Dan komen ze wel van een koude kermis thuisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je namen door gaat geven dan gaan ze stalken. Singles for life!
Hehehequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! WTF! Ik hoor skrtsj skrtsj, ik kijk, zit Hilde bovenop de best hoge kast en gaat zo door naar de hoogste kast![]()
wauw een klimmend kat, nu heb ik echt alle sgezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG! WTF! Ik hoor skrtsj skrtsj, ik kijk, zit Hilde bovenop de best hoge kast en gaat zo door naar de hoogste kast![]()
Dat geloofde ik ook al nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan komen ze wel van een koude kermis thuisIk zei dat IK haar wel aan kan, niet iedereen
Jou breng ik dat nog wel bijquote:
succes met je receptionistequote:
Bij haar heb je dus geen hulp van MPG nodig?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan komen ze wel van een koude kermis thuisIk zei dat IK haar wel aan kan, niet iedereen
Bij wie wel dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij haar heb je dus geen hulp van MPG nodig?.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wauw een klimmend kat, nu heb ik echt alle sgezien
Ik geloof jequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jou breng ik dat nog wel bij
Vanaf de grond zo naar 1.70 hoogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenEn ze tikt m'n badeendjes er nu af
Met de lift!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
mijn tia en maria deden gekkere dingen somsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, die kast is zo'n 1.70 denk ik, en daar sprong ze op... Dat is best hoog voor een kittenEn ze tikt m'n badeendjes er nu af
dat is echt hoogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |