Ik bedoel meer dat ze geen hoineukendoei reacties krijgtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen aan pgr verder niemandDus volgens mij is ze in de war
Raar volkquote:
KG, zie mijn reactie hierboven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze geen hoineukendoei reacties krijgt
Stomquote:
Kimquote:
Leuke meid, naam staat in mailadres, werkt voor mij en is bekend van de leukste KSC meet ooitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat? ik ben het maar hoor?
Als je nou meer info geeft over wie ze is en hoe je haar kent etc.
Desnoods via PM.
er blijkt een kabeltje van mijn ICD beschadigd maar hoe of wat weten de geleerde ook niet.quote:
Je zegt geen hoi, maar wilt meteen neuken?quote:
Whehe Phenoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zegt geen hoi, maar wilt meteen neuken?
Niet bij iedereenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuke meid, naam staat in mailadres, werkt voor mij en is bekend van de leukste KSC meet ooit
Dan had je maar moeten komenquote:
she is cutequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuke meid, naam staat in mailadres, werkt voor mij en is bekend van de leukste KSC meet ooit
Als je je naam zegt kan ik tegen haar zeggen hoe ik aan haar mail kom suffiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik WAS erquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten komen
Hihi, ik zei komen
Meer dan je denktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb je daar al mee versierd?
Kapitein Gasthof. dat zal haar vast iets zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je je naam zegt kan ik tegen haar zeggen hoe ik aan haar mail kom suffie
Volgende keer dan maarquote:
Ik niet, maar het boeit me geen aarsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik WAS er![]()
Alleen 's-ochtends niet meer
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kapitein Gasthof. dat zal haar vast iets zeggen.
als je hier al niet uitkomt gebruik je hand beter op te rukken ipv schrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
als je zegt die langslaper uit kamer 32 weet ze ook genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Elke keer als ik van het werk afkom weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben haar manager
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
ik denk inderdaad dat dat haar meer zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je zegt die langslaper uit kamer 32 weet ze ook genoeg
Noemt hij zijn strongbow zo tegenwoordig?quote:
En wat is ze nog lekker jongquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Duidelijke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben haar manager
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat dat haar meer zegt![]()
Daar kan ik ook niet vanaf blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Noemt hij zijn strongbow zo tegenwoordig?
ik had al zo'n vermoeden maar is het soms een oude draakquote:
is dat er alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, moet erg wennen aan die Explorer 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |