abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:56:20 #1
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94166272
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:56:52 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94166307
Hier verder yo, i.v.m. TT en natuurlijk TS.
Resistance is futile.
pi_94166377
Hoe weet jij dat? :o.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:58:45 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94166452
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb vandaag zelfs m'n gehele kaptafel verzaagd en uitgeboord zodat ze een hêndig lampje heeft boven de spiegel *;.
Volgende stap is dat zij in de buurt van Arnhem of Nijmegen gaat solliciteren. 'Want het voelt gewoon goed'.

Ej, rationeel is zelfs die kaptafel verzagen niet te noemen, eh. :7
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:59:27 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94166515
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef kastanova het volgende:
Hoe weet jij dat? :o.
Combinatie van glazen bol en posthistory. En, is het al besproken?
Resistance is futile.
pi_94166668
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Seven. het volgende:
Ik heb bij kasta al vele dames voorbij zien komen. Het is ongetwijfeld een schatje maar er valt niet te ontkennen dat hij moeite heeft met relaties.
En om hier nog even op terug te komen...
Het is niet zozeer dat ik moeite heb met relaties, het is meer dat ik moeite heb met gezapigheid en verveling.

Niet dat ze me elke dag in een andere kleur koala-pak op hoeft te wachten ofzo, maar er moeten wel voldoende prikkels blijven.
En dat kan op tig manieren; intelligentie, (uiteraard ook) de lichamelijke, gesprekken, activiteiten buitenshuis, etc.

Mocht je dat als vrouwen kunnen bieden én is en blijft álles ook bespreekbaar (hetgeen vrijwel onmogelijk is bij vrouwen), dan heb je een verdomd goede partner aan me :).
pi_94166709
Overigens Seven, Knuz is niet nieuw, en vrij pauper...

Andere site aub...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94166901
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef Seven. het volgende:
Combinatie van glazen bol en posthistory. En, is het al besproken?
Ze heeft het wel terloops laten vallen ja :o.

Maar zij zit nogal vast aan haar baan te Brede en ik ben gevraagd om de communicatie van een festival te doen alhier en heb ook nog tig andere regio-gebonden zaken lopen, dus voorlopig nog even niet.

Anyway Seven, +1 intelligentie
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:06:31 #9
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94167059
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef kastanova het volgende:

[..]

En om hier nog even op terug te komen...
Het is niet zozeer dat ik moeite heb met relaties, het is meer dat ik moeite heb met gezapigheid en verveling.

Niet dat ze me elke dag in een andere kleur koala-pak op hoeft te wachten ofzo, maar er moeten wel voldoende prikkels blijven.
En dat kan op tig manieren; intelligentie, (uiteraard ook) de lichamelijke, gesprekken, activiteiten buitenshuis, etc.

Mocht je dat als vrouwen kunnen bieden én is en blijft álles ook bespreekbaar (hetgeen vrijwel onmogelijk is bij vrouwen), dan heb je een verdomd goede partner aan me :).
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:07:24 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94167149
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:04 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze heeft het wel terloops laten vallen ja :o.

Maar zij zit nogal vast aan haar baan te Brede en ik ben gevraagd om de communicatie van een festival te doen alhier en heb ook nog tig andere regio-gebonden zaken lopen, dus voorlopig nog even niet.

Anyway Seven, +1 intelligentie
Mark my words, dat is over een paar maanden geen punt meer.

Kan ik mezelf quoten. O+.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:08:32 #11
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94167258
Hij zegt toch ook voorlopig? ;) Daar is geen quote voor nodig.
WFPB!
pi_94167414
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:
Bullshit kasta, and you know it. Ik weet dat je het graag denkt maar zo bijzonder ben je ook weer niet. Ook jij hebt faalangst aangaande die verantwoordelijkheden. Je had allang gesetteled kunnen zijn als je daar geen last van zou hebben, maar je kiest ervoor om het op prikkels te gooien. Het is OK, ik weet allang dat je dit kunt weerleggen en ook zult doen. Vagina-vote.
Faalangst? Verantwoordelijkheden?

Waar doel je op? :o.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:10:32 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94167456
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef Dizorn het volgende:
Hij zegt toch ook voorlopig? ;) Daar is geen quote voor nodig.
Voor de herfst zal zij inbinden. En 'voorlopig' aangaande relaties, dat betekent doorgaans 'over minstens een jaar' voor mannen. Voor vrouwen is dat het startsignaal om te solliciteren of over te stappen op een andere vestiging.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:10:34 #14
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94167459
Oh, hier ga ik even voor zitten... :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:11:49 #15
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94167562
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voor de herfst zal zij inbinden. En 'voorlopig' aangaande relaties, dat betekent doorgaans 'over minstens een jaar' voor mannen. Voor vrouwen is dat het startsignaal om te solliciteren of over te stappen op een andere vestiging.
Weer wat geleerd. Zal er aan proberen te denken volgende keer dat ik "voorlopig" gebruik ;)
WFPB!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:12:21 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94167619
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Faalangst? Verantwoordelijkheden?

Waar doel je op? :o.
Dat het binnen 2 jaar wel héél serieus wordt allemaal, als haar eierstokken zich roeren. Maar goed, daarmee is het niet gezegd dat het deze keer hetzelfde zal zijn, ik acht het niet geheel onmogelijk dat jij vroeg of laat kindertjes wil en trouwen enzo O+.
Resistance is futile.
pi_94167749
Mijn idee van Kasta is dat hij een beetje op een haagse aso lijkt,. Fijne gasten altijd maar meestal niet in staat om een normale leuke meid te vinden en op het eind laten die gasten zich helemaal gek maken door vrouwen. Maarja misschien helpt het dat Kasta managementervaring heeft.

Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien. Kasta moet vooral oppassen als hij dominant gedrag bij vrouwen vertoont.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:14:43 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94167819
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef picardmike het volgende:
Mijn idee van Kasta is dat hij een beetje op een haagse aso lijkt,. Fijne gasten altijd maar meestal niet in staat om een normale leuke meid te vinden en op het eind laten die gasten zich helemaal gek maken door vrouwen. Maarja misschien helpt het dat Kasta managementervaring heeft.

Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien. Denk dat Kasta vooral moet oppassen als hij dominant gedrag bij vrouwen vertoont.
Ik denk dat jij voor de zoveelste keer niet bestaande verbanden legt.
Resistance is futile.
pi_94167945
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik denk dat jij voor de zoveelste keer niet bestaande verbanden legt.
Gaat niet om verbanden, dat is gewoon mijn indruk. Dan heb ik volgens mij iedereen gehad.
UITGESCHREVEN
pi_94168105
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat het binnen 2 jaar wel héél serieus wordt allemaal, als haar eierstokken zich roeren. Maar goed, daarmee is het niet gezegd dat het deze keer hetzelfde zal zijn, ik acht het niet geheel onmogelijk dat jij vroeg of laat kindertjes wil en trouwen enzo O+.
Oooooh :o.
Nah, dat ik op dit moment nog niet klaar ben voor kinderen geef ik sowieso al vrij snel aan.
Meestal is "Probeer het je even in te beelden. Ik. Een kinderwagen. Ik die de kinderwagen duwt" al wel voldoende om de partner in kwestie daar ook van te overtuigen.

Echterrrrrr... Ik heb enige ervaring met het vervullen van een opvoedkundige rol binnen een relatie en schijn ook behoorlijk goed te zijn met kinderen.
Dat ik dus op een gegeven moment vader zal worden staat buiten kuif; al was het maar omdat mijn genen niet verloren mogen gaan voor de wereld en ik van m'n broer voorlopig niet veel hoef te verwachten.

Long story short; Ja, ik wil wel degelijk kinderen (en trouwen for that matter). Maar nee, nu wil ik dat nog niemand aan doen.
pi_94168167
quote:
Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien.
Dude. Echt zóóó andersom.

Ik heb een domme en enigszins intimiderende kop waardoor mensen al omvallen als ik eens een ander woordje gebruik dan Kees, noot of Mies.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:19:19 #22
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94168206
Anyway, kasta: door het plaatsen van die lamp, heb je zélf het licht op groen gezet. Daar ben je je wel van bewust, neem ik aan? Iedere vrouw zou dit opvatten als signaal dat de eerste voorzichtige voorbereidingen tot samenwonen kunnen starten in ieder geval.

Dus als ze je over een jaar nou onverhoopt tóch de strot uit zou komen, dan kun je natuurlijk niet meer ontkennen dat je een klootzak bent op dat gebied. Geen waarde-oordeel, ik heb een hele ruime omschrijving van dat begrip (gemengde signalen geven is wat mij betreft al voldoende en ik begrijp ook heus wel dat een 'klootzak' niet per definitie onbetrouwbaar is, maar in de praktijk vaker wel onberekenbaar aangaande keuzes in de liefde, om het maar zo te omschrijven).
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:22:35 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94168496
Over gemengde signalen gesproken: waar blijft mijn slaapdate?! Ik ben moe!

Of heeft mijn Frans me even in de steek gelaten? Hij zei toch echt 'is goed' en toen zei ik nog 'tot zo, ciao'. ;(
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:23:25 #24
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94168565
quote:
Mijn idee van Kasta is dat hij een beetje op een haagse aso lijkt,.
Oh, je kan er niet meer naast zitten... :D
quote:
Fijne gasten altijd maar meestal niet in staat om een normale leuke meid te vinden en op het eind laten die gasten zich helemaal gek maken door vrouwen. Maarja misschien helpt het dat Kasta managementervaring heeft.

Denk dat ie dat haagse aso uiterlijk ook uitstraalt in real-time maar dat op internet heel goed kan verbloemen waardoor je als vrouwen toch een betere kant van hem zien. Kasta moet vooral oppassen als hij dominant gedrag bij vrouwen vertoont.
:D :')
pi_94168799
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Seven. het volgende:
Anyway, kasta: door het plaatsen van die lamp, heb je zélf het licht op groen gezet. Daar ben je je wel van bewust, neem ik aan? Iedere vrouw zou dit opvatten als signaal dat de eerste voorzichtige voorbereidingen tot samenwonen kunnen starten in ieder geval.

Dus als ze je over een jaar nou onverhoopt tóch de strot uit zou komen, dan kun je natuurlijk niet meer ontkennen dat je een klootzak bent op dat gebied. Geen waarde-oordeel, ik heb een hele ruime omschrijving van dat begrip (gemengde signalen geven is wat mij betreft al voldoende en ik begrijp ook heus wel dat een 'klootzak' niet per definitie onbetrouwbaar is, maar in de praktijk vaker wel onberekenbaar aangaande keuzes in de liefde, om het maar zo te omschrijven).
Oeh Seven, daar schort het toch even qua kasta-kennis.

Dergelijke "subtiele signalen" zijn simpelweg niet mijn ding, zulke dingen zijn gewoon aardigheidjes omdat ik haar waardeer.
Als ik met een vrouw zou willen samenwonen, dan wacht ik tot de rust en zeg gewoon "Ey meid, wanneer wil je samen wonen? En waar?"

Serieus :).
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:33:08 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94169336
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh Seven, daar schort het toch even qua kasta-kennis.

Dergelijke "subtiele signalen" zijn simpelweg niet mijn ding, zulke dingen zijn gewoon aardigheidjes omdat ik haar waardeer.
Als ik met een vrouw zou willen samenwonen, dan wacht ik tot de rust en zeg gewoon "Ey meid, wanneer wil je samen wonen? En waar?"

Serieus :).
Ik geloof dat jij dat gelooft. Jij ziet het niet als een signaal maar als een aardigheidje. Zij zal er waarschijnlijk wel de beide in zien.

Dus feitelijk is het 'klootzak-begrip' berust op een misverstand. Dáárom geloven klootzakken dus nooit dat ze klootzakken zijn. Wéér wat geleerd.
Resistance is futile.
pi_94169390
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dude. Echt zóóó andersom.

Ik heb een domme en enigszins intimiderende kop waardoor mensen al omvallen als ik eens een ander woordje gebruik dan Kees, noot of Mies.
Ja maar dat bedoel ik ook met haags aso uiterlijk, daarbij maakt 30%(* je woorden) niet eens uit want meer dan 70% is non-verbale communicatie. Dan is het 1+1 optellen. Tenzij je erg sterk bent in non-verbale commicatie dat je dat haagse aso uiterlijk eruit kan filteren.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:34:09 #28
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94169424
Sorry hoor maar als elke vrouw meteen diepe betekenissen ziet in simpele handelingen én durven te zeuren dat mannen klootzakken zijn...
WFPB!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:34:50 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94169477
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Seven. het volgende:
Over gemengde signalen gesproken: waar blijft mijn slaapdate?! Ik ben moe!

Of heeft mijn Frans me even in de steek gelaten? Hij zei toch echt 'is goed' en toen zei ik nog 'tot zo, ciao'. ;(
En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knots :').

Welterusten y'all.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:36:12 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94169608
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Dizorn het volgende:
Sorry hoor maar als elke vrouw meteen diepe betekenissen ziet in simpele handelingen én durven te zeuren dat mannen klootzakken zijn...
Als het ter sprake is gekomen en er worden prompt lampjes speciaal voor haar geïnstalleerd, is hoe dan ook op te vatten als 'de deur staat op een kier'.

Er staat ook nergens dat zij d'r voet er al tussen heeft staan, eh?
Resistance is futile.
pi_94169781
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

En genoeg hiervan, hij zal wel niet komen. Voordeel: niet zijn wekker en ik ben nog rauw van de vorige keer met zijn enorme knots :').

Welterusten y'all.
:o
UITGESCHREVEN
pi_94170513
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als het ter sprake is gekomen en er worden prompt lampjes speciaal voor haar geïnstalleerd, is hoe dan ook op te vatten als 'de deur staat op een kier'.

Er staat ook nergens dat zij d'r voet er al tussen heeft staan, eh?
Doel je nou op het samenwonen of op de relatie an sich?

Ze kwam trouwens zojuist binnen terwijl ik fok nog open had staan en heeft gezellig even meegelezen, dus als je wilt kan ik haar zelf even het woord geven? :o.
pi_94170912
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Welterusten y'all.
Kijk mij foute negers met grote knotsen neuken :')

Mooie verhalen, Seven...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94171078
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooie verhalen, Seven...
Zat net effe terug te lezen, 10jr ouder nog wel en 3 uur zijn nest uit.
Ik keur het af, kan nooit gezond wezen dit.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:05:44 #35
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_94172081
@Kasta, ik heb wat pagina's gemist. Dat het goed ging is fijn, maar samenwonen gozer - dat heeft alleen maar nadelen. Behalve dat het zo praktisch is en voordelig. Maar een kort pittig kapsel en bril ipv lenzen is ook praktisch.

Straks ga je nog vertellen dat je komend weekend mee gaat haar ouders bezoeken ;)
Overal verstand van.
pi_94173362
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je dat vagina-vote overgenomen uit die Grey's Anatomy aflevering van pas ofzo?

En ja ik kijk Grey's Anatomy, haters gonna hate
pi_94173658
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef macondo het volgende:
@Kasta, ik heb wat pagina's gemist. Dat het goed ging is fijn, maar samenwonen gozer - dat heeft alleen maar nadelen. Behalve dat het zo praktisch is en voordelig. Maar een kort pittig kapsel en bril ipv lenzen is ook praktisch.

Straks ga je nog vertellen dat je komend weekend mee gaat haar ouders bezoeken ;)
Hoe komt men er in godsnaam bij dat ik samen wil wonen? :D.

By the way vroeg ze me zojuist wel mee op een BBQ met familie.
Godzijdank had ik al nee gezegd toen ze "BBQ" zei. (serieus)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:39:04 #38
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_94174159
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Hoe komt men er in godsnaam bij dat ik samen wil wonen? :D.

By the way vroeg ze me zojuist wel mee op een BBQ met familie.
Godzijdank had ik al nee gezegd toen ze "BBQ" zei. (serieus)
Omdat je nogal ambivalent reageerde leek er een kern van waarheid in te zitten, maar enfin : ook hier bespeur ik weer wat raars hoor. "Godzijdank had ik al nee gezegd toen.." ... hoezo godzijdank? Kom je er anders niet onderuit? Dat is toch niet zo moeilijk - je bent toch een grote jongen? :D
Overal verstand van.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:40:32 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94174245
quote:

[..]

Mooie verhalen, Seven...
Het kutste is wel dat ik nu dus niet kan slapen.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:42:19 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94174324
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zat net effe terug te lezen, 10jr ouder nog wel en 3 uur zijn nest uit.
Ik keur het af, kan nooit gezond wezen dit.
Mja, lijkt me duidelijk in ieder geval. Dit soort dingen kan ik niet waarderen, zeggen dat je langskomt en dan.. niets. Ignore dus.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:43:18 #41
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94174374
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Heb je dat vagina-vote overgenomen uit die Grey's Anatomy aflevering van pas ofzo?

En ja ik kijk Grey's Anatomy, haters gonna hate
Jep. Het is wel een toepasselijke naam voor het begrip.
Resistance is futile.
pi_94175200
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef macondo het volgende:

[..]

Omdat je nogal ambivalent reageerde leek er een kern van waarheid in te zitten, maar enfin : ook hier bespeur ik weer wat raars hoor. "Godzijdank had ik al nee gezegd toen.." ... hoezo godzijdank? Kom je er anders niet onderuit? Dat is toch niet zo moeilijk - je bent toch een grote jongen? :D
Godzijdank aangezien zij nu niet denkt dat het aan haar familie lag O+.
pi_94177392
Ik heb schijnbaar ook paginas gemist uit kasta dagboek... Het is weer aan begrijp ik?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 16 maart 2011 @ 03:10:17 #44
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94178824
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 01:04 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb schijnbaar ook paginas gemist uit kasta dagboek... Het is weer aan begrijp ik?
Nee, dit is een prille relatie van een week of 5, 6 jong. Zijn ex pleurt zijn enveloppen gewoon doorgescheurd buiten voor de deur en smijt hele businessplannen in plastic tassen in de gang inmiddels.
Resistance is futile.
  woensdag 16 maart 2011 @ 03:25:32 #45
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94178934
Nou nóg niet aan het slapen.. goed bezig :D
WFPB!
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:38:57 #46
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_94179747
Wow...mijn plotseling ingelaste date van gisteravond was zo goed!
Afgesproken in Utrecht, gekletst tot wij allebei de tijd waren vergeten, snel wat gegeten en verder gekletst, vervolgens met de laatste trein naar huis (helaas apart) en tot diep in de nacht met elkaar gebeld.

Ok, ik ben nu verrot...ik krijg een gigantisch drukke en lange dag op werk maar wij gaan heel snel een tweede date plannen...wel met het idee om samen met elkaar naar huis te gaan.:)

Paiq is helemaal zo slecht nog niet :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:55:55 #47
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_94179913
Leuk Thomado!
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:06:20 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94180000
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 03:25 schreef Dizorn het volgende:
Nou nóg niet aan het slapen.. goed bezig :D
Ja, ben aan het einde van mijn latijn nu.
Resistance is futile.
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:14:00 #49
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_94180091
quote:

[..]

Mooie verhalen, Seven...
:')
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:28:38 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_94180284
Ik krijg altijd de indruk dat 75% van de fokkers in dit en het singles topic door lichamelijke beperkingen of psychische beperkingen niet in staat is om een relatie te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')