Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Geen idee, ik moest het ook al bij mijn laptopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
"Ja, uw laptop is weer up-to-date, alle updates en servicepacks zijn geïnstalleerd"
Waarom moet ik dan nu een servicepack voor Windows installeren om wat programma's te kunnen installeren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry van de TT, maar vond het een briljante opmerking![]()
Dat is jouw fantasie op holquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, ik kan me er een voorstelling van maken bij hem
Nou, het is meer dat het wéér een Mycomfaal isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest het ook al bij mijn laptop
heb je hem terug?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat het wéér een Mycomfaal is.
mycomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat het wéér een Mycomfaal is.
quote:
Ja, sinds gisterenquote:
echt heh, bij ons zitten de mycom en paradigit pal naast elkaar, ik snap niet dat de mycom er nog zitquote:
Stuur haar email maar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou controleert S haar mail en heeft ze niets ontvangen
Of zitten jullie heel erg je best te doen op een mooie brief
Krijg je via PM van Marijkequote:
Misschien dat die nu op een andere instelling staat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, sinds gisteren.
Alleen nu nog een en ander installeren, en ik begin te vrezen voor de accu... die schiet van 84% naar 56% in een kwartier... in iets meer dan een uur leeg, terwijl je niks doet en de accu voorheen dan ruim 2,5 uur meeging....
wat draait er allemaal aal services?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, sinds gisteren.
Alleen nu nog een en ander installeren, en ik begin te vrezen voor de accu... die schiet van 84% naar 56% in een kwartier... in iets meer dan een uur leeg, terwijl je niks doet en de accu voorheen dan ruim 2,5 uur meeging....
Ik heb ook niets ontvangenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze heeft mailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Geen idee...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat die nu op een andere instelling staat?
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkooptquote:
ff kijken of ie op optimale stroombesparingsstand staat enzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee...
[..]
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkoopt.
Nu? Lang? En hard?quote:
windows zet zoveel sjit aan tijdens ene nwe instal, bizar gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee...
[..]
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkoopt.
energie instellingen die spontaan veranderenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff kijken of ie op optimale stroombesparingsstand staat enz
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
KG is de Basil Fawlty van dit topic begrijp ik?
Don't mention the warquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
KG is de Basil Fawlty van dit topic begrijp ik?
Mijn hart huiltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dat allebij gaan doen
darlingquote:
* suikertaartje schuift haar werk aan de kantquote:
Trevquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober is
Hoiquote:
Ik ben eerder benieuwd wie de Polly van dit topic isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober is
Waaaaaaaaaaah Pinguinsquote:
Slaap lekkerquote:
Marijke wil niet delenquote:
Hij woont wel langs de Atlantikwal he?quote:
wel n mooie katquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef PeZu het volgende:
die whiskas reclame, wat een domme vent zeg, roept ie eerst die kat om hem vervolgens gelijk weg te sturen welke ongekende faal haas bedenkt zoiets_!
dacht ik alquote:
maine coon?quote:
volgens mij gewoon n korthaarquote:
ja goeiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd wie de Polly van dit topic is
Die nieuwe van zalando(of zo) is ook kutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef PeZu het volgende:
die whiskas reclame, wat een domme vent zeg, roept ie eerst die kat om hem vervolgens gelijk weg te sturen welke ongekende faal haas bedenkt zoiets_!
Geen ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij woont wel langs de Atlantikwal he?
That's mequote:
Hoi TFMquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
2x in slaap gevallen tijdens het leren, gaat goed hier
'Avond
Misschien toch maar in bed gaan lerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
2x in slaap gevallen tijdens het leren, gaat goed hier
'Avond
zoietsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij gewoon n korthaarmet streepjes
Je weet wel wat de Atlantikwal is?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die nieuwe van zalando(of zo) is ook kut
[..]
Geen idee![]()
Slaap lekker mopquote:
Ja, PM faaltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg een PM melding, maar ik had heul geen PM
Nee dat doet deze:quote:
mag ik ook een foto van mijn poes posten?quote:
ja echt zo'n mooie korthaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij gewoon n korthaarmet streepjes
geen idee deze hoorde ik net, meestal zap ik weg bij reclamesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die nieuwe van zalando(of zo) is ook kut
[..]
Geen idee![]()
in je fobo, waar je ook instelt of je anoniem wilt zijn enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Waar kun je instellen dat je Pm krijgt als iemand reactie in je fobo gegeven heeft ipv via email?
in je fobo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Waar kun je instellen dat je Pm krijgt als iemand reactie in je fobo gegeven heeft ipv via email?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
mag ik ook een foto van mijn poes posten?
quote:
Houden zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt zo'n mooie korthaar![]()
[..]
geen idee deze hoorde ik net, meestal zap ik weg bij reclames
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En gewoon een foto maken daarna hequote:
Ja hoor, natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
das gewoon gewone europese korthaarquote:
Ja, alsof het niets isquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die ziet er echt tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar ik woon ergens naast niet langs
[..]
Houden zo
[..]
hij druiptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een evil poessie
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
wat n lekkere dikke brompotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwil m over zn buikje kroelen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
kiek hem shinenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
Lol, ik heb 3 maal PM.
Heb de recepioniste toegevoegd op msn
[..]
wat een gaaf beest. en Britse korthaar toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Is ze ookquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een gaaf beest. en Britse korthaar toch?
Cheeseburgerquote:
quote:
Je kunt best ergens langs wonen.quote:
Denk niet dat zij dat toelaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat n lekkere dikke brompot![]()
kwil m over zn buikje kroelen
i can has?quote:
OMG! Dat wil ik ooooooooooooooookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
Lol, ik heb 3 maal PM.
Heb de recepioniste toegevoegd op msn
Jawel, zeker raar want de duitsers klettern de berg op, varen over de weg en hebben nog meer van dat soort maffe dingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt best ergens langs wonen.
Net als in het Duits: entlang.
Raar dus dat je dat niet gebruikt
Bloedserieus, dus gelieve alleen serieuze reacties te sturen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
KG, is dat serieus van die receptioniste?![]()
Dan ga ik ff een leuk mailtje opstellen
Nee hij zet ramen en deuren los, dat is niet raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt best ergens langs wonen.
Net als in het Duits: entlang.
Raar dus dat je dat niet gebruikt
Wat moet ik zeggen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bloedserieus, dus gelieve alleen serieuze reacties te sturen!
quote:
Zo beter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
ja je poes staat helemaal open, en er druipt wat uitquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo beter?WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet haar een keer aaien
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ben je online?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Dat wil ik ooooooooooooooook
Hoe was het in het ziekenhuis?quote:
Logischquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, zeker raar want de duitsers klettern de berg op, varen over de weg en hebben nog meer van dat soort maffe dingen
[..]
Zo beter?ahhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Hoi,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen?
Ik ben een diehard fokker en ik heb je mail via KG van het Hotel.
Hij rijdt zeker ook aan als hij wegrijdt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hij zet ramen en deuren los, dat is niet raar
Nee zeker nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hij zet ramen en deuren los, dat is niet raar
Dus daarom er naastquote:
Ik zie niets druipenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je poes staat helemaal open, en er druipt wat uit
Nee hoor, zet alleen wat losquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij rijdt zeker ook aan als hij wegrijdt?
[..]
Zo beter?Echt een schattige poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na een poging praat je wel andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WauwIk moet haar een keer aaien
Hoeveel vrouwen heb je daar al mee versierd?quote:
Jij loopt nooit langs een kanaal bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zeker niet
[..]
Dus daarom er naast
ik heb nog niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Marijke let alsjeblieft op aan wie je dat adres geeft
1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je daar al mee versierd?
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij rijdt zeker ook aan als hij wegrijdt?
Alleen aan pgr verder niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat wel maar wonen nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij loopt nooit langs een kanaal bijvoorbeeld?
Wat? ik ben het maar hoor?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik bedoel meer dat ze geen hoineukendoei reacties krijgtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen aan pgr verder niemandDus volgens mij is ze in de war
Raar volkquote:
KG, zie mijn reactie hierboven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze geen hoineukendoei reacties krijgt
Stomquote:
Kimquote:
Leuke meid, naam staat in mailadres, werkt voor mij en is bekend van de leukste KSC meet ooitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat? ik ben het maar hoor?
Als je nou meer info geeft over wie ze is en hoe je haar kent etc.
Desnoods via PM.
er blijkt een kabeltje van mijn ICD beschadigd maar hoe of wat weten de geleerde ook niet.quote:
Je zegt geen hoi, maar wilt meteen neuken?quote:
Whehe Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zegt geen hoi, maar wilt meteen neuken?
Niet bij iedereenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuke meid, naam staat in mailadres, werkt voor mij en is bekend van de leukste KSC meet ooit
Dan had je maar moeten komenquote:
she is cutequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuke meid, naam staat in mailadres, werkt voor mij en is bekend van de leukste KSC meet ooit
Als je je naam zegt kan ik tegen haar zeggen hoe ik aan haar mail kom suffiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik WAS erquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten komen
Hihi, ik zei komen
Meer dan je denktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je daar al mee versierd?
Kapitein Gasthof. dat zal haar vast iets zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je je naam zegt kan ik tegen haar zeggen hoe ik aan haar mail kom suffie
Volgende keer dan maarquote:
Ik niet, maar het boeit me geen aarsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik WAS er![]()
Alleen 's-ochtends niet meer
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kapitein Gasthof. dat zal haar vast iets zeggen.
als je hier al niet uitkomt gebruik je hand beter op te rukken ipv schrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
als je zegt die langslaper uit kamer 32 weet ze ook genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Elke keer als ik van het werk afkom weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben haar manager
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
ik denk inderdaad dat dat haar meer zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je zegt die langslaper uit kamer 32 weet ze ook genoeg
Noemt hij zijn strongbow zo tegenwoordig?quote:
En wat is ze nog lekker jongquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Duidelijke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben haar manager
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat dat haar meer zegt![]()
Daar kan ik ook niet vanaf blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noemt hij zijn strongbow zo tegenwoordig?
ik had al zo'n vermoeden maar is het soms een oude draakquote:
is dat er alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, moet erg wennen aan die Explorer 9
Ja, sinds vandaag volgens mijquote:
Pollyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:
ze houdt wel van zuigenquote:
Oh, dat ken ik ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sinds vandaag volgens mij
Best mooi hoor maar even anders dan 8 zeg maar
Nee, ze is echt leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had al zo'n vermoeden maar is het soms een oude draak
Ja, dat zou ik ook eigenlijk moeten doen maar dit is niet het beste moment in mijn leven zeg maarquote:
heb nog geen 06 nr en ben alleen thuis dus ik zie 2 problemen.quote:
Je pleurt toch niet zo maar iemand's foto op internet idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben haar manager![]()
![]()
![]()
![]()
IK zou je vermoorden iig
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mail d'r dan voor haar 06quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb nog geen 06 nr en ben alleen thuis dus ik zie 2 problemen.
Kinkyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je pleurt toch niet zo maar iemand's foto op internet idioot![]()
![]()
![]()
![]()
IK zou je vermoorden iig
Ze kan toch niet tegen me op, daar was ze al achterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK zou je vermoorden iig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze kan toch niet tegen me op, daar was ze al achter
IK GELOOF JULLIE NIET ZOquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ze is echt leuk![]()
Ze werkte bij de vorige (mini)meet ook
En dit maakt het niet beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook eigenlijk moeten doen maar dit is niet het beste moment in mijn leven zeg maar![]()
Dan is ze wel een beetje een mietje hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze kan toch niet tegen me op, daar was ze al achter
Je bent geen goede receptionistequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK zou je vermoorden iig
Het is denk ik zoveel makkelijker als ik een andere baan hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dit maakt het niet beterDoe er wat constructiefs aan ipv het nog erger te maken
Mazzelaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben haar managerKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij bent ook manager. Van die lekkere Juicyhill!quote:
Nou hup, aan de slagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is denk ik zoveel makkelijker als ik een andere baan heb
Ehm, heeft ie de mazelen?quote:
Juicyfailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent ook manager. Van die lekkere Juicyhill!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitslag van de overdosis nucleaire koffie!quote:
peter, ik vertrouw je voor geen meterquote:
En van suikertaartje, LovelyLady, egeltje1985, etc., enz.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je wel het juiste wachtwoord?quote:
marijke geeft mij haar mailadres nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mail d'r dan voor haar 06of geef je adres
Dat is allemaal opgeslagen. Misschien ligt het aan de gare internet verbinding hierquote:
Ik ben niet onder de indrukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
En van suikertaartje, LovelyLady, egeltje1985, etc., enz.
Dat is mooi stomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
marijke geeft mij haar mailadres niet
Te fur.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga maar een keer langs daar dan zul je het zien
stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK zou je vermoorden iig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pssst meisje wil je mijn spierballen zien?
ja ik mag dan wel een nieuwsgierig menneke zijn maar ik denk dat ik mijn tijd wel beter kan bestedenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga maar een keer langs daar dan zul je het zien
Ipod touch, ipad, android, anyplace, anywhere.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pssst meisje wil je mijn spierballen zien?
Melden. Mijn kantoor. Nu.quote:
Dan weet ik het ook niet. Vanuit de browser kom ik er wel maar Outlook en iPhone nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ipod touch, ipad, android, anyplace, anywhere.
Ja, misschien een storing inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien een storing op de Pop server...
Klinkt als een firewall poortje op je router? ZIt je via wifi?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Vanuit de browser kom ik er wel maar Outlook en iPhone niet
Zijn gezag, wat doe je?quote:
Jij wel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
KG?Mag ik wel mailen dat ik haar bloemetje zo mooi vond?
Ja, maar het heeft altijd gewerkt. Ik doe het via imap in Outlook trouwens geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als een firewall poortje op je router? ZIt je via wifi?
Wil je mijn foto NU weghalen!quote:
quote:
Ssssshhhtquote:
Jeujquote:
Ja, als je namen door gaat geven dan gaan ze stalken. Singles for life!quote:
quote:
Dan komen ze wel van een koude kermis thuisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je namen door gaat geven dan gaan ze stalken. Singles for life!
Hehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! WTF! Ik hoor skrtsj skrtsj, ik kijk, zit Hilde bovenop de best hoge kast en gaat zo door naar de hoogste kast![]()
wauw een klimmend kat, nu heb ik echt alle sgezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! WTF! Ik hoor skrtsj skrtsj, ik kijk, zit Hilde bovenop de best hoge kast en gaat zo door naar de hoogste kast![]()
Dat geloofde ik ook al nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan komen ze wel van een koude kermis thuisIk zei dat IK haar wel aan kan, niet iedereen
Jou breng ik dat nog wel bijquote:
succes met je receptionistequote:
Bij haar heb je dus geen hulp van MPG nodig?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan komen ze wel van een koude kermis thuisIk zei dat IK haar wel aan kan, niet iedereen
Bij wie wel dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij haar heb je dus geen hulp van MPG nodig?.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wauw een klimmend kat, nu heb ik echt alle sgezien
Ik geloof jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jou breng ik dat nog wel bij
Vanaf de grond zo naar 1.70 hoogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenEn ze tikt m'n badeendjes er nu af
Met de lift!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
mijn tia en maria deden gekkere dingen somsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenEn ze tikt m'n badeendjes er nu af
dat is echt hoogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
Straks mailen we nu allemaal een random S. uit N.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |