abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94135968
Het vorige deel: Slank 1393. O+ Peperkoek.
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:38:26 #2
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_94135999
quote:
Rare vraag misschien, maar hoe vernemen jullie dan zo'n stoot hormonen? Echt het humeur wat omslaat of ook andere dingen?

Dat gaat moeilijk worden Mini
Geen idee, nog nooit gehad en dat houd ik graag zo :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_94136010
quote:
Ik vrees dat de test minder wijdverspreid bekend wordt, omdat men graag wil dat iedereen zo'n prikkie gaat nemen. Levert meer op enzo.
Terwijl de effectiviteit nog niet zo heel goed bekend is...
pi_94136011
@V1z0R: Van een MAP kan je goed ziek zijn. Misselijk, overgeven, enz. Zelfde als bij een zwangerschap, je lichaam reageert op een abnormale hoeveelheid hormonen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_94136045
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Phaidra het volgende:
@V1z0R: Van een MAP kan je goed ziek zijn. Misselijk, overgeven, enz. Zelfde als bij een zwangerschap, je lichaam reageert op een abnormale hoeveelheid hormonen.
Al is de hoeveelheid hormonen al flink verminderd ten opzichte van vroeger, en daarmee zouden de bijwerkingen ook minder moeten zijn.
Totaal geen ervaring mee, dus ik weet niet hoe het in de praktijk zit :+
pi_94136071
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Morning-afterspiraaltje!

[..]

Er zijn ook thuis-test kits voor HPV, weet alleen niet of ze ook voor particulieren te koop zijn. Er was ooit een plan om vrouwen die zoals jij niet meededen een thuistest te sturen (zelf soort uitstrijkje maken, wattestaafje in buisje opsturen en laten testen op HPV). Snap nog steeds niet waarom ze dat nog niet hebben ingevoerd.
Zo'n kit heb ik ook nog thuis! Weet niet eens meer waarom......ik geloof omdat ik me toen een gynefix wilde laten aanmeten en dat je daarvoor getest moest worden op SOA's. Da's al twee jaar geleden. :') Ik ben gewoon laks. Ik zal de eerstvolgende keer dat ik weer eens langs de dokter moet een afspraak maken. Zit sws toch nog steeds te denken aan een spiraaltje. De nuvaring héeft nadelen. Maar ook voordelen (vrijwel nooit meer ongesteld en dus geen menstruatiepijn meer (dat had ik best erg).
pi_94136092
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Al is de hoeveelheid hormonen al flink verminderd ten opzichte van vroeger, en daarmee zouden de bijwerkingen ook minder moeten zijn.
Ah, ok, beter. Een vriendin had er behoorlijk last van, maar dat was idd een jaar of 10 geleden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:41:09 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94136106
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Phaidra het volgende:
Nooit een MAP gehad, maar wel eens twee pillen in korte tijd genomen omdat ik er 1 was vergeten, en daar was ik al best belabberd van :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94136121
:W zo maar 's even ehm... nieuwe thee halen :9
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:41:36 #10
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94136125
@V1z0R, ik heb jaren geleden ooit eens een MAP genomen, maar had geen last van die stoot hormonen. Iedereen reageert er anders op.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94136155
Oh trouwens, ik snap dat rauwe bleekselderij geen feestje is, maar in een stoofschotel is het toch echt erg lekker hoor :)
En in salade met appeltjes vind ik het ook prima :s)
pi_94136161
Zo, de OP is klaar :P maar jullie zijn al volop aan het posten :D
pi_94136171
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
:W zo maar 's even ehm... nieuwe thee halen :9
Waarom laat jij dat dubieus klinken? Is het een metafoor ergens voor en heb ik onder een steen gelegen dat ik daar niet van op de hoogte ben?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:43:58 #14
277802 _Calimero_
pi_94136199
:?
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo'n kit heb ik ook nog thuis! Weet niet eens meer waarom......ik geloof omdat ik me toen een gynefix wilde laten aanmeten en dat je daarvoor getest moest worden op SOA's. Da's al twee jaar geleden. :') Ik ben gewoon laks. Ik zal de eerstvolgende keer dat ik weer eens langs de dokter moet een afspraak maken. Zit sws toch nog steeds te denken aan een spiraaltje. De nuvaring héeft nadelen. Maar ook voordelen (vrijwel nooit meer ongesteld en dus geen menstruatiepijn meer (dat had ik best erg).
Moet dat ja? Das aan de ene kant wel heel handig, maar aan de andere kant... kan dat dan in dezelfde afspraak, of moet je dan twee keer met de billen bloot :+ :? (want dan haak ik denk ik toch weer af :X ik hoop dat ik één keer al mijn moed kan verzamelen, maar twee keer is wel weer veel gevraagd. Mietje en angsthaas dat ik ben oO< )
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:44:28 #15
277802 _Calimero_
pi_94136212
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef MarMar het volgende:
Zo, de OP is klaar :P maar jullie zijn al volop aan het posten :D
Goed werk hoor!! ^O^ *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:44:34 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94136215
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

LOL!

"zullen we eens wat afspreken?"
"ligt eraan, lust je beelsekderij?"

Ik zie het al helemaal voor me _O-
Bleekselderij? Nee hoor: beelsekderij! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_94136235
Je wordt in elk geval op chlamydia getest, dat kan namelijk zorgen voor problemen met vruchtbaarheid en met inbrengen.
Bij de gyn krijg je geloof ik één keer een intakegesprek met test, de volgende keer wordt ie gezet.

:P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:45:47 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94136259
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom laat jij dat dubieus klinken? Is het een metafoor ergens voor en heb ik onder een steen gelegen dat ik daar niet van op de hoogte ben?
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94136263
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Moet dat ja? Das aan de ene kant wel heel handig, maar aan de andere kant... kan dat dan in dezelfde afspraak, of moet je dan twee keer met de billen bloot :+ :? (want dan haak ik denk ik toch weer af :X ik hoop dat ik één keer al mijn moed kan verzamelen, maar twee keer is wel weer veel gevraagd. Mietje en angsthaas dat ik ben oO< )
Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik geloof dat ik de bijwerkingen van de nuvaring een beetje zat was, maar het nog even wilde aanzien en dat ze me toen alvast die kit meegaf, juist omdat je dan niet 2x met de billen bloot moet. Dan doe je het dus zelf en breng je dat langs bij een lab. Als ik me goed herinner.
pi_94136264
Euhhh kan iemand mij helpen aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?

[ Bericht 55% gewijzigd door Ml-etje op 15-03-2011 22:33:22 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94136266
quote:

[..]

nee :') maar ik wilde niet alleen :W posten :+
Ja doei.
pi_94136307
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bleekselderij? Nee hoor: beelsekderij! ^O^.
lol DAMNED ik was druk met een op maken :') had niet eens gezien dat mijn vingers elkaar hadden ingehaald.
haha
pi_94136378
Oke, je hebt dus vooral pijn en misselijkheid als gevolg. Weer wat wijzer geworden!
Dacht eerst aan nare gevolgen als extra haargroei maar lees dat het progestageen is en geen testosteron... :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94136395
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef V1z0R het volgende:
Oke, je hebt dus vooral pijn en misselijkheid als gevolg. Weer wat wijzer geworden!
Dacht eerst aan nare gevolgen als extra haargroei maar lees dat het progestageen is en geen testosteron... :@
Misschien ook slim, dan gaat het extra preventief werken met een lekkere snor ;(
pi_94136400
In dat overzicht, Faithy? Eh, hoe moet ik dat nu interpreteren?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_94136444
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef AlphaOmega het volgende:
In dat overzicht, Faithy? Eh, hoe moet ik dat nu interpreteren?
dat ze nog 10kg kwijt wil maar niet zo nodig haar huidige gewicht hoeft te tonen :P
Ja doei.
pi_94136445
quote:

[..]

Precies wat ik dacht! _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94136466
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat ze nog 10kg kwijt wil maar niet zo nodig haar huidige gewicht hoeft te tonen :P
Heb je daar echt problemen mee? Is niet nodig hoor! :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:54:08 #29
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94136533
Sorry als ik iemand voor het hoofd stoot met mijn :r Smileys. Ik vind die erg leuk, en ze hebben puur betrekking op mijn mening.

Het eten zelf is helemaal prima. Ik vind het al irritant genoeg dat ik het niet lust. Maar das indd mijn eigen probleem.

Ik vrees wel dat ik die smiley echt nog wel ga gebruiken, maar nja, ik hoop dat ik het zo een beetje heb uitgelegd.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:55:53 #30
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94136593
@ Cali, ik heb laatst de mirena laten zetten. Een SOA-test wordt gedaan omdat het zetten van een spiraaltje nare gevolgen kan hebben wanneer je chlamydia hebt. Ik had toevallig twee a drie maanden daarvoor al een SOA-test laten doen bij de GGD, dus hoefde ik niet nog een keer. Bij de GGD namen ze wat bloed af, moest ik zelf op het toilet een vaginale-swab nemen en deed zij een orale-swab (alleen indien er sprake is geweest van orale seks). Wanneer je ook anale seks hebt gehad, wordt er ook een anale-swab gedaan. Een paar dagen later kreeg ik via een smsje de uitslag :P.

Kortom: één keer met de billen bloot. Na het zetten van het spiraaltje wordt er door sommige gynaecologen zes weken later nog een nacontrole gedaan om te kijken of het allemaal goed zit. Meestal wordt dat gedaan door een inwendige echo (doet geen pijn), soms met een normale buikecho, dus eventueel moet je dan nog een keer met de billen bloot.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:56:08 #31
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94136599
Welkom Murmeli :W.
pi_94136644
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ok, helder, dank je.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:58:00 #33
70532 loveli
N
pi_94136653
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik vrees dat de test minder wijdverspreid bekend wordt, omdat men graag wil dat iedereen zo'n prikkie gaat nemen. Levert meer op enzo.
Terwijl de effectiviteit nog niet zo heel goed bekend is...
Ik kan daar zo ontzettend pissed om worden... Medische statistiek, als het bevolkingsonderzoek meer kost dan de medische kosten voor vrouwen met baarmoederhalskanker, dan wordt het niet uitgevoerd.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:58:07 #34
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94136658
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:56 schreef Rituals het volgende:
Welkom Murmeli :W.
dank je wel rituals O+ (ik zit vaak 1 deur verder, bij Lush ;) )
pi_94136693
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef Rituals het volgende:
@ Cali, ik heb laatst de mirena laten zetten. Een SOA-test wordt gedaan omdat het zetten van een spiraaltje nare gevolgen kan hebben wanneer je chlamydia hebt. Ik had toevallig twee a drie maanden daarvoor al een SOA-test laten doen bij de GGD, dus hoefde ik niet nog een keer. Bij de GGD namen ze wat bloed af, moest ik zelf op het toilet een vaginale-swab nemen en deed zij een orale-swab (alleen indien er sprake is geweest van orale seks). Wanneer je ook anale seks hebt gehad, wordt er ook een anale-swab gedaan. Een paar dagen later kreeg ik via een smsje de uitslag :P.

Kortom: één keer met de billen bloot. Na het zetten van het spiraaltje wordt er door sommige gynaecologen zes weken later nog een nacontrole gedaan om te kijken of het allemaal goed zit. Meestal wordt dat gedaan door een inwendige echo (doet geen pijn), soms met een normale buikecho, dus eventueel moet je dan nog een keer met de billen bloot.
:o :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:59:00 #36
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94136695
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dank je wel rituals O+ (ik zit vaak 1 deur verder, bij Lush ;) )
Ook lekker! Alleen zo duur }:|.
pi_94136696
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
Euhhh kan iemand mij helpen aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
ik ken niet veel van die studenten, maar kan natuurlijk op de uni polsen. hoe en wat zoek je precies?
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 11:59:37 #38
70532 loveli
N
pi_94136717
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Evenveel progestageen als er in 10 standaard microgynonnen zit, last time I checked. Dus als je niets bij de hand hebt behalve een pilstrip met 10 stuks, dan werkt dat ook als MAP. Plus wat extra oestrogeen.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:59:47 #39
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94136727
Waldkorn is een geregistreerde merknaam voor een meergranen brood met een vaste samenstelling.

Ingrediënten van Waldkorn zijn: tarwebloem, water, haver, soja, tarwegluten, roggebloem, gerstemeel, lijnzaad, volkoren tarwemeel, zonnebloemzaad, gist, zout, mout, sesamzaad, sojabloem, natriumstearoyl-2-lactylaat, broodverbeteraar (ascorbinezuur)

ik vermoed dat dit ook de versie is die de bakker hier verkoopt. Is dat gezond genoeg?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:00:04 #40
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94136739
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o :@
Oh oh, was dat een gekke post? :@
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:03 #41
70532 loveli
N
pi_94136788
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:40 schreef conleche het volgende:

[..]

HPV-test is niet standaard en kan (afhankelijk van je verzekeraar) geld kosten. Imho issie ontzettend nuttig en geeft 'ie meer info wat betreft bmhk dan alleen een standaard uitstrijkje.
crap in = crap out
pi_94136789
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Murmeli het volgende:
Waldkorn is een geregistreerde merknaam voor een meergranen brood met een vaste samenstelling.

Ingrediënten van Waldkorn zijn: tarwebloem, water, haver, soja, tarwegluten, roggebloem, gerstemeel, lijnzaad, volkoren tarwemeel, zonnebloemzaad, gist, zout, mout, sesamzaad, sojabloem, natriumstearoyl-2-lactylaat, broodverbeteraar (ascorbinezuur)

ik vermoed dat dit ook de versie is die de bakker hier verkoopt. Is dat gezond genoeg?
nee, liever niet. je hebt liever tarwemeel maar het allerliefst volkorenmeel. Het ingredient dat als eerst genoemd zit zit er ook qua percentage het meest in..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:24 #43
277802 _Calimero_
pi_94136802
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef Rituals het volgende:

Dank je voor je uitleg.. Als ik het zelf mag doen is geen probleem...
En tijdens de plaatsing, ben je dan helemaal bij en wakker? Ik wil 't liefste gewoon niet meemaken dat het gebeurt, vind het zo verschrikkelijk (rationeel weet ik heel goed dat ik me aanstel, maar eroverheen stappen lukt dus gewoon niet). En zou het liefste een roesje ofzo krijgen, of misschien moet ik blowen en knetterstoned zijn ofzo ;)
Hoe lang duurt het laten zetten? 5 min, of veel langer?
En dan vraag ik voor de controle wel gewoon zo;n andere echo vantevoren aan, misschien valt dat wel te overleggen..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:40 #44
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94136812
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ook lekker! Alleen zo duur }:|.
scheelt het veel ja? Ik dacht dat het vergelijkbaar is. De producten zijn wel heel zuinig in het algemeen (niet alles, maar de douchegels wel). maar die rituals schuimdouche is ook wel zuinig inderdaad.

ik was vroeger helemaal rituals gek :D dus ik snap je helemaal. Inmiddels spreken de geuren me wat minder aan. Maar dat is gewoon een smaakdingetje :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:02:04 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94136825
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

scheelt het veel ja? Ik dacht dat het vergelijkbaar is. De producten zijn wel heel zuinig in het algemeen (niet alles, maar de douchegels wel). maar die rituals schuimdouche is ook wel zuinig inderdaad.

ik was vroeger helemaal rituals gek :D dus ik snap je helemaal. Inmiddels spreken de geuren me wat minder aan. Maar dat is gewoon een smaakdingetje :)
We hebben hier ook een Rituals O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:02:10 #46
70532 loveli
N
pi_94136830
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Morning after spiraaltje is in jouw geval prima. Heel snel zonder te denken een afspraak maken en meteen laten testen, spullen hebben ze toch bij de hand.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:02:25 #47
277802 _Calimero_
pi_94136840
2 Rituals! Sinds kort een op het station! *O*
pi_94136857
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:00 schreef Rituals het volgende:

[..]

Oh oh, was dat een gekke post? :@
Nee, alleen verbaasd over wat er allemaal bij komt kijken...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:03:22 #49
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94136876
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, liever niet. je hebt liever tarwemeel maar het allerliefst volkorenmeel. Het ingredient dat als eerst genoemd zit zit er ook qua percentage het meest in..
oki. dus brood met volkorenmeel moet ik hebben. weet je voorbeelden daarvan? grof volkoren vind ik vaak niet lekker :( ik ga ff rondsnuffelen.

oh en weet iemand trouwens wat gezonder is: supermarktbrood of brood van de bakker? ik hoor wel eens dat in 1 van de 2 meer boter/vet gaat? Maar in supermarktbrood zit meer conserveermiddel toch?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:03:25 #50
277802 _Calimero_
pi_94136879
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Morning after spiraaltje is in jouw geval prima. Heel snel zonder te denken een afspraak maken en meteen laten testen, spullen hebben ze toch bij de hand.
wordt een month after, want ik kan vrijdag pas de verwijsbrief voor de gyn ophalen, en dan ben ik niet meer ongesteld, dus moet ik ws een maand wachten (denk ook niet dat er direct plek is?)
pi_94136913
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

oki. dus brood met volkorenmeel moet ik hebben. weet je voorbeelden daarvan? grof volkoren vind ik vaak niet lekker :( ik ga ff rondsnuffelen.

oh en weet iemand trouwens wat gezonder is: supermarktbrood of brood van de bakker? ik hoor wel eens dat in 1 van de 2 meer boter/vet gaat? Maar in supermarktbrood zit meer conserveermiddel toch?
In fijnvolkoren zit meer vezels dan grof :)
pi_94136942
Daar gaan ze echt geen roesje voor geven schat, het duurt maar een paar minuten. Wat vind je er precies zo erg aan? Het jezelf bloot geven?
Voor de pijn hoef je imho niet bang te zijn, da's niet meer dan een flinke menstruatiepijn in het ergste geval.
Gewoon even naar het plafond staren en adem blijven halen, het stelt echt niet zoveel voor.
Als het goed is krijg je een receptje mee voor een pijnstiller die je de avond en ochtend van te voren mag slikken om het nog minder pijnlijk te maken.
Ontspannen is de key, het is echt niet zo eng..

Maar als je hier zo tegenop ziet, moet je voorlopig nog maar niet zwanger raken laat staan bevallen ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:06:09 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94136986
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
2 Rituals! Sinds kort een op het station! *O*
Ik had het over de user natuurlijk :+.

Oh, en ik heb volgende week een bijeenkomst voor jonggehandicapten in Utrecht. Ze ( = detacheringsbureau voor jonggehandicapten) starten een nieuw opleidingstraject op het gebied van social media en zoeken daar kandidaten voor. En een Wajong-uitkering is niet nodig, dus dat is fijn :). Eigenlijk houd ik niet zo van 'gebruik maken van m'n handicap', want volgens mij heb ik dat helemaal niet nodig, maar goed, als het me bepaalde voordelen oplevert: waarom niet? :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:06:31 #54
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94137004
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dank je voor je uitleg.. Als ik het zelf mag doen is geen probleem...
En tijdens de plaatsing, ben je dan helemaal bij en wakker? Ik wil 't liefste gewoon niet meemaken dat het gebeurt, vind het zo verschrikkelijk (rationeel weet ik heel goed dat ik me aanstel, maar eroverheen stappen lukt dus gewoon niet). En zou het liefste een roesje ofzo krijgen, of misschien moet ik blowen en knetterstoned zijn ofzo ;)
Hoe lang duurt het laten zetten? 5 min, of veel langer?
En dan vraag ik voor de controle wel gewoon zo;n andere echo vantevoren aan, misschien valt dat wel te overleggen..
Tijdens het plaatsen ben je inderdaad helemaal wakker en bij. De avond van te voren en een paar uur van te voren neem je vast pijnstillers. Ik weet niet zeker of het mogelijk is om een roesje te krijgen. Het zetten zelf duurt inderdaad ongeveer 5 minuten. Van te voren praat je even met de gynaecoloog, dan ongeveer 3-5 minuten zetten en daarna even rustig blijven zitten om bij te komen.

Hier mijn post over het zetten:
Slank #1330 - Geld moet rollen, niet mensen :* (post 192).
pi_94137019
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik heb geen idee meer van brood in de super in Nederland. gewoon volkorenbrood, zou ik zeggen. En ik kan me voorstellen dat brood van de bakker lekkerder is, maar het zal vast neit erg veel gezonder zijn...
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:07:05 #56
70532 loveli
N
pi_94137029
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

wordt een month after, want ik kan vrijdag pas de verwijsbrief voor de gyn ophalen, en dan ben ik niet meer ongesteld, dus moet ik ws een maand wachten (denk ook niet dat er direct plek is?)
Nee, je kunt nu aangeven dat je onbeschermde seks sex hebt gehad en een morning-after spiraaltje wilt. Over een maand is dat morning-after niet meer zinvol. Dat is het idee achter een morning-after spiraaltje, dat het na onbeschermde seks sex innesteling van een mogelijke bevruchte eicel voorkomt. Plaatsen na innestelen is ook weer zo onhandig en mosterd na de maaltijd.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:07:37 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94137048
Eitjes in de pan :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_94137063
Sex ja!! Goed zo Li!! :+
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:07:59 #59
277802 _Calimero_
pi_94137069
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, je kunt nu aangeven dat je onbeschermde seks sex hebt gehad en een morning-after spiraaltje wilt. Over een maand is dat morning-after niet meer zinvol. Dat is het idee achter een morning-after spiraaltje, dat het na onbeschermde seks sex innesteling van een mogelijke bevruchte eicel voorkomt. Plaatsen na innestelen is ook weer zo onhandig en mosterd na de maaltijd.
Oh, dus dan zou ik nu acuut naar de huisarts moeten bellen? En is dat dan wel gewoon een spiraaltje wat 5 jaar kan blijven, of geldt dat dan alleen voor nu even?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:08:31 #60
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94137094
quote:

[..]

In vind Rituals ook prijzig :+. Ik vind Lush- en Ritualsproducten ideaal om te vragen/geven voor verjaardagen/kerst/e.d. Ik koop het niet zo snel voor mezelf. Hoewel ik laatst in Den Haag in de Lush-winkel stond en toch bijna in de verleiding kwam :P.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:08:41 #61
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94137101
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

In fijnvolkoren zit meer vezels dan grof :)
oki, ik ga eens zoeken naar wat lekkers ;)
dank voor het advies :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:08:45 #62
277802 _Calimero_
pi_94137105
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oh, dus dan zou ik nu acuut naar de huisarts moeten bellen? En is dat dan wel gewoon een spiraaltje wat 5 jaar kan blijven, of geldt dat dan alleen voor nu even?
en vandaag gaat niet meer lukken, want ik heb vanaf de lunchpauze allemaal patienten, dus kan niet eerder weg, maar morgen is zeker alweer te laat?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:09:34 #63
277802 _Calimero_
pi_94137134
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef MarMar het volgende:
Daar gaan ze echt geen roesje voor geven schat, het duurt maar een paar minuten. Wat vind je er precies zo erg aan? Het jezelf bloot geven?
Voor de pijn hoef je imho niet bang te zijn, da's niet meer dan een flinke menstruatiepijn in het ergste geval.
Gewoon even naar het plafond staren en adem blijven halen, het stelt echt niet zoveel voor.
Als het goed is krijg je een receptje mee voor een pijnstiller die je de avond en ochtend van te voren mag slikken om het nog minder pijnlijk te maken.
Ontspannen is de key, het is echt niet zo eng..

Maar als je hier zo tegenop ziet, moet je voorlopig nog maar niet zwanger raken laat staan bevallen ;)
Het blootgeven ja, gewoon de gedachte dat je daar in je halve nakie ligt en onderzocht wordt en dat ze zo naar binnen gaan wroeten.. ieeuuuww!!! De pijn vind ik niet erg, kan ik wel verdragen..
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:09:38 #64
70532 loveli
N
pi_94137138
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
Eitjes in de pan :9.
Waarom heb ik opeens heel andere associaties bij eitjes :')
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:09:54 #65
277802 _Calimero_
pi_94137149
Thanks voor alle antwoorden trouwens, is deze paniekhaas heel blij mee
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:10:03 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94137154
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef Rituals het volgende:

[..]

In vind Rituals ook prijzig :+. Ik vind Lush- en Ritualsproducten ideaal om te vragen/geven voor verjaardagen/kerst/e.d. Ik koop het niet zo snel voor mezelf. Hoewel ik laatst in Den Haag in de Lush-winkel stond en toch bijna in de verleiding kwam :P.
hihi :D
ja, is net een snoepwinkel daar :D
ik koop er heel veel. en ik bestel het in de UK :@ mijn badkamer staat vol met Lush. en een beetje rituals en bodyshop :@
pi_94137167
Ik heb herbal essences! :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:11:19 #68
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94137207
@ Cali, voor mij was het (ook) de eerste keer dat ik met m'n billen bloot moest voor de dokter. Het viel me héél erg mee. Dacht dat ik het verschrikkelijk ongemakkelijk zou vinden, maar dat was helemaal niet zo.
pi_94137212
Ik heb net een massage geboekt. 35 euro voor een heel uur, dat is best goedkoop volgens mij!!??Hoop dat het lekker is, dan ga ik dat eens in de maand doen. O+
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:11:35 #70
70532 loveli
N
pi_94137219
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Yup, spiraaltje wordt snel gezet, maar mag zo lang blijven zitten als kan. En wat betreft publiek bij het zetten, in principe kan de gyn dat in z'n upje en stel dat er een assistent bij is, mag je die wegsturen als je er niet van gediend bent. Oefenen en meekijken is prima, maar niet bij jou.
crap in = crap out
pi_94137235
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom heb ik opeens heel andere associaties bij eitjes :')
je bent niet de enige :')!
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:12:38 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94137261
quote:

[..]

Hierdoor vermoedde ik dat je in dezelfde regio woont als ik en idd :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_94137276
Ik zal maar niet weer met dat oude huisartsenverhaal op de proppen komen hè? Wel de reden dat ik nu per se een vrouwelijke huisarts wil en als ik ooit naar de gyn moet, dan wil ik ook een vrouw.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:13:46 #74
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94137299
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef conleche het volgende:
Ik zal maar niet weer met dat oude huisartsenverhaal op de proppen komen hè? Wel de reden dat ik nu per se een vrouwelijke huisarts wil en als ik ooit naar de gyn moet, dan wil ik ook een vrouw.
Jawel! Vertel!
Ik was héél blij met mijn gynaecoloog (een man).
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:14:14 #75
70532 loveli
N
pi_94137318
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een massage geboekt. 35 euro voor een heel uur, dat is best goedkoop volgens mij!!??Hoop dat het lekker is, dan ga ik dat eens in de maand doen. O+
Is goedkoop ja. Ik betaal bijna 30 voor 25 minuten en +/- 40 voor 3 kwartier. Mijn ervaring: niet alle masseurs/maseusses zijn gelijk, heb je een goede, vraag de naam en plan je volgende maand bij dezelfde in.

Oh ja. Wat mij ook wel overkwam, dat ik een massage boekte omdat ik compleet vast zat en dat de masseuse begreep dat ik een ontspanningsmassage geaaid wilde worden. Duidelijk aangeven als je wilt dat ze er stevig ingaan, waarschijnlijk krijg je dan ook de juiste masseur/maseusse toebedeeld.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:15:25 #76
70532 loveli
N
pi_94137353
60% van alle gynaecologen heeft zich ooit aangetrokken gevoeld tot een patient, 30% heeft weleens iets met een patient gehad ofzo. Toen ik die cijfers las wilde ik een vrouwelijke gyn. En hetero.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:16:41 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94137392
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef loveli het volgende:
60% van alle gynaecologen heeft zich ooit aangetrokken gevoeld tot een patient, 30% heeft weleens iets met een patient gehad ofzo. Toen ik die cijfers las wilde ik een vrouwelijke gyn. En hetero.
Die laatste toevoeging is wel een goeie :+. Al kun je dan ook voor een homoseksuele gyn gaan :P. Niet dat je altijd weet of je met een hetero of een homo te maken hebt.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:19:16 #78
277802 _Calimero_
pi_94137463
Toch heb ik liever een man, die schijnen minder pijnn te doen dan vrouwen :?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:20:49 #79
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94137510
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hierdoor vermoedde ik dat je in dezelfde regio woont als ik en idd :+.
hoezo? is dat randstads?? waar woon jij? Ik las het al ja, dat je bij Lush DH was O+
gezellig, randstadgenoten O+ geboren getogen hier in de buurt? of import net als ik? Mijn ouders komen uit DH. En dat hoor je bij mij wel. hoewel men hier wel denkt dat ik uit brabant kom (6 jaar in eindhoven gewoond en dat hoor je dus ook), en in brabant denken ze dat ik uit de randstad kom.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:20:56 #80
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94137513
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Heb ik ook gehoord! :P Vond het ook helemaal niet erg dat ik een man had.
pi_94137546
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Rituals het volgende:

[..]

Jawel! Vertel!
Ik was héél blij met mijn gynaecoloog (een man).
Fok! Dieetclub 234: wedstrijdje?

En li, ik wil wel een ontspanningsmassage, bij een sportmassage die ik per ongeluk wel eens gevraagd heb in mijn onwetendheid, zat ik af en toe tegen het plafond. :D
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:23:59 #82
70532 loveli
N
pi_94137616
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Spiraaltje plaatsen is een kwestie van ervaring en vooral handigheid. Aangezien mannen technisch aangelegd zouden moeten zijn, kan het best dat mannen die handigheid hebben waardoor het minder pijn doet.

Het gaar vooral om het "aanhaken" van de baarmoedermond. Dat is niet te verdoven en als je een onhandigerd hebt, voel je een soort pijn aan de banden waarmee de baarmoeder vast zit. Zelfde lage rugpijn als je tijdens menstruatie kunt hebben en rugweeen zitten ook op die plek. Heb je een vaardige gyn, dan is dit geen probleem.

Uit betrouwbare bron weet ik dat Puff aanleg heeft. Dus man of vrouw hoeft niet uit te maken.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:24:40 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94137642
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:20 schreef Murmeli het volgende:

[..]

hoezo? is dat randstads?? waar woon jij? Ik las het al ja, dat je bij Lush DH was O+
gezellig, randstadgenoten O+ geboren getogen hier in de buurt? of import net als ik? Mijn ouders komen uit DH. En dat hoor je bij mij wel. hoewel men hier wel denkt dat ik uit brabant kom (6 jaar in eindhoven gewoond en dat hoor je dus ook), en in brabant denken ze dat ik uit de randstad kom.
Dat 'ja?' aan het einde van een zin deed oud-Slankie Greys ook en die komt ook uit de regio, vandaar :P.

In Groningen doen we het ook, maar dan anders :P. Ik kom van oorsprong uit Friesland, heb daarna bijna 10 jaar in Groningen gewoond en woon sinds september in Den Haag :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:25:02 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94137656
ik ga naar appie, gezonde snackjes scoren *O*
nu echt
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:25:46 #85
70532 loveli
N
pi_94137681
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef conleche het volgende:

[..]

En li, ik wil wel een ontspanningsmassage, bij een sportmassage die ik per ongeluk wel eens gevraagd heb in mijn onwetendheid, zat ik af en toe tegen het plafond. :D
Bij mij was het andersom. Ik lag daar "harder, harder" te roepen en de masseusse (potver, hoeveel s-sen zitten er in masseuse?) kreeg kramp in haar vingers, maar ik voelde het nog steeds niet. Ja, m'n huid werd rood, maar spieren vond ze niet.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:26:34 #86
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94137713
quote:

[..]

:X.

Het zou voor mij niet meteen een reden zijn om nooit meer een mannelijke huisarts/gynaecoloog te willen, maar begrijp wel dat jij de voorkeur geeft aan een vrouw.
pi_94137746
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef Rituals het volgende:

[..]

:X.

Het zou voor mij niet meteen een reden zijn om nooit meer een mannelijke huisarts/gynaecoloog te willen, maar begrijp wel dat jij de voorkeur geeft aan een vrouw.
Nou ja, in geval van nood zou ik minder kieskeurig zijn hoor, maar ik heb wel degelijk voorkeur voor een vrouw ja. :P
pi_94137810
@Rituals: hoe gaat het met low carb?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:32:20 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94137896
Zo mooi weer! O+. Ik ga zo miss wel ff naar de stad wandelen, naar de bieb.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:34:08 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94137955
quote:

[..]

Waaah wat een creep! :o
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:36:07 #91
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94138029
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef conleche het volgende:
@Rituals: hoe gaat het met low carb?
Gisteren dramatisch. Was zo intens verdrietig dat ik geen hap door m'n keel kreeg. Was grotendeels hormonaal want vandaag gaat het prima :P. Ik ben vandaag nog niet zo lang wakker, maar ben nu water aan het koken voor broccoli en ga zo een stukje zeewolffilet bakken :9.
pi_94138117
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef Rituals het volgende:

[..]

Gisteren dramatisch. Was zo intens verdrietig dat ik geen hap door m'n keel kreeg. Was grotendeels hormonaal want vandaag gaat het prima :P. Ik ben vandaag nog niet zo lang wakker, maar ben nu water aan het koken voor broccoli en ga zo een stukje zeewolffilet bakken :9.
Zeker te veel gevraagd om daar ook een boter/peterseliesausje bij te maken hè? Zag je het lijstje wat ik gisteren postte? Dat zag er behoorlijk veel en rijk uit en toch had het maar 1250 cals. of zoiets. Ik ben echt bang, dat met de ingredienten die jij wilt gaan gebruiken je nog veel minder ver komt.
pi_94138339
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ken niet veel van die studenten, maar kan natuurlijk op de uni polsen. hoe en wat zoek je precies?
O+ zal ik je even pm-en?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:50:40 #94
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94138441
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeker te veel gevraagd om daar ook een boter/peterseliesausje bij te maken hè? Zag je het lijstje wat ik gisteren postte? Dat zag er behoorlijk veel en rijk uit en toch had het maar 1250 cals. of zoiets. Ik ben echt bang, dat met de ingredienten die jij wilt gaan gebruiken je nog veel minder ver komt.
Ik had je lijstje gezien, mooi! Ik had hem zelfs ingevoerd op dieetinzicht, omdat ik al het vermoeden had dat hij niet erg calorierijk zou zijn :P. Ik zal er bij mezelf ook opletten.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:55:41 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94138593
Awww, m'n nichtje van net 12 is voor het eerst ongesteld geworden. Dikke tranen, want ze wil niet :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:57:02 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94138643
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Awww, m'n nichtje van net 12 is voor het eerst ongesteld geworden. Dikke tranen, want ze wil niet :').
Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen dat dan moest weten :')
pi_94138644
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Agossie!
Ik ging toen uit eten met mijn mams en een dag shoppen, dat maakte een boel goed, geef maar door aan de mama van je nichtje ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:58:25 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94138693
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben niet 'iedereen' hoor :{w :P. D'r moeder vertelt het net op MSN.
Niet meer actief op Fok!
pi_94138696
Goedemiddag.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 12:59:07 #100
70532 loveli
N
pi_94138719
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Inclusief alle slankies :')
crap in = crap out
pi_94138838
Vond het al stom dat m'n ma me dingen ging vertellen die ik al wist, en dat broerlief erover verteld werd door pa :')

Terug van wandelen, nu lekker lunch maken. Twee tosti's weer, toch enig ritme O-)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:02:57 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94138856
Ik ga ook wandelen. Naar de bieb om precies te zijn :). Even wat nieuw leesvoer halen :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_94138995
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben niet 'iedereen' hoor :{w :P. D'r moeder vertelt het net op MSN.
Hahaha. weet je wel hoeveel mensen hier meelezen?

Ik vond het ook verschrikkelijk trouwens de eerste keer. Hoopte dat het een vergissing was en weer weg zou gaan. :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:20:04 #104
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94139403
Ik kan me het moment niet meer herinneren, maar volgens mijn moeder was ik de eerste keer heel blij :+. Toen het later weer gebeurde was ik een stuk minder blij en vooral erg verbaasd, ik was namelijk in de veronderstelling dat je één keer zou bloeden :').
pi_94139617
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Hahaha. weet je wel hoeveel mensen hier meelezen?

Ik vond het ook verschrikkelijk trouwens de eerste keer. Hoopte dat het een vergissing was en weer weg zou gaan. :')
Ik ook, ik vond het zo smerig :')
pi_94139688
Ik dacht dat ik ziek was :')
pi_94139706
Oh, en een massage van een uur voor 35 euro is echt goedkoop ja!

Ik ga vrijdag naar de schoonheidsspecialiste voor een gezichtsbehandeling, had een bon gekregen voor een kennismakingsbehandeling *O* Maar als ik een gezichtmassage van een kwartier er bij wilde, mocht ik 15 euro dokken :')
pi_94139934
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook, ik vond het zo smerig :')
Ik durfde het ook niet zo goed tegen mijn moeder te zeggen en ik sprak het uit als een eufemisme: "Mama, ik heb rood! :@"

Ik weet ook nog wat ik aanhad. Een ruitjesbroek. Ik wilde dat ik mijn geheugen gebruikte voor wat belangrijker zaken. :')
pi_94140274
salade gemaakt van restje fajitavulling:

wat paprika, kip, champignon en broccoli met wat jonge veldsla, een avocadootje en wat zure room O+

*bomvol*
Ja doei.
pi_94140315
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik durfde het ook niet zo goed tegen mijn moeder te zeggen en ik sprak het uit als een eufemisme: "Mama, ik heb rood! :@"

Ik weet ook nog wat ik aanhad. Een ruitjesbroek. Ik wilde dat ik mijn geheugen gebruikte voor wat belangrijker zaken. :')
Oh, ik weet nog welk ondergoed ik aan had :D :'( :D

En eens wb dat geheugen, waarom weet ik nog wanneer een klasgenootje van de basisschool waar ik geen vriendinnen mee was jarig is? :')
pi_94140339
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
salade gemaakt van restje fajitavulling:

wat paprika, kip, champignon en broccoli met wat jonge veldsla, een avocadootje en wat zure room O+

*bomvol*
:9
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 13:43:05 #112
70532 loveli
N
pi_94140392
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik weet nog welk ondergoed ik aan had :D :'( :D

En eens wb dat geheugen, waarom weet ik nog wanneer een klasgenootje van de basisschool waar ik geen vriendinnen mee was jarig is? :')
Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:45:01 #113
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94140493
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.
:') _O-
pi_94140568
D: wordt ovenschotel met witlof :) en er is nog verse spinazie die op moet, dus ik doe iets minder schotel en spinazie uit de wok met een tomaatje :9
pi_94140592
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef loveli het volgende:

[..]

hahaha dat is wel schattig :P
pi_94141304
Meelopen heeft gewerkt :D
Zonder rijbewijs mag ik toch vast beginnen :s) :s) :s) *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:05:02 #117
331 Merel
Be here now.
pi_94141322
Niet bijgelezen, maar ik zag iets over bevolkingsonderzoek. Ik mag vrijdag. Big deal. Het enige irritante eraan vind ik dat ze me er zo aan herinneren dat ik dit jaar 30 wordt.

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Merel op 15-03-2011 14:13:33 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:05:55 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94141360
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Yeehaaaa! O+
pi_94141362
*O* Puff!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:06:00 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94141365
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
jee gefeli :)
Ik zit in de bieb en het is echt warm hier.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:06:09 #121
70532 loveli
N
pi_94141369
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Merel het volgende:
Niet bijgelezen, maar ik zag iets over bevolkingsonderzoek. Ik mag vrijdag. Big deal. Het enige irritante eraan vind ik dat ze me er zo aan herinneren dat ik dit jaar 30 wordt.

SPOILER
Had ik al gepushed dat een extra HPV-test erbij geen kwaad kan? Doen ze niet op eigen initiatief.
crap in = crap out
pi_94141372
wat goed Puff *O* gefeliciteerd!
Ja doei.
pi_94141401
quote:
Fijn!!! *O* *O* *O*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94141405
*O* Gefeliciteerd Puff!
pi_94141455
Yeah Puff *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:08:00 #126
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94141458
quote:
*O* feli's!!!!!
pi_94141490
Wat fijn Puff! *O*
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:09:00 #128
70532 loveli
N
pi_94141496
quote:
Yeeha!
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:10:27 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94141563
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Yeeha!
*;
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:12:59 #130
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94141686
Ik ben net bij de appie geweest. de score is:
wasa volkoren knäckebrood
pakje roggebrood
van die belegde wasacrackers. ik snap dat er veel vet in zit, maar voor on the go als ik echt geen tijd heb om wat te maken zelf....
appels
courgette
paprika
ham
kipfilet
roomkaas voor in het eten (met courgette en paprika en pasta.... actie bekeer vriend tot volkorenpasta moet helaas nog plaatsvinden, mijn vorige poging is mislukt.)
en flessies spa. (die heb ik altijd in huis)
kaas hebben we nog dus eind van de middag neem ik roggebrood met kaas. zal eens kijken of we nog roomboter hebben. misschien doe ik een heeeeeeel klein beetje onder mn kaas voor de sappigheid :D of misschien ook niet.

ik ga in ieder geval hier eerst eens aan wennen. dus minder suikers, hoeveelheid vet houd ik dus nog even gelijk. daarna eens kijken wat we aan het vet kunnen doen. ineens teveel veranderen werkt ook niet, dan gaat het tegenstaan denk ik.

denken jullie dat het een OK plan is? (let wel: er hoeft echt ook maar een kilo of max 5 af denk ik, en dat hoeft er niet in een maand af te zijn, 2 mnd lijkt me perfect!)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:16:35 #131
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94141843
nieuwe lijstje van vandaag wordt dus:
O: 2 ontbijtkoek met boter en 2 bammen met pasta
L: 2 bammen met chorizo (waren al belegd)
T: 2 roggebroodjes met kaas en evt heel klein beetje boter
T: appel en 2 mandarijnen
D: pasta met roomkaas, ham, courgette, paprika en ik zal eens kijken of er nog broccoli is, dan is het meteen wat meer eten,normaal hebben we een beetje te weinig
daarna niks meer
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:16:39 #132
70532 loveli
N
pi_94141845
Vet is niet per se slecht. Omega's zijn heeeel goed (vette vis, avocado). Gehard plantaardig vet is slecht (bonbonbloc, margarine, koekjes uit de supermarkt). Gezonde vetten zijn kort houdbaar, ongezonde vetten zijn lang houdbaar. Aan de randen van de supermarkt vind je koel = vers = gezond, in het midden vind je veel houdbare spullen met geharde vetten en loze suikers.
/kort door de bocht, want gebak uit de supermarkt is ook ongezond met fout vet en suiekrs.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:17:14 #133
331 Merel
Be here now.
pi_94141870
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef loveli het volgende:

Had ik al gepushed dat een extra HPV-test erbij geen kwaad kan? Doen ze niet op eigen initiatief.
Ik heb er niet veel over gelezen hoor, maar even kort: wat heeft het voor nut? Dan weet je dat je HPV hebt. Dat hebben zo veel mensen, en het ligt aan de soort of het gevaarlijk is. En als het gevaarlijk is kun je er toch niks aan doen behalve regelmatig op controle, en dat moet nu ook al. Heb je geen HPV, dan is er geen garantie dat je het niet alsnog zult oplopen, dus moet je nog steeds regelmatig op controle. Ik vind een uitstrijkje geen ramp, dus wat is het extra voordeel/toegevoegde waarde van een HPV-test?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:20:39 #134
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94142019
Gefeliciteerd Puff! *O*
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:24:44 #135
70532 loveli
N
pi_94142168
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:17 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb er niet veel over gelezen hoor, maar even kort: wat heeft het voor nut? Dan weet je dat je HPV hebt. Dat hebben zo veel mensen, en het ligt aan de soort of het gevaarlijk is. En als het gevaarlijk is kun je er toch niks aan doen behalve regelmatig op controle, en dat moet nu ook al. Heb je geen HPV, dan is er geen garantie dat je het niet alsnog zult oplopen, dus moet je nog steeds regelmatig op controle. Ik vind een uitstrijkje geen ramp, dus wat is het extra voordeel/toegevoegde waarde van een HPV-test?
http://medischcontact.art(...)-dan-uitstrijkje.htm

Bmhk ontwikkelt zich langzaam en hoe jonger je eenhpv-besmetting oploopt, des te groter de kans dat het snel ontwikkelt. Heb je geen (slechte variant van) HPV, dan kun je (relatief) gerust zijn. Heb je een van de minder fijne varianten, dan weet je dat je alert moet zijn.

Afwijkende PAP-uitslag zonder HPV-besmetting => geen zorgen. Nu worden veel gevallen zelfs onnodig preventief behandeld bij onrustige cellen, terwijl dit niets met baarmoederhalskanker te maken hoeft te hebben. Gewoon omdat het protocol het zo voorschrijft. Zou de hpv-test in het pakket zitten, dan zou het protocol anders zijn.

HPV-test zorgt voor nauwkeuriger opsporen van bmhk of een voorstadium ervan.

quote:
Hier is wat achtergrondinformatie: Er zijn ongeveer 15 typen van het 'hoog risico' HPV die baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken. Daarvan worden er 13 als de meest belangrijke beschouwd, en deze staan bekend onder hun nummers (in de volgorde van ontdekking): 16, 18, 31, 33, 35, 39, 45, 51, 52, 56, 58, 59 en 68. [Al met al zijn er meer dan 150 verschillende typen HPV.]

Van deze 13 typen zijn er twee 16 en 18 waarvan is aangetoond dat ze 70 procent van alle gevallen van baarmoederhalskanker veroorzaken. Daarom ontwikkelen QIAGEN en andere bedrijven aanvullende tests, die kunnen vaststellen welk(e) specifieke type(n) HPV aanwezig zijn.
crap in = crap out
pi_94142265
Klinkt toch als een heel goed begin Murmeli enne: eetmeter.voedingscentrum.nl geeft je een leuke richtlijn :)
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:26:58 #137
70532 loveli
N
pi_94142274
http://www.gezondheid.nl/nieuwsartikel.php?nieuwsartikelID=2673
quote:
Bijzonder interessant zijn de ontwikkelingen bij de HPV thuistest. Dertig procent van de vrouwen die niet aan het reguliere bevolkingsonderzoek deelnemen, doen wel mee aan de thuistest.
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:27:28 #138
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_94142295
Puff! Gefeliciteerd! *O* *O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:29:51 #139
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94142379
dank marmar en loveli!!!!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:30:28 #140
70532 loveli
N
pi_94142406
Nonnen hadden geen baarmoederhalskanker, daardoor is de link gelegd tussen kanker een een SOA. Geen hpv => geen baarmoederhalskanker op jonge leeftijd.
crap in = crap out
pi_94142459
Zeg loveli, bestaan er ook gezonde gebakjes? :D
HEBBEN!!!!!
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:32:49 #142
70532 loveli
N
pi_94142487
En nog even wat spam:
http://martevansanten.wor(...)en-over-de-hpv-test/
quote:
Over wat voor test hebben we het?

De HPV-test. HPV staat voor humaan papillomavirus, dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken. Er zijn enorm veel varianten van het virus, de meeste relatief onschuldig. De HPV-test laat in één oogopslag met bijna 100% zekerheid zien of je een gevaarlijke variant van het virus bij je draagt, en dus of je verhoogd risico op baarmoederhalskanker hebt.

Is het uitstrijkje dan niet betrouwbaar?

Met een uitstrijkje kan bij de meeste vrouwen worden vastgesteld of behandeling nodig is, maar het is geen waterdichte methode. In ongeveer 5% van de gevallen klopt de uitslag niet. Bij de HPV-test is dat minder dan 1%. Het is kortom een meer nauwkeurige meetmethode. Op dit moment krijgen jaarlijks 650 à 700 vrouwen in Nederland baarmoederhalskanker. Als de HPV-test standaard zou worden gebruikt in het bevolkingsonderzoek, scheelt dat naar verwachting zon 100 ziektegevallen per jaar.
crap in = crap out
pi_94142494
Ooh ik ben blij :s)
pi_94142534
en terecht O+ *O*
Ja doei.
pi_94142566
Bij de HPV-test weet je misschien met 99% zekerheid of je het virus hebt, maar dat is nog geen 99% zekerheid dat je ook kanker krijgt... Zulke cijfers vertekenen wel een beetje.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:37:08 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94142670
vriend komt net thuis, zegt ie: oh lekker! roggebrood *O*
hihi, lief he? hij meende het ook nog
pi_94142675
Wat fijn Puff, gefeliciteerd! *O*

Pfff, net mijn projectplan besproken in het management team. Echt zoveel op- en aanmerkingen... Deels terecht, deels gezeik in de marge. Natuurlijk was het ook ondoenlijk om direct een foutloos plan te schrijven, maar nu voel ik me een beetje aangevallen :@ . Goede leerschool zullen we maar zeggen :P .

Edit: nu nog even lunchen, had van tevoren niet zoveel trek.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:37:30 #148
70532 loveli
N
pi_94142684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
Zeg loveli, bestaan er ook gezonde gebakjes? :D
HEBBEN!!!!!
Gebakjes met visolie ipv margarine, lijnzaad en havermout ipv witmeel :9

Het gaat om balans. Een gebakje is niet zo slecht. Dagelijks zooi met fout vet, witmeel en weet ik wat voor bende en niet sporten/bewegen is slecht.

Bak je zelf? Liever roomboter dan margarine (als je dan toch lekker wilt eten..). Olijfolie kan ook prima gebruikt worden om een cake te bakken, bij de weg. Niet te hoog verhiotten, want gezonde onverzadigde vetten kunnen slecht tegen hitte. Kokosvet is ook een gezonde optie. Dat kun je hoger verhitten geloof ik.

Suiker is slecht te vervangen omdat het zoveel leuke eigenschappen heeft om te bakken. Zie het in perspectief. Als je maat houdt kun je best wat hebben. Plak dat apparaatje op je lijf ;) en geniet van je gebakje.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:42:24 #149
70532 loveli
N
pi_94142858
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij de HPV-test weet je misschien met 99% zekerheid of je het virus hebt, maar dat is nog geen 99% zekerheid dat je ook kanker krijgt... Zulke cijfers vertekenen wel een beetje.
Gelukkig niet! Bij positieve hpv-test => na een jaar nog een uitstrijkje maken en extra alert zijn bij afwijkende uitslag. Bij negatieve test => geruster zijn.
crap in = crap out
pi_94143010
Hoi!!

marmar, heb je het elektrische apparaatje al gebruikt?

Murm, goede lijst maar wel Erg Veel Brood, of niet?

*O* puff!!!
pi_94143024
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Gebakjes met visolie ipv margarine, lijnzaad en havermout ipv witmeel :9

Het gaat om balans. Een gebakje is niet zo slecht. Dagelijks zooi met fout vet, witmeel en weet ik wat voor bende en niet sporten/bewegen is slecht.

Bak je zelf? Liever roomboter dan margarine (als je dan toch lekker wilt eten..). Olijfolie kan ook prima gebruikt worden om een cake te bakken, bij de weg. Niet te hoog verhiotten, want gezonde onverzadigde vetten kunnen slecht tegen hitte. Kokosvet is ook een gezonde optie. Dat kun je hoger verhitten geloof ik.

Suiker is slecht te vervangen omdat het zoveel leuke eigenschappen heeft om te bakken. Zie het in perspectief. Als je maat houdt kun je best wat hebben. Plak dat apparaatje op je lijf ;) en geniet van je gebakje.
No worries ik geniet wel van gebakjes :D
Nog ff dan zijn we 5 jaar getrouwd (donderdag over een week) en een lieve vriendin van me die geniale taarten maakt, maakt een stapeltaart met VEEL chocola en ook heus veel suiker :D
Nu al zin in :)
En de tompoes van afgelopen vrijdag was ook lekker! :P

Apparaatje is onderweg zegt mijn mail *O*
pi_94143041
Nu moet ik eigenlijk dat gesprek donderdag afzeggen 8)7
pi_94143066
Tot nu toe houd ik me echt aan mn lijstje :o

O: 2x boterham (jam/boter, pestp/tomaat)
T: 200 ml volle yoghurt met 1 banaan
L: pistoletje kaas/komkommer, 200 gr salade (courgette, komkommer, sellerie, olijf et 1el dressing)
T: peer, gek. ei
B: 40 minuten fietsen
D: stoofvlees, aardappel (2 kleine gekookt), prei (gestoofd)
B: bodybalance

En mijn spierpijn van zondag is een stuk minder :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:49:47 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94143120
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu moet ik eigenlijk dat gesprek donderdag afzeggen 8)7
is dat weer een nieuw gesprek of een gesprek bij die lui van wie je je rijbewijs moest halen?
Niet meer actief op Fok!
pi_94143132
fijn zeg, marmar

Mijnl lijsje:

O: yoghurt met banaan, appel en muesli
T: klein handje cashews (4 of 5 ofzo) 3 blokjes old amsterdam
L: spaanse tortilla (voorverpakt, maar 250 kcal ofzo en geen gekke dingen erin)
T: 3 mentosjes
T: bakje yoghurt
D: of falafel met tzaziki, of salade met brood en tzaziki
T: 1.5 hefeklosse met bosbessen
pi_94143233
oh, en *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* voor Puff! wanneer kun je beginnen?
pi_94143262
1 april :P
Dank allemaal :s)
En wat is hefeklosen?

Vik, zie DM
pi_94143343
Gefeliciteerd Puff! w/
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 14:59:37 #159
70532 loveli
N
pi_94143465
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
En wat is hefeklosen hefekloße?
Gistballen. Klinkt niet echt fris.
crap in = crap out
pi_94143501
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Gistballen. Klinkt niet echt fris.
heerlijk. luchtig, witdeeg, gestoomd. Het lijkt een beetje op bakpao broodejs, maar dan zonder de bakpao erin.
pi_94143518
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 15:02:38 #162
70532 loveli
N
pi_94143550
*probeert wanhopig een mental image van de duutser weg te wuiven*
crap in = crap out
pi_94143580
Oh ik dacht meer tietjes :P
pi_94143645
Lijkt toch een beetje op kleffe ballen..
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 15:06:07 #165
70532 loveli
N
pi_94143952
Ik kan slecht mensen bewust teleurstellen ;(
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 15:19:45 #167
70532 loveli
N
pi_94144177
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan slecht mensen bewust teleurstellen ;(
Dan ga je naar dat gesprek, je neemt de baan en werkt wat extra uurtjes.

Gewoon even afbellen, het is niet raar om meerdere sollicitaties naast elkaar te hebben lopen. Bij de weg, welke baan past het beste bij je en heb je nu een proeftijd? nIn dat geval kan het geen kwaad om dat andere gesprek gewoon door te laten gaan. Keuzes.
crap in = crap out
pi_94144298
Heb al afgebeld, maar m'n hyperbui werd afgezakt door de teleurstelling van de andere kant van de lijn. Daarom. Maar wel gedaan dus, ondanks dat ik het lastig vond :) Ben ervan overtuigd dat op dit moment, dit de beste keuze is.
pi_94145012
Puff gefeliciteerd *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94145130
Gefeliciteerd Puff! Is dat de baan in mijn stad? Onee: is dat de baan in mijn stad, ja?

Ik heb inmiddels voor alles een vrouwelijke arts O+ : huisarts, gynaecoloog, huidarts...was het badinerende toontje van sommige mannen zó zat!
pi_94145243
Nee, dit is een stukkie dichterbij :)
pi_94145386
Ik moet even rennen denk ik :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:13:00 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94146532
hoi,zit nu op een terras tegenover de groene dread, haha. Volgens mij gaan wij grieks eten. Gaucho misschien, kijken wat we eerst tegenkomen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94146616
ben je nu al teut!?
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:20:29 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94146876
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
ben je nu al teut!?
nee, tweede biertje. Haat mob. Internet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94146905
goed smoesje ;) :*
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 16:21:31 #177
70532 loveli
N
pi_94146916
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

nee, tweede biertje. Haat mob. Internet
Moblo?
Tsk...
crap in = crap out
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:22:57 #178
277802 _Calimero_
pi_94146984
Hee Puffie, gefeliciteerd!! Wat goed joh!!

Ik werd net gebeld door de huisarts, alsof ze helderziend is? Want uiteraard had ik alweer besloten dat een morning after spiraaltje 'm niet ging worden omdat ik daar niet voor durfde te bellen 8)7 Maar nu heb ik het wel aangegeven, alleen dacht de HA net als ik dat het verstandiger is om niet halsoverkop te doen, maar gewoon mijn plan te trekken zodat ik me kan voorbereiden.
Ze dacht ook heel lief en uitgebreid met me mee over evt andere opties en hoe ik het kan aanpakken om maar één keer een onderzoek+plaatsing te krijgen O+
pi_94147038
ik ben makkelijk te haten ;) 8-)
Ja doei.
pi_94147095
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben makkelijk te haten ;) 8-)
Beetje peuken te bietsen ook altijd!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:31:21 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94147368
Heerlijk twee uurtjes zitten lezen in de bieb. Net een sundae caramel op :@ en nu weer in de bus naar huis, sinaasappels eten :')
Niet meer actief op Fok!
pi_94147950
Hoi. Moe. Getoaste hersenen. Hard werken. Murw. Vanavond recept voor vegetarische kh-arme "panna cotta" proebren.

Denk dat ik iets kokosmelk (KH arm) met agar agar (om te binden) en kardemom/kaneel/vanille/citroengras(niet allemaal) ofzo ga doen. En dan wel een sausje erbij van een KH arme vrucht, aardbei ofzo...

:o passievrucht!nog minder KLH en past er vast goed bij :9
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:48:23 #183
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94148059
late reactie, maar gaaaf zeg moblo, dat je toch de beurs krijgt! :D

en congrats voor Puff!

Over 10 minuten is mijn kamer mijn kamer niet meer :'( zit nu heel suf te wachten tot die jongen die hem gaat onderhuren langs komt :') raar zo kaal en leeg mijn kamer!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_94148081
O+ thanks O+
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 15 maart 2011 @ 16:51:00 #185
70532 loveli
N
pi_94148177
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
Hoi. Moe. Getoaste hersenen. Hard werken. Murw. Vanavond recept voor vegetarische kh-arme "panna cotta" proebren.

Denk dat ik iets kokosmelk (KH arm) met agar agar (om te binden) en kardemom/kaneel/vanille/citroengras(niet allemaal) ofzo ga doen. En dan wel een sausje erbij van een KH arme vrucht, aardbei ofzo...
Eigeel bindt ook :9 Beetje zuur (limoen?) erbij en het stolt minder snel.
crap in = crap out
pi_94148235
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Blurred86 het volgende:
late reactie, maar gaaaf zeg moblo, dat je toch de beurs krijgt! :D

en congrats voor Puff!

Over 10 minuten is mijn kamer mijn kamer niet meer :'( zit nu heel suf te wachten tot die jongen die hem gaat onderhuren langs komt :') raar zo kaal en leeg mijn kamer!
Waar ga je dan nu naar toe? Al naar het buitenland?

Feli Puffert!! w/
pi_94148256
owh.. en onderhuren lijkt me eng :') hopen dat hij alles heel laat enzo :o
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:55:48 #188
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94148382
vertrek donderdag voor stage naar het buitenland ja!
En moblo.. Shh dat soort dingen moet je nu dus juist niet tegen mij zeggen :')
pi_94148514
Terug!

Je hebt toch ook afspraken gemaakt blurred?
Komt vast goed joh :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:58:44 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94148536
In de wachtkamer van de tandarts. En de kiespijn is ineens van links naar rechts gesprongen en ik ben het compleet zat omdat ik geen zin heb ik TWEE wortelkanaalbehandelingen :r.

Ik haat mn gebit.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94149711
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Lust ik niet. :r ik vind brood hoe dan ook niet lekker.
Fruit is goed, moet ik zeker meer eten, maar vult niet.
Ik zal me weer wat meer op de volkeren wasa crackers enzo storten.
Welkom Murmeli!
Er is helemaal niks mis met volkoren crackers in plaats van brood hoor! Voel je niet verplicht om brood te kanen, krekkers zijn veel lekkerder. Ook in volkoren is er veel keuze, niet alleen Wasa :).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94149806
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef Syrena het volgende:
Vraag voor de IT-ers hier ;) Functioneel beheer doen van iets, wat houdt dat in? Is dat inderdaad het programma/applicatie testen, vragen van gebruikers beantwoorden etc?
Joah, en gebruikersgroepen beheren, zorgen dat ze de juiste rechten hebben enzo. En dan nieuwe gebruikers in de juiste groep zetten en oude gebruikers hun rechten afnemen enzo.
Vast wel wat voor jou. Beetje technisch maar niet té, wel precies werk dus lekker miereneuken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94149871
Puff, gefelic
quote:
Gefeliciteerd!
pi_94150050
Verder ben ik benieuwd hoe het is afgelopen met de vergadering over MarMar, maar vind ik het een hele slechte zaak dat wel/geen hulp/geld krijgen van de overheid afhangt van je blogvaardigheden.

XM, kusje op je kiezen.

Cali, ik zal voor je duimen ;).

Mijn volgende huisarts wordt misschien wel een vrouw, m'n leuke buitenlander is weg, heeft een leukere praktijk gevonden.

Ihatefastcars, vandaag al weer een wat betere dag?

Ben ik nog iets /iemand vergeten?
pi_94150211
Lijst
• brinta
• 3 tosti's boter/ham/kaas/ketchup
• 1 aanhanger vol boomstammen geladen (ok, de 2 heren meer dan ik)
• nog 1 aanhanger & nog zo'n hoeveelheid in de auto
• 1/2 blik bruine bonen met spekjes & ui als soep
• 12 bielzen in aanhanger getild
• 1 pils
avondeten: tajine van lamsvlees, aardappels, ui met zurebonensalade
toe: pompelmoes & yoghurt
pi_94150347
Ik eet ook maar iets met suiker en ineens krijg ik zin om van alles te eten, honger of niet. }:|

Ik moet het gewoon helemaal uitbannen, verdorie, maar het is zo lastig :')
pi_94150380
Co, ben je al helemaal bij met The Bachelor? Ik ben nu de season finale aan het kijken :7
pi_94150506
Lijstje
O: dubbele boterham chocopasta en pure vlokken
L: tosti ham/kaas, tosti ei
T: appel
S: Evy 21
T: peer
D: preistampot met gestoofde kerrie-kip met ui en champignons
T: zelfgemaakte appelcompote met hangop
pi_94150510
owja lijstje

O: 300ML yoghurt
L: spinazie salade met feta en gebakken spekjes
T: italiaans schepijs gedeeld met vriend
T: babybel kaasje + 1 tomaat
D: peper steak + snijbonen
T: 1 wijntje
pi_94150553
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet ook maar iets met suiker en ineens krijg ik zin om van alles te eten, honger of niet. }:|

Ik moet het gewoon helemaal uitbannen, verdorie, maar het is zo lastig :')
Het went best snel hoor, althans, ik vind dat ik nu vrij weinig suikerdingen eet :P
Vroeger was dat wel anders! Ik ben stiekem namelijk gek op koekjes en gebakjes etc.
pi_94150573
Ik niet eens stiekem :P
pi_94150619
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het went best snel hoor, althans, ik vind dat ik nu vrij weinig suikerdingen eet :P
Vroeger was dat wel anders! Ik ben stiekem namelijk gek op koekjes en gebakjes etc.
Ik ben gewoon niet sterk genoeg :')
pi_94150700
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De truc is dan ook om 1 ding te kiezen wat je echt niet wilt laten staan en jezelf dat af en toe, of elke dag een heel klein beetje, te permitteren :)

Oh en het begint wel bij de winkelwagen natuurlijk :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:50:21 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94150721
Lijstjee:

O: half bakje havermout
T: banaan
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
B: naar de stad wandelen (ca 30 min)
T: sundae ijsje met nootjes :@
T: twee glazen jus d'orange
D: aardappeltjes in de schil met een schnitzel met champignonsaus met champignons, om nom nom, maar wat raak ik daar barstensvol van :')
T: sinaasappel, appel
Niet meer actief op Fok!
pi_94150745
jij eet altijd zó vroeg! :o zou nog niet aan avondeten moeten denken :o
Ja doei.
pi_94150763
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Co, ben je al helemaal bij met The Bachelor? Ik ben nu de season finale aan het kijken :7
Nee, vanavond gaan we ep. 7 kijken! :@ Dus niks verklappen!!! :D

Die Michelle.....dat móet wel een actrice zijn toch? Zo ev0l is niemand. _O-
pi_94150802
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

De truc is dan ook om 1 ding te kiezen wat je echt niet wilt laten staan en jezelf dat af en toe, of elke dag een heel klein beetje, te permitteren :)

Oh en het begint wel bij de winkelwagen natuurlijk :P
Oh, ik heb niks slechts in huis. En ik stond me vandaag een boterham chocopasta toe en vervolgens kon ik niet van de dropjes afblijven en werd me een stroopwafel aangeboden die ik niet heb afgeslagen.. Gewoon stom ;(
pi_94150820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook echt nog niet.

Maar mijn ouders eten ook elke avond tussen half 6 en 6...
Mijn vriend en ik meestal tussen half 8 en half 9 ergens.
pi_94150831
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik houd m'n mond, maar spui gerust als jij dingen kwijt moet :7
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:53:03 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94150835
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dus wel :9.

Maar als ik *straks* aan het werk ben zit ik ook niet meer voor 19 uur aan het avondeten hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94150848
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik houd m'n mond, maar spui gerust als jij dingen kwijt moet :7
Nou, zie mijn edit over miesjel :D
pi_94150946
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Die Michelle.....dat móet wel een actrice zijn toch? Zo ev0l is niemand. _O-
:+ Er komt nog zo'n aflevering.. "The women tell all" heet het, en dan heb je dus alle vrouwen uit het huis min de laatste twee die alle dingen die gebeurd zijn gaan bespreken. Geweldig vermaak was dat, kan ik je vertellen :') _O-
pi_94150983
En ik eet ook tussen half acht en half negen. Vroegah thuis was dat altijd 6 uur. Maar ik vind dat nu maar raar, dan ben ik net uit de galerie en dan heb ik nog heul geen zin om te koken. Dat zes uur eten is echt nog gebaseerd op man komt uit werk en wil aan tafel om de maaltijd die moeder de vrouw heeft vervaardigd te verorberen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:58:28 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94151036
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
En ik eet ook tussen half acht en half negen. Vroegah thuis was dat altijd 6 uur. Maar ik vind dat nu maar raar, dan ben ik net uit de galerie en dan heb ik nog heul geen zin om te koken. Dat zes uur eten is echt nog gebaseerd op man komt uit werk en wil aan tafel om de maaltijd die moeder de vrouw heeft vervaardigd te verorberen.
Nou zo is het wel _O-.

Maar vandaag aten we apart, dus vandaag niet :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_94151076
Dat is een reden waarom ik van schoolvakanties hou! We komen er nu gewoon niet onderuit om rond zes uur te eten omdat de jongste rond 7 uur toch echt wel naar bed moet.
Liefst eet ik rond een uur of 8.
pi_94151115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
so true O+
Ja doei.
pi_94151126
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:+ Er komt nog zo'n aflevering.. "The women tell all" heet het, en dan heb je dus alle vrouwen uit het huis min de laatste twee die alle dingen die gebeurd zijn gaan bespreken. Geweldig vermaak was dat, kan ik je vertellen :') _O-
Ik vind het echt zooooooo raar dat ze allemaal die man willen.......wat zegt dat over (die) vrouwen? Dat ze willen winnen? Of wat? Ik zit echt met verbazing te kijken. Ze huilen alsof ze een kind hebben verloren als ze naar huis worden gestuurd, terwijl ze die man nauwelijks kennen. Egodeuk van hier tot Tokyo als je het mij vraagt. Ik vind het wel de ultieme erger-TV. :D
pi_94151232
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het echt zooooooo raar dat ze allemaal die man willen.......wat zegt dat over (die) vrouwen? Dat ze willen winnen? Of wat? Ik zit echt met verbazing te kijken. Ze huilen alsof ze een kind hebben verloren als ze naar huis worden gestuurd, terwijl ze die man nauwelijks kennen. Egodeuk van hier tot Tokyo als je het mij vraagt. Ik vind het wel de ultieme erger-TV. :D
Ik vind het echt smullen. Van die vrouwen die denken dat er nog steeds van zulke dates zullen komen wanneer The Bachelor voorbij is :')

Ik denk dat het idd een stukje is van dat ze willen winnen. Hij kiest mij, dus ik ben de leukste van al deze vrouwen :7 Zoiets?
pi_94151638
Zo, heerlijk 35 minuten gelopen. Het gaat steeds lekkerder. Nu eens een ritme proberen vol te houden met echt 3x per week lopen...

Nu zo eens douchen en wachten op de Duutser...
pi_94151704
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

zullen we het samen doen? Geen snoepjes/koek meer. 1 blokje chocola per dag. Weekend mag iets meer. Door de weeks zo. Doe jij het, doe ik het!
pi_94151752
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef progje het volgende:

[..]

ik ook echt nog niet.

Maar mijn ouders eten ook elke avond tussen half 6 en 6...
Mijn vriend en ik meestal tussen half 8 en half 9 ergens.
als wij samen zijn, wij ook zoiets. Gister stond het rond half 9 op tafel. Als ik in Zweden ben, ben ik meestal rond zes uur thuis, ga dan even op de bank zitten ofzo en kook dan eten, en eet dan tussen zeven en half 8...
pi_94151767
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zullen we het samen doen? Geen snoepjes/koek meer. 1 blokje chocola per dag. Weekend mag iets meer. Door de weeks zo. Doe jij het, doe ik het!
Deal ^O^

In het weekend moet ik wel uitzonderingen maken ja, gaan aankomende zondag ook nog voor een driegangen menu naar een restaurant met een ster :7

Maar die rommel doordeweeks, die heb ik gewoon niet nodig }:| En jij ook niet!
pi_94151838
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Deal ^O^

In het weekend moet ik wel uitzonderingen maken ja, gaan aankomende zondag ook nog voor een driegangen menu naar een restaurant met een ster :7

Maar die rommel doordeweeks, die heb ik gewoon niet nodig }:| En jij ook niet!
Inderdaad! 1 blokje chocola per dag. Dat mag. En ik vind echt dat je in het weekend wel wat flexibeler mag zijn. Maar niet helemaal uit de band springen, natuurlijk!

Vandaag mag ik geen blokje chocola meer, want ik heb al 3 mentosjes gegeten...
pi_94151931
nou, ik ga maar weer 's hardlopen :o
Ja doei.
pi_94151950
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik ga maar weer 's hardlopen :o
succes! Het was hier heerlijk hardloop weer!
pi_94152244
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

succes! Het was hier heerlijk hardloop weer!
Hier ook ^O^
pi_94152665
Ik heb de zomer in mn bol O+

lijssie

O: magere yoghurt, 2 weetabix, theelepel honing
L: 2 meergranen bth met half plakje 30+kaas/fricandeau
T: rijstwafel, koffie met melk, 2 apekoppen
D: beef wellington, sla met tomaat, radijs en komkommer, 1 opscheplepel smerige gebakken aardappeltjes :{
S: fitness 45 min kracht, 30 min cardio
T: eierkoek, magere yoghurt met een kiwi.
pi_94152827
Hai!

Lig een paar topics achter, hoop dat alles goed gaat met iedereen O+

Kreeg gisteren een cadeautje van mijn man:
spoiler want groot plaatje
SPOILER
:s)
pi_94152957
Dat is echt een beter cadeau dan een boek van L. Ron Hubbard :s)
pi_94153686
:W, moet ik het googlen of wil iemand me even de titel uitleggen :P
pi_94153771
Lijstje:

O: boterham grillworst, boterham brie
T: niets
L: appel, mandarijn en 5 cracottes met smeerkaas
T: een eierkoek
D: rendangvlees met sperziebonen
T: yoghurt na
T: ijslollie? Nootjes? Druiven? één van die drie dus.
pi_94153948
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
:W, moet ik het googlen of wil iemand me even de titel uitleggen :P
www.theoatmeal.com O+

quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is echt een beter cadeau dan een boek van L. Ron Hubbard :s)
:D
pi_94154709
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

www.theoatmeal.com O+

[..]

*kwartje valt ^O^
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:26:00 #234
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94154914
zo, avondeten ook weer op. we hadden alleen nog volkorenpasta :D En vriendje wilde dat ook best eten!
en net nog een appel en 2 mandarijntjes gegeten O+
ik leer het wel!

zou ik al zijn afgevallen? (grapje!)
pi_94155149
zeg maar Murmeli, als je profielfoto recent is, wat valt er nog af te vallen dan?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:38:24 #236
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94155716
Heb je al wat gehoord van de gemeente MarMar? (de vergadering was toch vandaag of heb ik dat verkeerd begrepen?)
pi_94155827
}:|

Ik heb van de burgermeester gehoord dat de wethouder degene is die het antwoord gaat geven en de wethouder heeft nog niet op zijn mail gereageerd.

ik word echt keichagrijnig van dit soort moeilijk gedoe
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:44:29 #238
229513 Blurred86
Live Positive
pi_94156121
pff, stom ook dat je dan niet eens weet wannéér je dan een antwoord krijgt! kan me goed voorstellen dat je er chagrijnig van wordt hoor.. ik duim voor je voor een positief antwoord :*
pi_94156288
thx :*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:51:33 #240
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94156561
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef MarMar het volgende:
zeg maar Murmeli, als je profielfoto recent is, wat valt er nog af te vallen dan?
mijn profielfoto's zijn een paar jaar oud. maar wat ik al zei, het is echt maar een paar kilo :)
maar op mijn profielfoto (die grote zeg maar, op extrema) woog ik wel minder ja :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:52:20 #241
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94156609
he marmar dat is irritant zeg. ik hoop dat die wethouder een beetje tempo maakt. ff snel zn aardappeltjes met jus en karbonaadje naar binnen werken en op die mail over jullie reageren. huphup!
pi_94156703
mah, vanavond zitten ze weer te vergaderen, dus zal niet eerder dan morgen worden.
Als het me niet snel genoeg staat, heb ik een mail klaar voor alle raadsleden (staat al klaar in mn concepten).
pi_94156945
Hoi!

Mijn D is veranderd want het stoofvlees was nog niet gaar genoeg. Dus nu risotto met venkel, handje oude kaas, 1 prei gestoofd.

En een kleine gevulde koek :9
pi_94157385
oh my :')

Gtst staat per ongeluk nog op na 't nieuws :') wat slecht _O- dat 'acteren' :')!
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:12:55 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94157952
Thuis. Pijn. Chaggo.

Wortel niet ontstoken. Zenuw reageerde niet zodanig op de prikkels dat ik toch een zenuwbehandeling moest. Pijn nam flink toe met geprik in de pockets. Die heeft ie schoongemaakt, kwam veel vuil uit.

Moet flink aan de pijnstillers en duimen dat het beter gaat. If not, deze week nog een zenuwbehandeling. Nou, zoals het nu aanvoelt, houd ik m'n agenda maar vast vrij.

;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:14:51 #246
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94158080
Aww XM, wat rot! :* Hopelijk gaat het snel wat beter zonder dat je de zenuwbehandeling nodig hebt.
pi_94158182
Oei xm, beterschap! Hoop dat t toch niet nodig is :*
pi_94158313
Arme XM, sterkte! Hoop dat het nu een beetje overgaat... :)

Ik ga mn tas maar eens pakken, naar Body Balance... :)
pi_94158426
Lijst:
O: boterham met cervelaatworst, halfvolle melk
T: halve liter vifit light
L: pizzabroodje :@
T: zakje paprika chips :@
D:
T: peer
T: vers geperst sinaasappel
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_94158431
bah wat naar allemaal XM :( :*
pi_94158440
de héle schaal? :o
Ja doei.
pi_94158611
Bah, hopen dat het nu gewoon beter gaat XM!
pi_94158722
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
de héle schaal? :o
3 van die taco's met spul :9
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:24:43 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94158794
Ik hoop het ook, ben het echt zo beu :'(. Het stelt niks voor bij andermans problemen, maar een keer een nachtje slapen zou zo fijn zijn.

De verdoving van de tandarts zit er nu nog in, maar de pijn komt er dwars doorheen.
pi_94159641
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop het ook, ben het echt zo beu :'(. Het stelt niks voor bij andermans problemen, maar een keer een nachtje slapen zou zo fijn zijn.

De verdoving van de tandarts zit er nu nog in, maar de pijn komt er dwars doorheen.
Laiverd, niet jezelf niks laten voorstellen bij andermans problemen. Ik hoop dat je binnenkort een nacht heerlijk mag slapen :z :Z .
pi_94160036
:* XM... pijn in je mond is een van de ergste soorten pijnen, vind ik dan... -O- hopen dat 't snel beter wordt!
Ja doei.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:41:52 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94160180
Ook van mij een :* voor XM :).

Sleeping with the enemy is weer eens op tv :O .
Niet meer actief op Fok!
pi_94160281
Oh, en mijn liefste heeft een maand vrij genomen O+.
Dus nu kunnen we álle dagen ons werklozenritme aanhouden (half tien naar bed, zes uur op).

Vakantie in de herfst is ook al gepland, doen we anders nooit zo ver in het voren, maar we willen deze keer met onze moeders op stap en dan moet het op tijd echt vastgelegd worden anders komt er vanalles tussen. Twee weken La Palma *O*.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:46:37 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94160576
Klinkt goed sigme..

Thnx ladies, ik hoop zo dat het wegtrekt, word er echt moedeloos van..

Lijstje:

O: kom kwark met muesli
T: -
L; 2 pistoletjes jonge kaas
D: bordje griekse salade
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:48:57 #260
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94160757
:'( XM Kiespijn is echt naar.

Daglijstje
o. 3 weetabix met melk
t. banaan
l. 2 crackers met kaas + 2 plakken ham met augurk
t. een achtste deel van een hele taart (slagroom)
d. 500 gram gekookte witlof + spinaziekaasrondo

Dankzij de taart haal ik toch nog het minimale calorienniveau :') . Wat zou het in totaal zijn? 1700 kcal?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:55:12 #261
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94161300
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
:'( XM Kiespijn is echt naar.

Daglijstje
o. 3 weetabix met melk
t. banaan
l. 2 crackers met kaas + 2 plakken ham met augurk
t. een achtste deel van een hele taart (slagroom)
d. 500 gram gekookte witlof + spinaziekaasrondo

Dankzij de taart haal ik toch nog het minimale calorienniveau :') . Wat zou het in totaal zijn? 1700 kcal?
Minder nog zelfs.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:55:45 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94161346
Ja, daar zijn jullie stil van he, een achtste deel slagroomtaart (zo'n grote) :Y)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:59:16 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94161621
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, daar zijn jullie stil van he, een achtste deel slagroomtaart (zo'n grote) :Y)
Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorry :*.
pi_94161724
XM kiespijn suckt, niet slapen suckt!
Dat gaat niet over omdat andere mensen misschien grotere problemen hebben :* Tis geen wedstrijdje.
pi_94161825
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mijn profielfoto's zijn een paar jaar oud. maar wat ik al zei, het is echt maar een paar kilo :)
maar op mijn profielfoto (die grote zeg maar, op extrema) woog ik wel minder ja :D
Murmeli, is dat behang die achtergrond met bloemen?
pi_94161921
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

www.theoatmeal.com O+

[..]

ik heb laatst een poster van ze besteld, voor in m'n nieuwe kantoor.
pi_94161997
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb jij je pm al gelezen?

Oh enne :* XM
En Sigme wat heerlijk O+
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:04:35 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_94162004
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorry :*.
:') :*
pi_94162073
XM, sterkte!

@ MI: ja, gelezen. ik ben aan het denken wat ik zal doen. Vind je het goed als ik een oproepje op m'n facebook zet? WAnt in het dagelijkse leven kom ik niet zoveel in contact met business studentne...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:09:22 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94162421
Met royaal rekenen kom ik vandaag op 850 kcals.

Faal.

Hoeveel kcals zouden er in verdoving en ibuprofen zitten? :')
pi_94162425
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jagärtrut het volgende:
XM, sterkte!

@ MI: ja, gelezen. ik ben aan het denken wat ik zal doen. Vind je het goed als ik een oproepje op m'n facebook zet? WAnt in het dagelijkse leven kom ik niet zoveel in contact met business studentne...
Vind het prima :Y
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 15-03-2011 22:34:36 ]
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:09:25 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94162428
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
er komt ook een nederlandse variant aan :)
Niet meer actief op Fok!
pi_94162467
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met royaal rekenen kom ik vandaag op 850 kcals.

Faal.

Hoeveel kcals zouden er in verdoving en ibuprofen zitten? :')
_O- eten is vast lastig?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:10:49 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94162560
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- eten is vast lastig?
Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.
pi_94162648
Oei XM, als je er niet van kan slapen lijkt het me niet iets dat tot volgende week kan wachten! Als de pijn nog erger wordt: gewoon 's ochtends als eerste jammerend aan de telefoon bij de tandarts hangen hoor! Ernstige pijnklachten gaan voor, maar als je van nature niet zo'n huilie (kijk mij eens fok!jargon gebruiken oO< ) bent moet je vaak wel overdrijven om serieus te worden genomen.

Vandaar dat de verloskundige pas bij mij kwam toen de mini al bijna geboren was, ik vertelde blijkbaar veel te rustig en beleefd dat de weeën nu heus, ècht om de anderhalve minuut kwamen :')
pi_94162843
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.
Ik lachte om je ibu opmerking hoor :@

Heb echt nog nooit kiespijn gehad, nooit verder gekomen dan beugelpijn gelukkig kan het me dus niet echt voorstellen maar denk dat yoghurt het fijnst is?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:14:35 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94162850
Hij zei vandaag ook dat ik moest bellen hoor als de pijn aanbleef hoor :). En geloof me, als het zo blijft als het nu is, hang ik wel weer aan de foon. Maar ik moest het in ieder geval de kans geven met pijnstillers en rust enzo, omdat die kies gewoon niet de reactie gaf die past bij een zenuwontsteking. Even aankijken dus nog.
pi_94163585
ik ga even bankhangen met mijn lief en dan slapen.
Welterusten voor straks en XM ik hoop dat je toch een beetje goed slaapt vannacht :*
pi_94163608
Bijgelezen en veel sterkte voor XM haar mondje. Kiespijn suckt hard! Zenuwbehandeling lijkt me ook sucken, maar als daarmee de pijn weggaat toch ook wel fijn.

Wat ook fijn is: *O* voor Puff! Gefeliciteerd!!

lijstje:
O: kwark met havermout en een halve banaan
L: 2 boterhammen appelstroop
T: een paar augurkjes, plakjes ham en een paar blokjes kaas
D: biefstuk en champignons in roomboter gebakken met 250 gram sperzieboontjes
B: 6 km wandelen
T: plakje krentenbrood bij de thee
pi_94163635
Ik vind jouw icoontje zo op deze schilder lijken, XM! Wat is het eigenlijk?

En heb je die ook nog zien hangen, Vik?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:26:01 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94163760
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_King_of_Limbs
pi_94164332
Ik heb gehoord dat groene thee goed is voor je als je wilt afvallen, is dat waar? en in welke vorm.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:33:38 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94164378
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb gehoord dat groene thee goed is voor je als je wilt afvallen, is dat waar? en in welke vorm.
Vloeibaar, gok ik.
pi_94164763
O, wat leuk. Is het album zelf ook wat? Radiohead vind ik soms heel erg goed, soms weer niet te pruimen.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:47:32 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94165555
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:

yep gezien. Hing in dezelfde zaal als die mooie zwaan O+
Niet meer actief op Fok!
pi_94165818
:* voor XM: hoop dat de rust en de ibuprofen echt iets gaan helpen en je in ieder geval wat kan slapen vannacht, sterkte!

En klikte op de link van Laureline, en nu zit ik dus al een kwartier allemaal werk van Daniel Richter te bekijken. O+
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:52:08 #287
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94165953
Hoe gaat het vandaag met jou IHFC?
pi_94166799
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Rituals het volgende:
Hoe gaat het vandaag met jou IHFC?
Lief dat je 't vraagt, maar 't gaat goed met mij, hoor. Gewoon doorgaan enzo. En dan komt 't verder ook vast goed. :Y
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:05:21 #289
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94166959
Gelukkig! En natuurlijk komt het goed! :Y :*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:07:10 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94167112
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Laureline het volgende:
O, wat leuk. Is het album zelf ook wat? Radiohead vind ik soms heel erg goed, soms weer niet te pruimen.
Ik heb daar - als Radiohead fangirl - geen onafhankelijk antwoord op :').
pi_94170900
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die is ook wel heel gaaf voor de docenten Engels bij mij op school :D
pi_94174904
auw, mijn vingers... fijn dat gitaar leren spelen :P

Naja nu eens doorzetten en dan kweek ik hopelijk eens wat eelt @ vingertoppen en hoef ik mezelf niet meer zo zielig te vinden :P
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:58:40 #293
331 Merel
Be here now.
pi_94175154
Hoi :)
pi_94176776
Lijstje!!
O: gekookt eitje, 39 gram gerookte kipfilet
T: klein gehaktballetje
L: eikenbladslamelange met 53 gram gerookte zalm
T: 35 gram 30+ kaas
T: wodka, 25 gram amandelen
D: sigme-schouderkarbo met spinazie à la crème
pi_94179615
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vloeibaar, gok ik.
:')
Ja doei.
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:38:15 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94179740
Mogge..

Gooi er maar gelijk een planning in:

O: kwark, muesli
T: grapefruit
T: ibu
L: griekse salade (nog best veel)
T: 2 bth, 1x kaaz, 1x appelstroop
D: burrito's met verse spinazie
T: ibu
pi_94179820
Morning!!

heerlijk geslapen :)

Hoe is het nu met XM, en met merel?

:* voor jullie
pi_94179823
Mogge!!

O: omelet met kaas (2 eitjes)
T: roggebrood met pindakaas
L: 500 gram kwark
T: cashewnoten
T: mandarijntjes
D: gevulde paprika met rosevalaardappeltjes
Ja doei.
pi_94179894
Heb je een beetje geslapen vannacht XM? Slaan de pijnstillers aan? :*

Goeiemorgen. Weer veel te kort geslapen. Misschien duik ik er na college straks wel weer in. Nu maar eens even een presentatie voorbereiden, kan het niet maken weer onvoorbeid op te komen dagen en het te verprutsen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:39:31 #300
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_94180485
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef progje het volgende:
auw, mijn vingers... fijn dat gitaar leren spelen :P

Naja nu eens doorzetten en dan kweek ik hopelijk eens wat eelt @ vingertoppen en hoef ik mezelf niet meer zo zielig te vinden :P
Au! Maar dat eelt komt gauw genoeg. Dan heb je alleen gevoelloze vingertopjes ;)

Mijn planning:
O: 2 volkeren crackers met appelstroop (kwam vriendje mee aan)
T: 1 of 2 bammen met ....? Weet nog niet, vlees denk ik.
L: 2 bammen met grillworst (ja, vet, weet ik, ik zal dunner beleggen)
T: dubbel roggebrood met kaas
D: stukkie vlees met ehm.... moet nog kopen. Iemand tips?

En good morning! Heb ik al verteld dat ik gisteren voor 200 euro bij lush heb besteld? Is voor 5 personen hoor ;) hihi
pi_94180547
*gaaaaaaaaaaapvol*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')