watquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt dat niet meer op neer van hoeveel tijd heb je vrij of wanneer val je in slaap?![]()
Voor seks maak je tijd. Puntquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt dat niet meer op neer van hoeveel tijd heb je vrij of wanneer val je in slaap?![]()
Het gaat je alleen om het oefenen? Dat kan dan met elke willekeurige user hierquote:
Ik heb wel eens gehad dat ik in slaap viel tijdens de seksquote:
preciesquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesdan maar slaperig op je werk
Voor niets gaat de zon op hequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar soms moet je het nu eenmaal onderbreken
Dat zegt dat je of heel moe was of dat het dodelijk saai wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik in slaap viel tijdens de seks![]()
Dat zegt dan weer wel wat toch?
Tot later danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Groetjes uit Zoetermeer
Kom later wellicht wat uitgebreider online, nu nog ff gezellie doen hier thuis![]()
heb je welquote:
Helaas werkt dat na een X aantal jaar niet meer zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wen er maar aan, straks heb je zon tax hier in nlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou er niet aan moeten denken dat ik er voor moest betalen
Nee nee nee, hij heeft het hebben van seks tot een kunst verhevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat je alleen om het oefenen? Dat kan dan met elke willekeurige user hier
Om er wat speelgoed bij te pakken jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar soms moet je het nu eenmaal onderbreken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik wil het ZO een keer met jou doen
en doen is nog beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bah, vluggertjes
Een echte dan he
En verder klinkt het goed
dan ken jij nog niet genoeg trucjes en hoekjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
netjes!
stomme vraag miss, maar wat doe je dan die hele tijdik heb vaak na anderhalf uur wel zoiets van "nu hebben we alle hoekjes en trucjes wel weer gehad"
Ik bedoel meer dit:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat ik al niet heb laten schieten omdat ik liever wilde batsen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet, been there done thatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas werkt dat na een X aantal jaar niet meer zo
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik in slaap viel tijdens de seks![]()
Dat zegt dan weer wel wat toch?
vrouwen die batsen zeggen, daar wordt je toch spontaan impotent vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wat ik al niet heb laten schieten omdat ik liever wilde batsen...
dinsdag = rokjes dagquote:
daarom gebruik ik t woordquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen die batsen zeggen, daar wordt je toch spontaan impotent van
Dodelijk saaiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zegt dat je of heel moe was of dat het dodelijk saai was
Dat doe je meestal wel in natura neem ik aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou er niet aan moeten denken dat ik er voor moest betalen
oooh, ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dinsdag = rokjes dag
dus een panty aan
kennelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ken jij nog niet genoeg trucjes en hoekjes
Nee hoor, dan geef ik ze gewoon een batsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen die batsen zeggen, daar wordt je toch spontaan impotent van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, hij heeft het hebben van seks tot een kunst verheven
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kennelijkben nog maar n broekie denk
Ja, zit me hier ff lekker te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en doen is nog beter![]()
[..]
Hij doet het als werkquote:
* Trevland noteert dinsdags bij Barretje op bezoekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dinsdag = rokjes dag
dus een panty aan
Ligt er aan met wiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doe je meestal wel in natura neem ik aan
Niet doen. Is vechten tegen de bierkaaiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet, been there done that![]()
maar doe nu goed mn best om dat niet te laten gebeuren
Ik kom snel eens naar Belgiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en doen is nog beter![]()
[..]
ooh schat bats mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daarom gebruik ik t woordlekker slecht en goor
The horrorquote:
ja maar goeie "ik wil je nu en hard en diep en de hele nacht lang"seks is het vechten waardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet doen. Is vechten tegen de bierkaai
ROFLMAO!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh schat bats me![]()
nou ik kan een hoop hebben en zeggen tijdens de sex, ;achen ook nog wel en zo maar al sik dat zou horen dan is het floep flap apelopen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh schat bats me![]()
nou ik kan een hoop hebben en zeggen tijdens de sex, keihard lachen ook nog wel en zo maar al sik dat zou horen dan is het floep flap apelopen
Een bakker eet op een gegeven moment ook geen taartjes meer he...quote:
keertje naar links, keertje naar rechts.. game overquote:
Taartjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een bakker eet op een gegeven moment ook geen taartjes meer he...
Ain't gonna happenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar goeie "ik wil je nu en hard en diep en de hele nacht lang"seks is het vechten waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |