Hahaha. weet je wel hoeveel mensen hier meelezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben niet 'iedereen' hoor![]()
. D'r moeder vertelt het net op MSN.
Ik ook, ik vond het zo smerigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha. weet je wel hoeveel mensen hier meelezen?
Ik vond het ook verschrikkelijk trouwens de eerste keer. Hoopte dat het een vergissing was en weer weg zou gaan.
Ik durfde het ook niet zo goed tegen mijn moeder te zeggen en ik sprak het uit als een eufemisme: "Mama, ik heb rood!quote:
Oh, ik weet nog welk ondergoed ik aan hadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik durfde het ook niet zo goed tegen mijn moeder te zeggen en ik sprak het uit als een eufemisme: "Mama, ik heb rood!"
Ik weet ook nog wat ik aanhad. Een ruitjesbroek. Ik wilde dat ik mijn geheugen gebruikte voor wat belangrijker zaken.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
salade gemaakt van restje fajitavulling:
wat paprika, kip, champignon en broccoli met wat jonge veldsla, een avocadootje en wat zure room![]()
*bomvol*
Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog welk ondergoed ik aan had![]()
![]()
![]()
En eens wb dat geheugen, waarom weet ik nog wanneer een klasgenootje van de basisschool waar ik geen vriendinnen mee was jarig is?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.
hahaha dat is wel schattigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Telefoonnummer van een vakantievergissing. Niet dat ik dat hoef te onthouden, want hij had z'n hele adres in m'n strandstoel geborduurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Merel op 15-03-2011 14:13:33 ]"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Yeehaaaa!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meelopen heeft gewerkt![]()
Zonder rijbewijs mag ik toch vast beginnen![]()
![]()
![]()
jee gefeliquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Merel het volgende:
Niet bijgelezen, maar ik zag iets over bevolkingsonderzoek. Ik mag vrijdag. Big deal. Het enige irritante eraan vind ik dat ze me er zo aan herinneren dat ik dit jaar 30 wordt.Had ik al gepushed dat een extra HPV-test erbij geen kwaad kan? Doen ze niet op eigen initiatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Fijn!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |