ff kijken of ie op optimale stroombesparingsstand staat enzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee...
[..]
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkoopt.
Nu? Lang? En hard?quote:
windows zet zoveel sjit aan tijdens ene nwe instal, bizar gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee...
[..]
Daar kijk ik eerst naar, inderdaad... laptop weer inrichten en nutteloze services en zo uitzetten. Hopelijk helpt dat, en anders even op internet zoeken naar winkel die accu's voor mijn laptop verkoopt.
energie instellingen die spontaan veranderenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff kijken of ie op optimale stroombesparingsstand staat enz
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
KG is de Basil Fawlty van dit topic begrijp ik?
Don't mention the warquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef MissMSX het volgende:
KG is de Basil Fawlty van dit topic begrijp ik?
Mijn hart huiltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dat allebij gaan doen
darlingquote:
* suikertaartje schuift haar werk aan de kantquote:
Trevquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober is
Hoiquote:
Ik ben eerder benieuwd wie de Polly van dit topic isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
whehehehe dan vraga ik me af wie de onverstaanbare ober is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |