Oh, je kunt niet gewoon eerlijk zijn tegen je schatje? Zullen je katholieke roots wel zijn, Kastaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godzijdank aangezien zij nu niet denkt dat het aan haar familie lag.
Meestal wel belangrijk om te vermelden ,aangezien de vrouw het vaak als eerstkomende kerst ziet en ze dus weer ergens op gaat uitkijken, teleurgesteld wordt.. etc etc. Jij zegt " maar ik had geen jaar gezegd " zij boos vervolgens.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet gewoon eerlijk zijn tegen je schatje? Zullen je katholieke roots wel zijn, Kasta
Ik zeg gewoon altijd dat mijn nieuwe schoonfamilie mij wel zal zien met het kerstdiner. Eerder niet, geen behoefte aan. Maar welk jaar, dat laat ik altijd in het midden.
Oeh, nice onequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet gewoon eerlijk zijn tegen je schatje? Zullen je katholieke roots wel zijn, Kasta
Ik zeg gewoon altijd dat mijn nieuwe schoonfamilie mij wel zal zien met het kerstdiner. Eerder niet, geen behoefte aan. Maar welk jaar, dat laat ik altijd in het midden.
Precies, mijn ouders kunnen mij en mijn broertjes Wesley en Humphrey ook al niet uit elkaar houden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:26 schreef Silenus het volgende:
Ik zie m'n ouders zo weinig dat ik mezelf nog regelmatig opnieuw moet voorstellen.
Ben je alleen vergeten bij je laatste datequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:36 schreef Thornado het volgende:
Och, ik nodig mijn ouders gewoon uit tijdens de eerste date.
Altijd succes!
Ik wou bijna wat zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Uberhaupt... mensen die hun "date" direct meesleuren naar hun famileIk moet wel verdomde zeker van mn zaak zijn, wil ik dat doen. Laatste keer dat ik iemand aan mn ouders voorstelde is dik 11 jaar geleden
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
Uberhaupt... mensen die hun "date" direct meesleuren naar hun famileIk moet wel verdomde zeker van mn zaak zijn, wil ik dat doen. Laatste keer dat ik iemand aan mn ouders voorstelde is dik 11 jaar geleden
Doodeng!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:20 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik toch wel serieus relatie materiaal...![]()
Zie zaterdag de hele family...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
Maar volgens mij heb jij er juist best zin in
Hij heeft zelf niet zo veel met familie, dus waarom zou ik er dan mee zitten...?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doodeng!!![]()
Maar volgens mij heb jij er juist best zin in
Alles bij elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:32 schreef VacaLoca het volgende:
Hoeveel dates heb je gehad Schilderijtje?
Misschien willen ze alleen daten met mannen ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Bleh... ligt het nu aan mij of is het daadwerkelijk zo dat het grootste gedeelte van de vrouwen op paiq geen conversatie kunnen dragen? Zo saaiii...
Ben een man... maar ligt dit nu aan mijn of hebben meer mensen deze ervaring? Heb de indruk dat je beter gelijk voor een date kan pushen ipv. al te lang te praten.quote:Misschien willen ze alleen daten met mannen ?
Terwijl dat natuurlijk wel zo isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Godzijdank aangezien zij nu niet denkt dat het aan haar familie lag.
Waarom denk je dat ze daar zitten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef DigitalGirl het volgende:
Bleh... ligt het nu aan mij of is het daadwerkelijk zo dat het grootste gedeelte van de vrouwen op paiq geen conversatie kunnen dragen? Zo saaiii...
Hmmm, misschien heb je daar wel een punt. Maar hoe gaan jullie daar nu mee om?quote:Waarom denk je dat ze daar zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |