. En 'voorlopig' aangaande relaties, dat betekent doorgaans 'over minstens een jaar' voor mannen. Voor vrouwen is dat het startsignaal om te solliciteren of over te stappen op een andere vestiging.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Dizorn het volgende:
Hij zegt toch ook voorlopig?Daar is geen quote voor nodig.
Weer wat geleerd. Zal er aan proberen te denken volgende keer dat ik "voorlopig" gebruikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de herfst zal zij inbinden. En 'voorlopig' aangaande relaties, dat betekent doorgaans 'over minstens een jaar' voor mannen. Voor vrouwen is dat het startsignaal om te solliciteren of over te stappen op een andere vestiging.
Dat het binnen 2 jaar wel héél serieus wordt allemaal, als haar eierstokken zich roeren. Maar goed, daarmee is het niet gezegd dat het deze keer hetzelfde zal zijn, ik acht het niet geheel onmogelijk dat jij vroeg of laat kindertjes wil en trouwen enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Faalangst? Verantwoordelijkheden?
Waar doel je op?.
Ik denk dat jij voor de zoveelste keer niet bestaande verbanden legt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef picardmike het volgende:
Mijn idee van Kasta is dat hij een beetje op een haagse aso lijkt,. Fijne gasten altijd maar meestal niet in staat om een normale leuke meid te vinden en op het eind laten die gasten zich helemaal gek maken door vrouwen. Maarja misschien helpt het dat Kasta managementervaring heeft.
Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien. Denk dat Kasta vooral moet oppassen als hij dominant gedrag bij vrouwen vertoont.
Gaat niet om verbanden, dat is gewoon mijn indruk. Dan heb ik volgens mij iedereen gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor de zoveelste keer niet bestaande verbanden legt.
Ooooohquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat het binnen 2 jaar wel héél serieus wordt allemaal, als haar eierstokken zich roeren. Maar goed, daarmee is het niet gezegd dat het deze keer hetzelfde zal zijn, ik acht het niet geheel onmogelijk dat jij vroeg of laat kindertjes wil en trouwen enzo.
Dude. Echt zóóó andersom.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef picardmike het volgende:
Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien.
Oh, je kan er niet meer naast zitten...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef picardmike het volgende:
Mijn idee van Kasta is dat hij een beetje op een haagse aso lijkt,.
quote:Fijne gasten altijd maar meestal niet in staat om een normale leuke meid te vinden en op het eind laten die gasten zich helemaal gek maken door vrouwen. Maarja misschien helpt het dat Kasta managementervaring heeft.
Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien. Kasta moet vooral oppassen als hij dominant gedrag bij vrouwen vertoont.
Oeh Seven, daar schort het toch even qua kasta-kennis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Seven. het volgende:
Anyway, kasta: door het plaatsen van die lamp, heb je zélf het licht op groen gezet. Daar ben je je wel van bewust, neem ik aan? Iedere vrouw zou dit opvatten als signaal dat de eerste voorzichtige voorbereidingen tot samenwonen kunnen starten in ieder geval.
Dus als ze je over een jaar nou onverhoopt tóch de strot uit zou komen, dan kun je natuurlijk niet meer ontkennen dat je een klootzak bent op dat gebied. Geen waarde-oordeel, ik heb een hele ruime omschrijving van dat begrip (gemengde signalen geven is wat mij betreft al voldoende en ik begrijp ook heus wel dat een 'klootzak' niet per definitie onbetrouwbaar is, maar in de praktijk vaker wel onberekenbaar aangaande keuzes in de liefde, om het maar zo te omschrijven).
Ik geloof dat jij dat gelooft. Jij ziet het niet als een signaal maar als een aardigheidje. Zij zal er waarschijnlijk wel de beide in zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh Seven, daar schort het toch even qua kasta-kennis.
Dergelijke "subtiele signalen" zijn simpelweg niet mijn ding, zulke dingen zijn gewoon aardigheidjes omdat ik haar waardeer.
Als ik met een vrouw zou willen samenwonen, dan wacht ik tot de rust en zeg gewoon "Ey meid, wanneer wil je samen wonen? En waar?"
Serieus.
Ja maar dat bedoel ik ook met haags aso uiterlijk, daarbij maakt 30%(* je woorden) niet eens uit want meer dan 70% is non-verbale communicatie. Dan is het 1+1 optellen. Tenzij je erg sterk bent in non-verbale commicatie dat je dat haagse aso uiterlijk eruit kan filteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude. Echt zóóó andersom.
Ik heb een domme en enigszins intimiderende kop waardoor mensen al omvallen als ik eens een ander woordje gebruik dan Kees, noot of Mies.
En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knotsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Seven. het volgende:
Over gemengde signalen gesproken: waar blijft mijn slaapdate?! Ik ben moe!
Of heeft mijn Frans me even in de steek gelaten? Hij zei toch echt 'is goed' en toen zei ik nog 'tot zo, ciao'.![]()
Als het ter sprake is gekomen en er worden prompt lampjes speciaal voor haar geïnstalleerd, is hoe dan ook op te vatten als 'de deur staat op een kier'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Dizorn het volgende:
Sorry hoor maar als elke vrouw meteen diepe betekenissen ziet in simpele handelingen én durven te zeuren dat mannen klootzakken zijn...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knots.
Welterusten y'all.
Doel je nou op het samenwonen of op de relatie an sich?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het ter sprake is gekomen en er worden prompt lampjes speciaal voor haar geïnstalleerd, is hoe dan ook op te vatten als 'de deur staat op een kier'.
Er staat ook nergens dat zij d'r voet er al tussen heeft staan, eh?
Kijk mij foute negers met grote knotsen neukenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knots.
Welterusten y'all.
Zat net effe terug te lezen, 10jr ouder nog wel en 3 uur zijn nest uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk mij foute negers met grote knotsen neuken
Mooie verhalen, Seven...
Heb je dat vagina-vote overgenomen uit die Grey's Anatomy aflevering van pas ofzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.
Hoe komt men er in godsnaam bij dat ik samen wil wonen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef macondo het volgende:
@Kasta, ik heb wat pagina's gemist. Dat het goed ging is fijn, maar samenwonen gozer - dat heeft alleen maar nadelen. Behalve dat het zo praktisch is en voordelig. Maar een kort pittig kapsel en bril ipv lenzen is ook praktisch.
Straks ga je nog vertellen dat je komend weekend mee gaat haar ouders bezoeken
Omdat je nogal ambivalent reageerde leek er een kern van waarheid in te zitten, maar enfin : ook hier bespeur ik weer wat raars hoor. "Godzijdank had ik al nee gezegd toen.." ... hoezo godzijdank? Kom je er anders niet onderuit? Dat is toch niet zo moeilijk - je bent toch een grote jongen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe komt men er in godsnaam bij dat ik samen wil wonen?.
By the way vroeg ze me zojuist wel mee op een BBQ met familie.
Godzijdank had ik al nee gezegd toen ze "BBQ" zei. (serieus)
Het kutste is wel dat ik nu dus niet kan slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie verhalen, Seven...
Mja, lijkt me duidelijk in ieder geval. Dit soort dingen kan ik niet waarderen, zeggen dat je langskomt en dan.. niets. Ignore dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zat net effe terug te lezen, 10jr ouder nog wel en 3 uur zijn nest uit.
Ik keur het af, kan nooit gezond wezen dit.
Jep. Het is wel een toepasselijke naam voor het begrip.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Heb je dat vagina-vote overgenomen uit die Grey's Anatomy aflevering van pas ofzo?
En ja ik kijk Grey's Anatomy, haters gonna hate
Godzijdank aangezien zij nu niet denkt dat het aan haar familie lagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat je nogal ambivalent reageerde leek er een kern van waarheid in te zitten, maar enfin : ook hier bespeur ik weer wat raars hoor. "Godzijdank had ik al nee gezegd toen.." ... hoezo godzijdank? Kom je er anders niet onderuit? Dat is toch niet zo moeilijk - je bent toch een grote jongen?
Nee, dit is een prille relatie van een week of 5, 6 jong. Zijn ex pleurt zijn enveloppen gewoon doorgescheurd buiten voor de deur en smijt hele businessplannen in plastic tassen in de gang inmiddels.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb schijnbaar ook paginas gemist uit kasta dagboek... Het is weer aan begrijp ik?
Ja, ben aan het einde van mijn latijn nu.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:25 schreef Dizorn het volgende:
Nou nóg niet aan het slapen.. goed bezig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie verhalen, Seven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |