Je moet niks hč.quote:Op maandag 7 februari 2011 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Godver wat een kutdag wordt dit. Ik ben boos, ik ben ongesteld, ik heb dus buikpijn en dan moet ik ook nog eens gaan hardlopen straks. Meuh.
denk ik ook dus ik ga wel. Maar als ik faal word ik nog bozerquote:Op maandag 7 februari 2011 08:28 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je moet niks hč.
Ik vind dat wandelen trouwens heel goed helpt tegen buikpijn.
Maar hardlopen werkt beter tegen boosheid.
quote:Op maandag 7 februari 2011 08:43 schreef Merel het volgende:
Ik háát The importance of being Earnest. Juist ook omdat we het bij Engels moesten lezen. Klassikaal nog wel. En ik las sneller dan de rest dus dan las ik alvast vooruit maar dat mocht niet, ik moest gewoon langzaam meelezen en me lessenlang kapotvervelen
Nu op weg naar werk. En van tevoren netjes ontbeten!
Was niet in het algemeen bedoeld maar ging meer over die gast bij het snooker...quote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Ik praat altijd engels met m'n Duutser!
Humor in een relatie is belangrijkquote:Op maandag 7 februari 2011 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Ik praat altijd engels met m'n Duutser!
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Was niet in het algemeen bedoeld maar ging meer over die gast bij het snooker...
'The importance of being Earnest', dat is vast niet dezelfe als van 'Ernest Scared Stupid'![]()
Als dat niet de meest geniale film ooit is, weet ik het ook niet meer!
Even verbeterdquote:Op maandag 7 februari 2011 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nice!, een uitnodiging voor een heel tof feest net op een vrijdag voor die ene zaterdag in de twee weken die ik nog werk.
Nee, want het is ver weg dus nu kan ik gewoon helemaal niet gaan.quote:
vrij vragen, vragen of iemand kan ruilen, whatsoever?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, want het is ver weg dus nu kan ik gewoon helemaal niet gaan.
Ja, maar wat? Als ik boodschappen ga doen word ik moe en kom ik misschien te laat voor de les, maar dat moet wel vandaag gedaan worden anders zit ik morgen weer zonder ontbijt. Alleen moet ik dan ook weer via huis want melk bewaar je liever niet een halve dag buiten de koelkast.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
Chicohop werken jij!
En dat moet ik ook
Die van gisteren 1836. Die van vandaag zal nu nog wel te weinig zijn, maar ik eet altijd meer dan m'n planning.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
Co op hoeveel kcal kom jij eigenlijk? Ik vind jouw lijstjes altijd zo weinig lijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug van de gynaecoloog.
Voor Jagar en Perruche (en de mensen die het interessant vinden):
Ik heb woesndag een afspraak bij de gynacoloog hier! Ben benieuwd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed trouwens. Heb je pijn nu?
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:07 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug van de gynaecoloog.
Voor Jagar en Perruche (en de mensen die het interessant vinden):
Wat fijn dat het je zo meegevallen is en dat je gyn zo lief en rustig was (dat scheelt een hoop)! Doe nog maar wel even rustig aan, en je weet het hč, je mag een cadeautje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik viel bijna flauw tijdens het plaatsen van de Gynefix en daarna heb ik nog een paar uur met enorme krampen in het ziekenhuis gelegen, dus ik ben echt heel blij voor je!Still a little bit of your face I haven't kissed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |