quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
UFC 128 van aankomende zaterdag is weer behoorlijk stacked. Tijd voor picks?
Mauricio Rua vs. Jon Jones:
Als hij zijn A-game brengt, is Shogun de beste LHW ter wereld. Ik zou de 2005 Shogun als favoriet zien tegenover praktisch iedereen, en de geduldige Shogun uit de Machida-gevechten was misschien nog beter. Helaas komt Shogun van weer een knieblessure en operatie, en de laatste keer dat dat gebeurde, verloor hij van Forrest Griffin. Daarbij helpt het niet dat Jones een goede style-matchup is.
Jones heeft een gigantische reach (iets waar Shogun tegen Forrest ook problemen mee had), is bijna net zo explosief als Shogun was in 2005 en heeft een top game waar de beste worstelaars uit de divisie geen antwoord op hadden. Shogun is geen geweldige worstelaar, dus de kans is heel groot dat hij op zijn rug eindigt en ellebogen gaat eten. Shogun heeft indrukwekkende sweeps, maar het is lastig iemand te sweepen die constant zijn ellebogen in je gezicht smijt.
Aan de andere kant vecht Jones wel op korte termijn, maar ik kreeg niet echt het idee dat hij erg veel damage heeft opgelopen tegen Bader. Daarbij was zijn teamgenoot al aan het trainen voor Shogun, dus zal Greg Jackson al een gameplan hebben waar Jones gebruik van kan maken.
Ik hoop de oude Shogun te zien zaterdag, maar de veiligere pick is toch Jon Jones, waarschijnlijk bij decision of late submission.
Urijah Faber vs. Eddie Wineland
Geweldig gevecht! Beiden zijn behoorlijk explosief en zonder echt duidelijke zwakheden. Ik denk dat Faber te sterk is. Kandidaat voor Fight of the Night. Faber met (T)KO of submission.
Jim Miller vs. Kamal Shalorus: no-brainer. Miller is een van de besten ter wereld. Submission win.
Nate Marquardt vs. Dan Miller: Marquardt is beter in elk opzicht, Miller is net boven gemiddeld. Ik ga voor een decision.
Cro cop vs. Brendan Schaub: Cro cop is done. Hij is te oud om nieuwe truukjes te leren, en te langzaam om op zijn oude truukjes te leunen.
Verder:
Luiz Cane vs. Elliott Marshall
Ricardo Almeida vs. Myke Pyle
Kurt Pellegrino vs. Gleison Tibau: ook kanshebber voor Fight of the Night!
Joseph Benavidez vs. Ian Loveland: no-brainer, Benavidez heeft alleen van Cruz verloren, en de laatste keer was het een split decision. Benavidez is een wereldtopper en zou niet weg gestopt mogen worden op de prelims.
Holy shit, dat is idd zware GnP!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Ground'n'Pound:
Ik denk overigens dat Rua gaat winnen tegen Jones. Jones is nog nooit echt diep moeten gaan en de ervaring van Rua zal volgens mij de doorslag geven. Shalorus geef ik ook nog wel een kans tegen Miller.Verder ga ik wel akkoord met de predictions op Faber, Schaub, Marquardt en Benavidez.
Holy mek, KO OTNquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Ground'n'Pound:
Ik denk overigens dat Rua gaat winnen tegen Jones. Jones is nog nooit echt diep moeten gaan en de ervaring van Rua zal volgens mij de doorslag geven. Shalorus geef ik ook nog wel een kans tegen Miller.Verder ga ik wel akkoord met de predictions op Faber, Schaub, Marquardt en Benavidez.
I'll say, that would be an awesome fightquote:"It'll be very good, I'm looking forwards to know how it'll be like, I've never had issues with anybody, I've always respected everybody, but as a professional I believe it'd be interesting fighting Brock Lesnar. I don't agree that Brock is the second on the ranking, it doesn't make sense. This fight would be interesting so I put Brock on the place where he was supposed to be. It really doesn't make any sense."
Ik vrees dat hij hem heel erg onderschat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Hooidraad het volgende:
Antonio Silva wants to put Brock Lesnar in his place
[..]
I'll say, that would be an awesome fight
x2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Brawler het volgende:
Maurício Rua vs. Jon Jones
Urijah Faber vs. Eddie Wineland
Jim Miller vs. Kamal Shalorus
Nate Marquardt vs. Dan Miller
Mirko Filipovic vs. Brendan Schaub
Ik denk niet dat het op late leeftijd nog aan te leren is hoe je op het ontvangen van stoten moet reageren. Brock is altijd al gigantisch geweest, en het zou me niets verbazen als hij altijd de bully is geweest die de stoten uitdeelde. Daarnaast wordt er bij worstelen alleen gegrappled, en daarna is hij naar WWE gegaan, waar alles nep is. Ik denk dat de kans groot is dat Brock nooit in een echt gevecht is geweest voor hij in MMA begon. Hij heeft in dat geval tot na zijn dertigste nooit echt een gevecht meegemaakt, en dat uit zich in hoe zijn lichaam reageert wanneer hij harde stoten ontvangt. Dat is een natuurlijke reactie voor iedereen, behalve professionele vechters. En Brock is volgens mij geen echte vechter, maar een bully.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij hem heel erg onderschat.
Als er iets duidelijk gaat worden in het gevecht met Dos Santos dan is het wel of Brock geleerd heeft van het ontvangen van stoten. Hij was bang om geraakt te worden, als hij dat niet meer is dan zie ik hem Dos Santos op de grond pleuren alsof het niks is en kapot beuken.
Dan verslaat hij daarna Silva ook wel.
Bas Rutten heeft ergens in een filmpje uitgelegd dat er simpele trainingen zijn om iemand dit heel snel op te laten pikken. Binnen een paar minuten zijn je eerste reflexen al aangepast.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het op late leeftijd nog aan te leren is hoe je op het ontvangen van stoten moet reageren. Brock is altijd al gigantisch geweest, en het zou me niets verbazen als hij altijd de bully is geweest die de stoten uitdeelde. Daarnaast wordt er bij worstelen alleen gegrappled, en daarna is hij naar WWE gegaan, waar alles nep is. Ik denk dat de kans groot is dat Brock nooit in een echt gevecht is geweest voor hij in MMA begon. Hij heeft in dat geval tot na zijn dertigste nooit echt een gevecht meegemaakt, en dat uit zich in hoe zijn lichaam reageert wanneer hij harde stoten ontvangt. Dat is een natuurlijke reactie voor iedereen, behalve professionele vechters. En Brock is volgens mij geen echte vechter, maar een bully.
Hopen dat Lesnar het inmiddels ook heeft bekeken ^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |