Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Geen idee, ik moest het ook al bij mijn laptopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
"Ja, uw laptop is weer up-to-date, alle updates en servicepacks zijn geïnstalleerd"
Waarom moet ik dan nu een servicepack voor Windows installeren om wat programma's te kunnen installeren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry van de TT, maar vond het een briljante opmerking![]()
Dat is jouw fantasie op holquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, ik kan me er een voorstelling van maken bij hem
Nou, het is meer dat het wéér een Mycomfaal isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest het ook al bij mijn laptop
heb je hem terug?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat het wéér een Mycomfaal is.
mycomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat het wéér een Mycomfaal is.
quote:
Ja, sinds gisterenquote:
echt heh, bij ons zitten de mycom en paradigit pal naast elkaar, ik snap niet dat de mycom er nog zitquote:
Stuur haar email maar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou controleert S haar mail en heeft ze niets ontvangen
Of zitten jullie heel erg je best te doen op een mooie brief
Krijg je via PM van Marijkequote:
Misschien dat die nu op een andere instelling staat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, sinds gisteren.
Alleen nu nog een en ander installeren, en ik begin te vrezen voor de accu... die schiet van 84% naar 56% in een kwartier... in iets meer dan een uur leeg, terwijl je niks doet en de accu voorheen dan ruim 2,5 uur meeging....
wat draait er allemaal aal services?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, sinds gisteren.
Alleen nu nog een en ander installeren, en ik begin te vrezen voor de accu... die schiet van 84% naar 56% in een kwartier... in iets meer dan een uur leeg, terwijl je niks doet en de accu voorheen dan ruim 2,5 uur meeging....
Ik heb ook niets ontvangenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze heeft mailquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Geen idee...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien dat die nu op een andere instelling staat?
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkooptquote:
ff kijken of ie op optimale stroombesparingsstand staat enzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee...
[..]
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkoopt.
Nu? Lang? En hard?quote:
windows zet zoveel sjit aan tijdens ene nwe instal, bizar gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee...
[..]
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkoopt.
energie instellingen die spontaan veranderenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff kijken of ie op optimale stroombesparingsstand staat enz
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
KG is de Basil Fawlty van dit topic begrijp ik?
Don't mention the warquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
KG is de Basil Fawlty van dit topic begrijp ik?
Mijn hart huiltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dat allebij gaan doen
darlingquote:
* suikertaartje schuift haar werk aan de kantquote:
Trevquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober is
Hoiquote:
Ik ben eerder benieuwd wie de Polly van dit topic isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |