Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Eerst maar eens even kutjebotsen, dan aan ons vertellen of t wat isquote:
Ik wil graag mijnquote:
Het is dat er wat meer achter zit wat ik niet hier neer ga zettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zijn jullie dus beide op verschillende punten in jullie "relatie",je moet jezelf wel afvragen of dat wel gaat werken en d eeen niet meer verwacht dan de ander, altijd zonde als iets moois daardoor stuk loopt
dan moet je het doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En toch wil ik dat wel eens een keer![]()
okquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil graag mijneen keer ontmoeten
[..]
Het is dat er wat meer achter zit wat ik niet hier neer ga zetten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil graag mijneen keer ontmoeten
[..]
Het is dat er wat meer achter zit wat ik niet hier neer ga zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en kutjebotsen is een van mn favoriete woorden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens even kutjebotsen, dan aan ons vertellen of t wat is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst maar eens even kutjebotsen, dan aan ons vertellen of t wat is
Precies. Flikker toch op met al die brievenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je je
nog nooit ontmoet??
Helaas nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het komt nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als we geld hebbenquote:
Ik ben morgen in Rotjeknorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je het doentis wel leuk hoor, maar niet zon big deal als iedereen het maakt, tis gewoon lol, maar dan met 3 mensen. Als ik het dan toch met n vrouw wil doen, dan liever apart en alle aandacht voor haar
wel neee.. als je zegt dat ie mag kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ehm, dan moet ik eerst toestemming vragen
![]()
zal ik haar anders even proefdraaien voor jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Jammer dat wij dat niet kunnen eigenlijk hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind em wel coolquote:
Goed planquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel neee.. als je zegt dat ie mag kijken
ik moet morgen vergaderen en stagelopenquote:
NEEquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik haar anders even proefdraaien voor je?
Ik vind het iig een leuker woord dan kutjebotsenquote:
je vriendje is gek als hij nee zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet morgen vergaderen en stagelopenmiss s avonds wel vrij though..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:33 schreef Toekito het volgende:
kan iemand de door mij geopende KSC even dichttimmeren?
Ah, is dat een ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je vriendje is gek als hij nee zegt
Trio betekent zekerheid dat je de hele nacht door kan gaan, dan kan een van de dames telkens even uitrustenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en zal ik je n geheimpje vertellen
trio's zijn stiekem onwijs overrated en t stelt niet zo heel veel voor![]()
Ze zit al op mijn stang, dus ik ga even wat aan lichaamsbeweging doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Flikker toch op met al die brieven
ik zou het wel zo lezen als ik jou wasquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Ivotje het volgende:
Het is toch: hottentottententententoonstellingsterrein.......??
nee het is patatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Ivotje het volgende:
Vrouw met waterbed meldt zichquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben ik weer in den haag
Dus dan een ander keertje
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zit al op mijn stang, dus ik ga even wat aan lichaamsbeweging doen.
En wat nou als de dames een betere uithoudingsvermogen hebben dan dat jij hebt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Trio betekent zekerheid dat je de hele nacht door kan gaan, dan kan een van de dames telkens even uitrusten
Nee. Het is Hete-potten-sletten-tetten-tentoonstellingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Ivotje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |