wil je me dood hebben ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Trio betekent zekerheid dat je de hele nacht door kan gaan, dan kan een van de dames telkens even uitrusten
en dus als vrouw ieder uur buiten adem ligt te wezen terwijl andermans cum en zweet op je spettertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Trio betekent zekerheid dat je de hele nacht door kan gaan, dan kan een van de dames telkens even uitrusten
Pomp ze Martquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zit al op mijn stang, dus ik ga even wat aan lichaamsbeweging doen.
geil tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dus als vrouw ieder uur buiten adem ligt te wezen terwijl andermans cum en zweet op je spettert
Ik heb het al eens eerder gemeldquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het is Hete-potten-sletten-tetten-tentoonstelling
Ik zou het niet erg vindenquote:
owjah,. er stond nog een logeerfeestje open tochquote:
Hoe bedoel je één van de dames?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:
Is dat serieus jouw grens ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dus als vrouw ieder uur buiten adem ligt te wezen terwijl andermans cum en zweet op je spettert
En gleufsap ook natuurlijk. By the gallon.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je rook de sex zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je één van de dames?
Er is er maar eentje hoor
Even met m'n man overleggen. Die wil er vast geen andere vrouw bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah,. er stond nog een logeerfeestje open toch
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je één van de dames?
Er is er maar eentje hoor
Jij ook goedenavond.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi!
Evenals goedenavond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |