Geen idee, nog nooit gehad en dat houd ik graag zoquote:Rare vraag misschien, maar hoe vernemen jullie dan zo'n stoot hormonen? Echt het humeur wat omslaat of ook andere dingen?
Dat gaat moeilijk worden Mini
Ik vrees dat de test minder wijdverspreid bekend wordt, omdat men graag wil dat iedereen zo'n prikkie gaat nemen. Levert meer op enzo.quote:
Al is de hoeveelheid hormonen al flink verminderd ten opzichte van vroeger, en daarmee zouden de bijwerkingen ook minder moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Phaidra het volgende:
@V1z0R: Van een MAP kan je goed ziek zijn. Misselijk, overgeven, enz. Zelfde als bij een zwangerschap, je lichaam reageert op een abnormale hoeveelheid hormonen.
Zo'n kit heb ik ook nog thuis! Weet niet eens meer waarom......ik geloof omdat ik me toen een gynefix wilde laten aanmeten en dat je daarvoor getest moest worden op SOA's. Da's al twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Morning-afterspiraaltje!
[..]
Er zijn ook thuis-test kits voor HPV, weet alleen niet of ze ook voor particulieren te koop zijn. Er was ooit een plan om vrouwen die zoals jij niet meededen een thuistest te sturen (zelf soort uitstrijkje maken, wattestaafje in buisje opsturen en laten testen op HPV). Snap nog steeds niet waarom ze dat nog niet hebben ingevoerd.
Ah, ok, beter. Een vriendin had er behoorlijk last van, maar dat was idd een jaar of 10 geleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Al is de hoeveelheid hormonen al flink verminderd ten opzichte van vroeger, en daarmee zouden de bijwerkingen ook minder moeten zijn.
Totaal geen ervaring mee, dus ik weet niet hoe het in de praktijk zit
Nooit een MAP gehad, maar wel eens twee pillen in korte tijd genomen omdat ik er 1 was vergeten, en daar was ik al best belabberd vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef Phaidra het volgende:
@V1z0R: Van een MAP kan je goed ziek zijn. Misselijk, overgeven, enz. Zelfde als bij een zwangerschap, je lichaam reageert op een abnormale hoeveelheid hormonen.
Waarom laat jij dat dubieus klinken? Is het een metafoor ergens voor en heb ik onder een steen gelegen dat ik daar niet van op de hoogte ben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar 's even ehm... nieuwe thee halen
Moet dat ja? Das aan de ene kant wel heel handig, maar aan de andere kant... kan dat dan in dezelfde afspraak, of moet je dan twee keer met de billen blootquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n kit heb ik ook nog thuis! Weet niet eens meer waarom......ik geloof omdat ik me toen een gynefix wilde laten aanmeten en dat je daarvoor getest moest worden op SOA's. Da's al twee jaar geleden.Ik ben gewoon laks. Ik zal de eerstvolgende keer dat ik weer eens langs de dokter moet een afspraak maken. Zit sws toch nog steeds te denken aan een spiraaltje. De nuvaring héeft nadelen. Maar ook voordelen (vrijwel nooit meer ongesteld en dus geen menstruatiepijn meer (dat had ik best erg).
Goed werk hoor!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:42 schreef MarMar het volgende:
Zo, de OP is klaarmaar jullie zijn al volop aan het posten
Bleekselderij? Nee hoor: beelsekderij!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
LOL!
"zullen we eens wat afspreken?"
"ligt eraan, lust je beelsekderij?"
Ik zie het al helemaal voor me
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom laat jij dat dubieus klinken? Is het een metafoor ergens voor en heb ik onder een steen gelegen dat ik daar niet van op de hoogte ben?
Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik geloof dat ik de bijwerkingen van de nuvaring een beetje zat was, maar het nog even wilde aanzien en dat ze me toen alvast die kit meegaf, juist omdat je dan niet 2x met de billen bloot moet. Dan doe je het dus zelf en breng je dat langs bij een lab. Als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
[..]
Moet dat ja? Das aan de ene kant wel heel handig, maar aan de andere kant... kan dat dan in dezelfde afspraak, of moet je dan twee keer met de billen bloot![]()
(want dan haak ik denk ik toch weer af
ik hoop dat ik één keer al mijn moed kan verzamelen, maar twee keer is wel weer veel gevraagd. Mietje en angsthaas dat ik ben
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 55% gewijzigd door Ml-etje op 15-03-2011 22:33:22 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom laat jij dat dubieus klinken? Is het een metafoor ergens voor en heb ik onder een steen gelegen dat ik daar niet van op de hoogte ben?
lol DAMNED ik was druk met een op makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bleekselderij? Nee hoor: beelsekderij!.
Misschien ook slim, dan gaat het extra preventief werken met een lekkere snorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef V1z0R het volgende:
Oke, je hebt dus vooral pijn en misselijkheid als gevolg. Weer wat wijzer geworden!
Dacht eerst aan nare gevolgen als extra haargroei maar lees dat het progestageen is en geen testosteron...
dat ze nog 10kg kwijt wil maar niet zo nodig haar huidige gewicht hoeft te tonenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef AlphaOmega het volgende:
In dat overzicht, Faithy? Eh, hoe moet ik dat nu interpreteren?
Precies wat ik dacht!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je daar echt problemen mee? Is niet nodig hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ze nog 10kg kwijt wil maar niet zo nodig haar huidige gewicht hoeft te tonen
Oh, ok, helder, dank je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ze nog 10kg kwijt wil maar niet zo nodig haar huidige gewicht hoeft te tonen
Ik kan daar zo ontzettend pissed om worden... Medische statistiek, als het bevolkingsonderzoek meer kost dan de medische kosten voor vrouwen met baarmoederhalskanker, dan wordt het niet uitgevoerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik vrees dat de test minder wijdverspreid bekend wordt, omdat men graag wil dat iedereen zo'n prikkie gaat nemen. Levert meer op enzo.
Terwijl de effectiviteit nog niet zo heel goed bekend is...
dank je wel ritualsquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef Rituals het volgende:
@ Cali, ik heb laatst de mirena laten zetten. Een SOA-test wordt gedaan omdat het zetten van een spiraaltje nare gevolgen kan hebben wanneer je chlamydia hebt. Ik had toevallig twee a drie maanden daarvoor al een SOA-test laten doen bij de GGD, dus hoefde ik niet nog een keer. Bij de GGD namen ze wat bloed af, moest ik zelf op het toilet een vaginale-swab nemen en deed zij een orale-swab (alleen indien er sprake is geweest van orale seks). Wanneer je ook anale seks hebt gehad, wordt er ook een anale-swab gedaan. Een paar dagen later kreeg ik via een smsje de uitslag.
Kortom: één keer met de billen bloot. Na het zetten van het spiraaltje wordt er door sommige gynaecologen zes weken later nog een nacontrole gedaan om te kijken of het allemaal goed zit. Meestal wordt dat gedaan door een inwendige echo (doet geen pijn), soms met een normale buikecho, dus eventueel moet je dan nog een keer met de billen bloot.
Ook lekker! Alleen zo duurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je wel rituals(ik zit vaak 1 deur verder, bij Lush
)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:45 schreef Ml-etje het volgende:
Euhhh kan iemand mij helpen aanik ken niet veel van die studenten, maar kan natuurlijk op de uni polsen. hoe en wat zoek je precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Evenveel progestageen als er in 10 standaard microgynonnen zit, last time I checked. Dus als je niets bij de hand hebt behalve een pilstrip met 10 stuks, dan werkt dat ook als MAP. Plus wat extra oestrogeen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Al is de hoeveelheid hormonen al flink verminderd ten opzichte van vroeger, en daarmee zouden de bijwerkingen ook minder moeten zijn.
Totaal geen ervaring mee, dus ik weet niet hoe het in de praktijk zit
HPV-test is niet standaard en kan (afhankelijk van je verzekeraar) geld kosten. Imho issie ontzettend nuttig en geeft 'ie meer info wat betreft bmhk dan alleen een standaard uitstrijkje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n kit heb ik ook nog thuis! Weet niet eens meer waarom......ik geloof omdat ik me toen een gynefix wilde laten aanmeten en dat je daarvoor getest moest worden op SOA's. Da's al twee jaar geleden.Ik ben gewoon laks. Ik zal de eerstvolgende keer dat ik weer eens langs de dokter moet een afspraak maken. Zit sws toch nog steeds te denken aan een spiraaltje. De nuvaring héeft nadelen. Maar ook voordelen (vrijwel nooit meer ongesteld en dus geen menstruatiepijn meer (dat had ik best erg).
nee, liever niet. je hebt liever tarwemeel maar het allerliefst volkorenmeel. Het ingredient dat als eerst genoemd zit zit er ook qua percentage het meest in..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Murmeli het volgende:
Waldkorn is een geregistreerde merknaam voor een meergranen brood met een vaste samenstelling.
Ingrediënten van Waldkorn zijn: tarwebloem, water, haver, soja, tarwegluten, roggebloem, gerstemeel, lijnzaad, volkoren tarwemeel, zonnebloemzaad, gist, zout, mout, sesamzaad, sojabloem, natriumstearoyl-2-lactylaat, broodverbeteraar (ascorbinezuur)
ik vermoed dat dit ook de versie is die de bakker hier verkoopt. Is dat gezond genoeg?
Dank je voor je uitleg.. Als ik het zelf mag doen is geen probleem...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef Rituals het volgende:
@ Cali, ik heb laatst de mirena laten zetten. Een SOA-test wordt gedaan omdat het zetten van een spiraaltje nare gevolgen kan hebben wanneer je chlamydia hebt. Ik had toevallig twee a drie maanden daarvoor al een SOA-test laten doen bij de GGD, dus hoefde ik niet nog een keer. Bij de GGD namen ze wat bloed af, moest ik zelf op het toilet een vaginale-swab nemen en deed zij een orale-swab (alleen indien er sprake is geweest van orale seks). Wanneer je ook anale seks hebt gehad, wordt er ook een anale-swab gedaan. Een paar dagen later kreeg ik via een smsje de uitslag.
Kortom: één keer met de billen bloot. Na het zetten van het spiraaltje wordt er door sommige gynaecologen zes weken later nog een nacontrole gedaan om te kijken of het allemaal goed zit. Meestal wordt dat gedaan door een inwendige echo (doet geen pijn), soms met een normale buikecho, dus eventueel moet je dan nog een keer met de billen bloot.
scheelt het veel ja? Ik dacht dat het vergelijkbaar is. De producten zijn wel heel zuinig in het algemeen (niet alles, maar de douchegels wel). maar die rituals schuimdouche is ook wel zuinig inderdaad.quote:
We hebben hier ook een Ritualsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
scheelt het veel ja? Ik dacht dat het vergelijkbaar is. De producten zijn wel heel zuinig in het algemeen (niet alles, maar de douchegels wel). maar die rituals schuimdouche is ook wel zuinig inderdaad.
ik was vroeger helemaal rituals gekdus ik snap je helemaal. Inmiddels spreken de geuren me wat minder aan. Maar dat is gewoon een smaakdingetje
Morning after spiraaltje is in jouw geval prima. Heel snel zonder te denken een afspraak maken en meteen laten testen, spullen hebben ze toch bij de hand.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:43 schreef _Calimero_ het volgende:
![]()
[..]
Moet dat ja? Das aan de ene kant wel heel handig, maar aan de andere kant... kan dat dan in dezelfde afspraak, of moet je dan twee keer met de billen bloot![]()
(want dan haak ik denk ik toch weer af
ik hoop dat ik één keer al mijn moed kan verzamelen, maar twee keer is wel weer veel gevraagd. Mietje en angsthaas dat ik ben
)
Nee, alleen verbaasd over wat er allemaal bij komt kijken...quote:
oki. dus brood met volkorenmeel moet ik hebben. weet je voorbeelden daarvan? grof volkoren vind ik vaak niet lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, liever niet. je hebt liever tarwemeel maar het allerliefst volkorenmeel. Het ingredient dat als eerst genoemd zit zit er ook qua percentage het meest in..
wordt een month after, want ik kan vrijdag pas de verwijsbrief voor de gyn ophalen, en dan ben ik niet meer ongesteld, dus moet ik ws een maand wachten (denk ook niet dat er direct plek is?)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Morning after spiraaltje is in jouw geval prima. Heel snel zonder te denken een afspraak maken en meteen laten testen, spullen hebben ze toch bij de hand.
In fijnvolkoren zit meer vezels dan grofquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oki. dus brood met volkorenmeel moet ik hebben. weet je voorbeelden daarvan? grof volkoren vind ik vaak niet lekkerik ga ff rondsnuffelen.
oh en weet iemand trouwens wat gezonder is: supermarktbrood of brood van de bakker? ik hoor wel eens dat in 1 van de 2 meer boter/vet gaat? Maar in supermarktbrood zit meer conserveermiddel toch?
Ik had het over de user natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:02 schreef _Calimero_ het volgende:
2 Rituals! Sinds kort een op het station!
Tijdens het plaatsen ben je inderdaad helemaal wakker en bij. De avond van te voren en een paar uur van te voren neem je vast pijnstillers. Ik weet niet zeker of het mogelijk is om een roesje te krijgen. Het zetten zelf duurt inderdaad ongeveer 5 minuten. Van te voren praat je even met de gynaecoloog, dan ongeveer 3-5 minuten zetten en daarna even rustig blijven zitten om bij te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dank je voor je uitleg.. Als ik het zelf mag doen is geen probleem...
En tijdens de plaatsing, ben je dan helemaal bij en wakker? Ik wil 't liefste gewoon niet meemaken dat het gebeurt, vind het zo verschrikkelijk (rationeel weet ik heel goed dat ik me aanstel, maar eroverheen stappen lukt dus gewoon niet). En zou het liefste een roesje ofzo krijgen, of misschien moet ik blowen en knetterstoned zijn ofzo![]()
Hoe lang duurt het laten zetten? 5 min, of veel langer?
En dan vraag ik voor de controle wel gewoon zo;n andere echo vantevoren aan, misschien valt dat wel te overleggen..
ik heb geen idee meer van brood in de super in Nederland. gewoon volkorenbrood, zou ik zeggen. En ik kan me voorstellen dat brood van de bakker lekkerder is, maar het zal vast neit erg veel gezonder zijn...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oki. dus brood met volkorenmeel moet ik hebben. weet je voorbeelden daarvan? grof volkoren vind ik vaak niet lekkerik ga ff rondsnuffelen.
oh en weet iemand trouwens wat gezonder is: supermarktbrood of brood van de bakker? ik hoor wel eens dat in 1 van de 2 meer boter/vet gaat? Maar in supermarktbrood zit meer conserveermiddel toch?
Nee, je kunt nu aangeven dat je onbeschermde seks sex hebt gehad en een morning-after spiraaltje wilt. Over een maand is dat morning-after niet meer zinvol. Dat is het idee achter een morning-after spiraaltje, dat het na onbeschermde seks sex innesteling van een mogelijke bevruchte eicel voorkomt. Plaatsen na innestelen is ook weer zo onhandig en mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wordt een month after, want ik kan vrijdag pas de verwijsbrief voor de gyn ophalen, en dan ben ik niet meer ongesteld, dus moet ik ws een maand wachten (denk ook niet dat er direct plek is?)
Oh, dus dan zou ik nu acuut naar de huisarts moeten bellen? En is dat dan wel gewoon een spiraaltje wat 5 jaar kan blijven, of geldt dat dan alleen voor nu even?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, je kunt nu aangeven dat je onbeschermde seks sex hebt gehad en een morning-after spiraaltje wilt. Over een maand is dat morning-after niet meer zinvol. Dat is het idee achter een morning-after spiraaltje, dat het na onbeschermde seks sex innesteling van een mogelijke bevruchte eicel voorkomt. Plaatsen na innestelen is ook weer zo onhandig en mosterd na de maaltijd.
In vind Rituals ook prijzigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
scheelt het veel ja? Ik dacht dat het vergelijkbaar is. De producten zijn wel heel zuinig in het algemeen (niet alles, maar de douchegels wel). maar die rituals schuimdouche is ook wel zuinig inderdaad.
ik was vroeger helemaal rituals gekdus ik snap je helemaal. Inmiddels spreken de geuren me wat minder aan. Maar dat is gewoon een smaakdingetje
oki, ik ga eens zoeken naar wat lekkersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In fijnvolkoren zit meer vezels dan grof![]()
en vandaag gaat niet meer lukken, want ik heb vanaf de lunchpauze allemaal patienten, dus kan niet eerder weg, maar morgen is zeker alweer te laat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh, dus dan zou ik nu acuut naar de huisarts moeten bellen? En is dat dan wel gewoon een spiraaltje wat 5 jaar kan blijven, of geldt dat dan alleen voor nu even?
Het blootgeven ja, gewoon de gedachte dat je daar in je halve nakie ligt en onderzocht wordt en dat ze zo naar binnen gaan wroeten.. ieeuuuww!!! De pijn vind ik niet erg, kan ik wel verdragen..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:04 schreef MarMar het volgende:
Daar gaan ze echt geen roesje voor geven schat, het duurt maar een paar minuten. Wat vind je er precies zo erg aan? Het jezelf bloot geven?
Voor de pijn hoef je imho niet bang te zijn, da's niet meer dan een flinke menstruatiepijn in het ergste geval.
Gewoon even naar het plafond staren en adem blijven halen, het stelt echt niet zoveel voor.
Als het goed is krijg je een receptje mee voor een pijnstiller die je de avond en ochtend van te voren mag slikken om het nog minder pijnlijk te maken.
Ontspannen is de key, het is echt niet zo eng..
Maar als je hier zo tegenop ziet, moet je voorlopig nog maar niet zwanger raken laat staan bevallen
hihiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
In vind Rituals ook prijzig. Ik vind Lush- en Ritualsproducten ideaal om te vragen/geven voor verjaardagen/kerst/e.d. Ik koop het niet zo snel voor mezelf. Hoewel ik laatst in Den Haag in de Lush-winkel stond en toch bijna in de verleiding kwam
.
Yup, spiraaltje wordt snel gezet, maar mag zo lang blijven zitten als kan. En wat betreft publiek bij het zetten, in principe kan de gyn dat in z'n upje en stel dat er een assistent bij is, mag je die wegsturen als je er niet van gediend bent. Oefenen en meekijken is prima, maar niet bij jou.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oh, dus dan zou ik nu acuut naar de huisarts moeten bellen? En is dat dan wel gewoon een spiraaltje wat 5 jaar kan blijven, of geldt dat dan alleen voor nu even?
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom heb ik opeens heel andere associaties bij eitjes
Hierdoor vermoedde ik dat je in dezelfde regio woont als ik en iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jawel! Vertel!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef conleche het volgende:
Ik zal maar niet weer met dat oude huisartsenverhaal op de proppen komen hè? Wel de reden dat ik nu per se een vrouwelijke huisarts wil en als ik ooit naar de gyn moet, dan wil ik ook een vrouw.
Is goedkoop ja. Ik betaal bijna 30 voor 25 minuten en +/- 40 voor 3 kwartier. Mijn ervaring: niet alle masseurs/maseusses zijn gelijk, heb je een goede, vraag de naam en plan je volgende maand bij dezelfde in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een massage geboekt. 35 euro voor een heel uur, dat is best goedkoop volgens mij!!??Hoop dat het lekker is, dan ga ik dat eens in de maand doen.
Die laatste toevoeging is wel een goeiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef loveli het volgende:
60% van alle gynaecologen heeft zich ooit aangetrokken gevoeld tot een patient, 30% heeft weleens iets met een patient gehad ofzo. Toen ik die cijfers las wilde ik een vrouwelijke gyn. En hetero.
hoezo? is dat randstads?? waar woon jij? Ik las het al ja, dat je bij Lush DH wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hierdoor vermoedde ik dat je in dezelfde regio woont als ik en idd.
Heb ik ook gehoord!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Toch heb ik liever een man, die schijnen minder pijnn te doen dan vrouwen
Fok! Dieetclub 234: wedstrijdje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jawel! Vertel!
Ik was héél blij met mijn gynaecoloog (een man).
Spiraaltje plaatsen is een kwestie van ervaring en vooral handigheid. Aangezien mannen technisch aangelegd zouden moeten zijn, kan het best dat mannen die handigheid hebben waardoor het minder pijn doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Toch heb ik liever een man, die schijnen minder pijnn te doen dan vrouwen
Dat 'ja?' aan het einde van een zin deed oud-Slankie Greys ook en die komt ook uit de regio, vandaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo? is dat randstads?? waar woon jij? Ik las het al ja, dat je bij Lush DH was
gezellig, randstadgenotengeboren getogen hier in de buurt? of import net als ik? Mijn ouders komen uit DH. En dat hoor je bij mij wel. hoewel men hier wel denkt dat ik uit brabant kom (6 jaar in eindhoven gewoond en dat hoor je dus ook), en in brabant denken ze dat ik uit de randstad kom.
Bij mij was het andersom. Ik lag daar "harder, harder" te roepen en de masseusse (potver, hoeveel s-sen zitten er in masseuse?) kreeg kramp in haar vingers, maar ik voelde het nog steeds niet. Ja, m'n huid werd rood, maar spieren vond ze niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Fok! Dieetclub 234: wedstrijdje?
En li, ik wil wel een ontspanningsmassage, bij een sportmassage die ik per ongeluk wel eens gevraagd heb in mijn onwetendheid, zat ik af en toe tegen het plafond.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
En li, ik wil wel een ontspanningsmassage, bij een sportmassage die ik per ongeluk wel eens gevraagd heb in mijn onwetendheid, zat ik af en toe tegen het plafond.
Nou ja, in geval van nood zou ik minder kieskeurig zijn hoor, maar ik heb wel degelijk voorkeur voor een vrouw ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
.
Het zou voor mij niet meteen een reden zijn om nooit meer een mannelijke huisarts/gynaecoloog te willen, maar begrijp wel dat jij de voorkeur geeft aan een vrouw.
Waaah wat een creep!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Gisteren dramatisch. Was zo intens verdrietig dat ik geen hap door m'n keel kreeg. Was grotendeels hormonaal want vandaag gaat het primaquote:
Zeker te veel gevraagd om daar ook een boter/peterseliesausje bij te maken hè? Zag je het lijstje wat ik gisteren postte? Dat zag er behoorlijk veel en rijk uit en toch had het maar 1250 cals. of zoiets. Ik ben echt bang, dat met de ingredienten die jij wilt gaan gebruiken je nog veel minder ver komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gisteren dramatisch. Was zo intens verdrietig dat ik geen hap door m'n keel kreeg. Was grotendeels hormonaal want vandaag gaat het prima. Ik ben vandaag nog niet zo lang wakker, maar ben nu water aan het koken voor broccoli en ga zo een stukje zeewolffilet bakken
.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ken niet veel van die studenten, maar kan natuurlijk op de uni polsen. hoe en wat zoek je precies?
Ik had je lijstje gezien, mooi! Ik had hem zelfs ingevoerd op dieetinzicht, omdat ik al het vermoeden had dat hij niet erg calorierijk zou zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker te veel gevraagd om daar ook een boter/peterseliesausje bij te maken hè? Zag je het lijstje wat ik gisteren postte? Dat zag er behoorlijk veel en rijk uit en toch had het maar 1250 cals. of zoiets. Ik ben echt bang, dat met de ingredienten die jij wilt gaan gebruiken je nog veel minder ver komt.
Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen dat dan moest wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Awww, m'n nichtje van net 12 is voor het eerst ongesteld geworden. Dikke tranen, want ze wil niet.
Agossie!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Awww, m'n nichtje van net 12 is voor het eerst ongesteld geworden. Dikke tranen, want ze wil niet.
Ik ben niet 'iedereen' hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen dat dan moest weten
Inclusief alle slankiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen dat dan moest weten
Hahaha. weet je wel hoeveel mensen hier meelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben niet 'iedereen' hoor![]()
. D'r moeder vertelt het net op MSN.
Ik ook, ik vond het zo smerigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha. weet je wel hoeveel mensen hier meelezen?
Ik vond het ook verschrikkelijk trouwens de eerste keer. Hoopte dat het een vergissing was en weer weg zou gaan.
Ik durfde het ook niet zo goed tegen mijn moeder te zeggen en ik sprak het uit als een eufemisme: "Mama, ik heb rood!quote:
Oh, ik weet nog welk ondergoed ik aan hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik durfde het ook niet zo goed tegen mijn moeder te zeggen en ik sprak het uit als een eufemisme: "Mama, ik heb rood!"
Ik weet ook nog wat ik aanhad. Een ruitjesbroek. Ik wilde dat ik mijn geheugen gebruikte voor wat belangrijker zaken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
salade gemaakt van restje fajitavulling:
wat paprika, kip, champignon en broccoli met wat jonge veldsla, een avocadootje en wat zure room![]()
*bomvol*
Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog welk ondergoed ik aan had![]()
![]()
![]()
En eens wb dat geheugen, waarom weet ik nog wanneer een klasgenootje van de basisschool waar ik geen vriendinnen mee was jarig is?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.
hahaha dat is wel schattigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Merel op 15-03-2011 14:13:33 ]"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Yeehaaaa!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meelopen heeft gewerkt![]()
Zonder rijbewijs mag ik toch vast beginnen![]()
![]()
![]()
jee gefeliquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Merel het volgende:
Niet bijgelezen, maar ik zag iets over bevolkingsonderzoek. Ik mag vrijdag. Big deal. Het enige irritante eraan vind ik dat ze me er zo aan herinneren dat ik dit jaar 30 wordt.Had ik al gepushed dat een extra HPV-test erbij geen kwaad kan? Doen ze niet op eigen initiatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Fijn!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
![]()
Yeeha!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
![]()
Ik heb er niet veel over gelezen hoor, maar even kort: wat heeft het voor nut? Dan weet je dat je HPV hebt. Dat hebben zo veel mensen, en het ligt aan de soort of het gevaarlijk is. En als het gevaarlijk is kun je er toch niks aan doen behalve regelmatig op controle, en dat moet nu ook al. Heb je geen HPV, dan is er geen garantie dat je het niet alsnog zult oplopen, dus moet je nog steeds regelmatig op controle. Ik vind een uitstrijkje geen ramp, dus wat is het extra voordeel/toegevoegde waarde van een HPV-test?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Had ik al gepushed dat een extra HPV-test erbij geen kwaad kan? Doen ze niet op eigen initiatief.
http://medischcontact.art(...)-dan-uitstrijkje.htmquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel over gelezen hoor, maar even kort: wat heeft het voor nut? Dan weet je dat je HPV hebt. Dat hebben zo veel mensen, en het ligt aan de soort of het gevaarlijk is. En als het gevaarlijk is kun je er toch niks aan doen behalve regelmatig op controle, en dat moet nu ook al. Heb je geen HPV, dan is er geen garantie dat je het niet alsnog zult oplopen, dus moet je nog steeds regelmatig op controle. Ik vind een uitstrijkje geen ramp, dus wat is het extra voordeel/toegevoegde waarde van een HPV-test?
quote:Hier is wat achtergrondinformatie: Er zijn ongeveer 15 typen van het 'hoog risico' HPV die baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken. Daarvan worden er 13 als de meest belangrijke beschouwd, en deze staan bekend onder hun nummers (in de volgorde van ontdekking): 16, 18, 31, 33, 35, 39, 45, 51, 52, 56, 58, 59 en 68. [Al met al zijn er meer dan 150 verschillende typen HPV.]
Van deze 13 typen zijn er twee 16 en 18 waarvan is aangetoond dat ze 70 procent van alle gevallen van baarmoederhalskanker veroorzaken. Daarom ontwikkelen QIAGEN en andere bedrijven aanvullende tests, die kunnen vaststellen welk(e) specifieke type(n) HPV aanwezig zijn.
quote:Bijzonder interessant zijn de ontwikkelingen bij de HPV thuistest. Dertig procent van de vrouwen die niet aan het reguliere bevolkingsonderzoek deelnemen, doen wel mee aan de thuistest.
quote:Over wat voor test hebben we het?
De HPV-test. HPV staat voor humaan papillomavirus, dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken. Er zijn enorm veel varianten van het virus, de meeste relatief onschuldig. De HPV-test laat in één oogopslag met bijna 100% zekerheid zien of je een gevaarlijke variant van het virus bij je draagt, en dus of je verhoogd risico op baarmoederhalskanker hebt.
Is het uitstrijkje dan niet betrouwbaar?
Met een uitstrijkje kan bij de meeste vrouwen worden vastgesteld of behandeling nodig is, maar het is geen waterdichte methode. In ongeveer 5% van de gevallen klopt de uitslag niet. Bij de HPV-test is dat minder dan 1%. Het is kortom een meer nauwkeurige meetmethode. Op dit moment krijgen jaarlijks 650 à 700 vrouwen in Nederland baarmoederhalskanker. Als de HPV-test standaard zou worden gebruikt in het bevolkingsonderzoek, scheelt dat naar verwachting zon 100 ziektegevallen per jaar.
Gebakjes met visolie ipv margarine, lijnzaad en havermout ipv witmeelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:32 schreef MarMar het volgende:
Zeg loveli, bestaan er ook gezonde gebakjes?![]()
HEBBEN!!!!!
Gelukkig niet! Bij positieve hpv-test => na een jaar nog een uitstrijkje maken en extra alert zijn bij afwijkende uitslag. Bij negatieve test => geruster zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij de HPV-test weet je misschien met 99% zekerheid of je het virus hebt, maar dat is nog geen 99% zekerheid dat je ook kanker krijgt... Zulke cijfers vertekenen wel een beetje.
No worries ik geniet wel van gebakjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Gebakjes met visolie ipv margarine, lijnzaad en havermout ipv witmeel![]()
Het gaat om balans. Een gebakje is niet zo slecht. Dagelijks zooi met fout vet, witmeel en weet ik wat voor bende en niet sporten/bewegen is slecht.
Bak je zelf? Liever roomboter dan margarine (als je dan toch lekker wilt eten..). Olijfolie kan ook prima gebruikt worden om een cake te bakken, bij de weg. Niet te hoog verhiotten, want gezonde onverzadigde vetten kunnen slecht tegen hitte. Kokosvet is ook een gezonde optie. Dat kun je hoger verhitten geloof ik.
Suiker is slecht te vervangen omdat het zoveel leuke eigenschappen heeft om te bakken. Zie het in perspectief. Als je maat houdt kun je best wat hebben. Plak dat apparaatje op je lijfen geniet van je gebakje.
is dat weer een nieuw gesprek of een gesprek bij die lui van wie je je rijbewijs moest halen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu moet ik eigenlijk dat gesprek donderdag afzeggen
heerlijk. luchtig, witdeeg, gestoomd. Het lijkt een beetje op bakpao broodejs, maar dan zonder de bakpao erin.quote:
Dan ga je naar dat gesprek, je neemt de baan en werkt wat extra uurtjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan slecht mensen bewust teleurstellen
nee, tweede biertje. Haat mob. Internetquote:
Moblo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee, tweede biertje. Haat mob. Internet
Beetje peuken te bietsen ook altijd!quote:
Eigeel bindt ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
Hoi. Moe. Getoaste hersenen. Hard werken. Murw. Vanavond recept voor vegetarische kh-arme "panna cotta" proebren.
Denk dat ik iets kokosmelk (KH arm) met agar agar (om te binden) en kardemom/kaneel/vanille/citroengras(niet allemaal) ofzo ga doen. En dan wel een sausje erbij van een KH arme vrucht, aardbei ofzo...
Waar ga je dan nu naar toe? Al naar het buitenland?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Blurred86 het volgende:
late reactie, maar gaaaf zeg moblo, dat je toch de beurs krijgt!
en congrats voor Puff!
Over 10 minuten is mijn kamer mijn kamer niet meerzit nu heel suf te wachten tot die jongen die hem gaat onderhuren langs komt
raar zo kaal en leeg mijn kamer!
Welkom Murmeli!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lust ik niet.ik vind brood hoe dan ook niet lekker.
Fruit is goed, moet ik zeker meer eten, maar vult niet.
Ik zal me weer wat meer op de volkeren wasa crackers enzo storten.
Joah, en gebruikersgroepen beheren, zorgen dat ze de juiste rechten hebben enzo. En dan nieuwe gebruikers in de juiste groep zetten en oude gebruikers hun rechten afnemen enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef Syrena het volgende:
Vraag voor de IT-ers hierFunctioneel beheer doen van iets, wat houdt dat in? Is dat inderdaad het programma/applicatie testen, vragen van gebruikers beantwoorden etc?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
![]()
Het went best snel hoor, althans, ik vind dat ik nu vrij weinig suikerdingen eetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet ook maar iets met suiker en ineens krijg ik zin om van alles te eten, honger of niet.![]()
Ik moet het gewoon helemaal uitbannen, verdorie, maar het is zo lastig
Ik ben gewoon niet sterk genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het went best snel hoor, althans, ik vind dat ik nu vrij weinig suikerdingen eet![]()
Vroeger was dat wel anders! Ik ben stiekem namelijk gek op koekjes en gebakjes etc.
De truc is dan ook om 1 ding te kiezen wat je echt niet wilt laten staan en jezelf dat af en toe, of elke dag een heel klein beetje, te permitterenquote:
Nee, vanavond gaan we ep. 7 kijken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Co, ben je al helemaal bij met The Bachelor? Ik ben nu de season finale aan het kijken
Oh, ik heb niks slechts in huis. En ik stond me vandaag een boterham chocopasta toe en vervolgens kon ik niet van de dropjes afblijven en werd me een stroopwafel aangeboden die ik niet heb afgeslagen.. Gewoon stomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
De truc is dan ook om 1 ding te kiezen wat je echt niet wilt laten staan en jezelf dat af en toe, of elke dag een heel klein beetje, te permitteren![]()
Oh en het begint wel bij de winkelwagen natuurlijk
ik ook echt nog niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zó vroeg!zou nog niet aan avondeten moeten denken
Ik houd m'n mond, maar spui gerust als jij dingen kwijt moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaan we ep. 7 kijken!Dus niks verklappen!!!
Ik dus welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zó vroeg!zou nog niet aan avondeten moeten denken
Nou, zie mijn edit over miesjelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik houd m'n mond, maar spui gerust als jij dingen kwijt moet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaan we ep. 7 kijken!Dus niks verklappen!!!
Die Michelle.....dat móet wel een actrice zijn toch? Zo ev0l is niemand.![]()
Nou zo is het welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
En ik eet ook tussen half acht en half negen. Vroegah thuis was dat altijd 6 uur. Maar ik vind dat nu maar raar, dan ben ik net uit de galerie en dan heb ik nog heul geen zin om te koken. Dat zes uur eten is echt nog gebaseerd op man komt uit werk en wil aan tafel om de maaltijd die moeder de vrouw heeft vervaardigd te verorberen.
so truequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
En ik eet ook tussen half acht en half negen. Vroegah thuis was dat altijd 6 uur. Maar ik vind dat nu maar raar, dan ben ik net uit de galerie en dan heb ik nog heul geen zin om te koken. Dat zes uur eten is echt nog gebaseerd op man komt uit werk en wil aan tafel om de maaltijd die moeder de vrouw heeft vervaardigd te verorberen.
Ik vind het echt zooooooo raar dat ze allemaal die man willen.......wat zegt dat over (die) vrouwen? Dat ze willen winnen? Of wat? Ik zit echt met verbazing te kijken. Ze huilen alsof ze een kind hebben verloren als ze naar huis worden gestuurd, terwijl ze die man nauwelijks kennen. Egodeuk van hier tot Tokyo als je het mij vraagt. Ik vind het wel de ultieme erger-TV.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er komt nog zo'n aflevering.. "The women tell all" heet het, en dan heb je dus alle vrouwen uit het huis min de laatste twee die alle dingen die gebeurd zijn gaan bespreken. Geweldig vermaak was dat, kan ik je vertellen
![]()
Ik vind het echt smullen. Van die vrouwen die denken dat er nog steeds van zulke dates zullen komen wanneer The Bachelor voorbij isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het echt zooooooo raar dat ze allemaal die man willen.......wat zegt dat over (die) vrouwen? Dat ze willen winnen? Of wat? Ik zit echt met verbazing te kijken. Ze huilen alsof ze een kind hebben verloren als ze naar huis worden gestuurd, terwijl ze die man nauwelijks kennen. Egodeuk van hier tot Tokyo als je het mij vraagt. Ik vind het wel de ultieme erger-TV.
zullen we het samen doen? Geen snoepjes/koek meer. 1 blokje chocola per dag. Weekend mag iets meer. Door de weeks zo. Doe jij het, doe ik het!quote:
als wij samen zijn, wij ook zoiets. Gister stond het rond half 9 op tafel. Als ik in Zweden ben, ben ik meestal rond zes uur thuis, ga dan even op de bank zitten ofzo en kook dan eten, en eet dan tussen zeven en half 8...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef progje het volgende:
[..]
ik ook echt nog niet.
Maar mijn ouders eten ook elke avond tussen half 6 en 6...
Mijn vriend en ik meestal tussen half 8 en half 9 ergens.
Dealquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zullen we het samen doen? Geen snoepjes/koek meer. 1 blokje chocola per dag. Weekend mag iets meer. Door de weeks zo. Doe jij het, doe ik het!
Inderdaad! 1 blokje chocola per dag. Dat mag. En ik vind echt dat je in het weekend wel wat flexibeler mag zijn. Maar niet helemaal uit de band springen, natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deal![]()
In het weekend moet ik wel uitzonderingen maken ja, gaan aankomende zondag ook nog voor een driegangen menu naar een restaurant met een ster![]()
Maar die rommel doordeweeks, die heb ik gewoon niet nodigEn jij ook niet!
Hier ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
succes! Het was hier heerlijk hardloop weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
www.theoatmeal.comquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
, moet ik het googlen of wil iemand me even de titel uitleggen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is echt een beter cadeau dan een boek van L. Ron Hubbard
*kwartje valtquote:
mijn profielfoto's zijn een paar jaar oud. maar wat ik al zei, het is echt maar een paar kiloquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef MarMar het volgende:
zeg maar Murmeli, als je profielfoto recent is, wat valt er nog af te vallen dan?
Laiverd, niet jezelf niks laten voorstellen bij andermans problemen. Ik hoop dat je binnenkort een nacht heerlijk mag slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop het ook, ben het echt zo beu. Het stelt niks voor bij andermans problemen, maar een keer een nachtje slapen zou zo fijn zijn.
De verdoving van de tandarts zit er nu nog in, maar de pijn komt er dwars doorheen.
Minder nog zelfs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
XM Kiespijn is echt naar.
Daglijstje
o. 3 weetabix met melk
t. banaan
l. 2 crackers met kaas + 2 plakken ham met augurk
t. een achtste deel van een hele taart (slagroom)
d. 500 gram gekookte witlof + spinaziekaasrondo
Dankzij de taart haal ik toch nog het minimale calorienniveau. Wat zou het in totaal zijn? 1700 kcal?
Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, daar zijn jullie stil van he, een achtste deel slagroomtaart (zo'n grote)
Murmeli, is dat behang die achtergrond met bloemen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mijn profielfoto's zijn een paar jaar oud. maar wat ik al zei, het is echt maar een paar kilo![]()
maar op mijn profielfoto (die grote zeg maar, op extrema) woog ik wel minder ja
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb laatst een poster van ze besteld, voor in m'n nieuwe kantoor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorry.
Vind het primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jagärtrut het volgende:
XM, sterkte!
@ MI: ja, gelezen. ik ben aan het denken wat ik zal doen. Vind je het goed als ik een oproepje op m'n facebook zet? WAnt in het dagelijkse leven kom ik niet zoveel in contact met business studentne...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 15-03-2011 22:34:36 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
er komt ook een nederlandse variant aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met royaal rekenen kom ik vandaag op 850 kcals.
Faal.
Hoeveel kcals zouden er in verdoving en ibuprofen zitten?
Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.quote:
Ik lachte om je ibu opmerking hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_King_of_Limbsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Ik vind jouw icoontje zo op deze schilder lijken, XM! Wat is het eigenlijk?
En heb je die ook nog zien hangen, Vik?
Vloeibaar, gok ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb gehoord dat groene thee goed is voor je als je wilt afvallen, is dat waar? en in welke vorm.
yep gezien. Hing in dezelfde zaal als die mooie zwaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Ik vind jouw icoontje zo op deze schilder lijken, XM! Wat is het eigenlijk?
En heb je die ook nog zien hangen, Vik?
Lief dat je 't vraagt, maar 't gaat goed met mij, hoor. Gewoon doorgaan enzo. En dan komt 't verder ook vast goed.quote:
Ik heb daar - als Radiohead fangirl - geen onafhankelijk antwoord opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Laureline het volgende:
O, wat leuk. Is het album zelf ook wat? Radiohead vind ik soms heel erg goed, soms weer niet te pruimen.
Die is ook wel heel gaaf voor de docenten Engels bij mij op schoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Au! Maar dat eelt komt gauw genoeg. Dan heb je alleen gevoelloze vingertopjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef progje het volgende:
auw, mijn vingers... fijn dat gitaar leren spelen
Naja nu eens doorzetten en dan kweek ik hopelijk eens wat eelt @ vingertoppen en hoef ik mezelf niet meer zo zielig te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |