Daar heb ik niet zo snel last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik adviseer om niet iemand naast je te leggen die meer dan 30 kilo zwaarder is dan jij
Werk zequote:
Kwestie van gebrek aan zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat snap ik nooitvvm trios zijn helemaal geil, maar mmv is meteen een nogo
Dat is niet grappigquote:
Nee, daar ben ik veel te egoïstisch voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dan ga ik voor het eerste, leer je vanzelf wel dat MVV een goede club is
Wij mannen zijn hanen, kippen hebben we nooit genoeg maar elke andere haan is er 1 teveelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jij zal wel geen voetbal kijken vanavond of wel. Als Feyenoord supporter kan je onmogelijk een voetballiefhebber zijnquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het wel mee eens eigenlijk
iewquote:
Gewoon sandwichenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik moet hem hem nog vragen hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat mag niet van de man van msx
Maar jij kan toch ook niet delenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik veel te egoïstisch voor
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij mannen zijn hanen, kippen hebben we nooit genoeg maar elke andere haan is er 1 teveel
Dan slaapt het heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo snel last van
[..]
Werk ze
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Jij zal wel geen voetbal kijken vanavond of wel. Als Feyenoord supporter kan je onmogelijk een voetballiefhebber zijn
Mooi, dan kunnen jullie vechten om mijn aandachtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik veel te egoïstisch voor
Waarom wil je dan met ons meedoen?quote:
Beetje plagen mag toch wel......paar maanden? Kom je op het stadhuisplein in Eindhoven kijken naar de huldiging?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedankt voor je bijdrage en tot over een maand of wat.
idioot
mwah matige club hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan ga ik voor het eerste, leer je vanzelf wel dat MVV een goede club is
Zodra ik niet meer de onverdeelde aandacht heb ben ik weer weg hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mooi, dan kunnen jullie vechten om mijn aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |