Ik ben gewoon niet sterk genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het went best snel hoor, althans, ik vind dat ik nu vrij weinig suikerdingen eet![]()
Vroeger was dat wel anders! Ik ben stiekem namelijk gek op koekjes en gebakjes etc.
De truc is dan ook om 1 ding te kiezen wat je echt niet wilt laten staan en jezelf dat af en toe, of elke dag een heel klein beetje, te permitterenquote:
Nee, vanavond gaan we ep. 7 kijken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Co, ben je al helemaal bij met The Bachelor? Ik ben nu de season finale aan het kijken
Oh, ik heb niks slechts in huis. En ik stond me vandaag een boterham chocopasta toe en vervolgens kon ik niet van de dropjes afblijven en werd me een stroopwafel aangeboden die ik niet heb afgeslagen.. Gewoon stomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
De truc is dan ook om 1 ding te kiezen wat je echt niet wilt laten staan en jezelf dat af en toe, of elke dag een heel klein beetje, te permitteren![]()
Oh en het begint wel bij de winkelwagen natuurlijk
ik ook echt nog niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zó vroeg!zou nog niet aan avondeten moeten denken
Ik houd m'n mond, maar spui gerust als jij dingen kwijt moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaan we ep. 7 kijken!Dus niks verklappen!!!
Ik dus welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
jij eet altijd zó vroeg!zou nog niet aan avondeten moeten denken
Nou, zie mijn edit over miesjelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik houd m'n mond, maar spui gerust als jij dingen kwijt moet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaan we ep. 7 kijken!Dus niks verklappen!!!
Die Michelle.....dat móet wel een actrice zijn toch? Zo ev0l is niemand.![]()
Nou zo is het welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
En ik eet ook tussen half acht en half negen. Vroegah thuis was dat altijd 6 uur. Maar ik vind dat nu maar raar, dan ben ik net uit de galerie en dan heb ik nog heul geen zin om te koken. Dat zes uur eten is echt nog gebaseerd op man komt uit werk en wil aan tafel om de maaltijd die moeder de vrouw heeft vervaardigd te verorberen.
so truequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
En ik eet ook tussen half acht en half negen. Vroegah thuis was dat altijd 6 uur. Maar ik vind dat nu maar raar, dan ben ik net uit de galerie en dan heb ik nog heul geen zin om te koken. Dat zes uur eten is echt nog gebaseerd op man komt uit werk en wil aan tafel om de maaltijd die moeder de vrouw heeft vervaardigd te verorberen.
Ik vind het echt zooooooo raar dat ze allemaal die man willen.......wat zegt dat over (die) vrouwen? Dat ze willen winnen? Of wat? Ik zit echt met verbazing te kijken. Ze huilen alsof ze een kind hebben verloren als ze naar huis worden gestuurd, terwijl ze die man nauwelijks kennen. Egodeuk van hier tot Tokyo als je het mij vraagt. Ik vind het wel de ultieme erger-TV.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er komt nog zo'n aflevering.. "The women tell all" heet het, en dan heb je dus alle vrouwen uit het huis min de laatste twee die alle dingen die gebeurd zijn gaan bespreken. Geweldig vermaak was dat, kan ik je vertellen
![]()
Ik vind het echt smullen. Van die vrouwen die denken dat er nog steeds van zulke dates zullen komen wanneer The Bachelor voorbij isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het echt zooooooo raar dat ze allemaal die man willen.......wat zegt dat over (die) vrouwen? Dat ze willen winnen? Of wat? Ik zit echt met verbazing te kijken. Ze huilen alsof ze een kind hebben verloren als ze naar huis worden gestuurd, terwijl ze die man nauwelijks kennen. Egodeuk van hier tot Tokyo als je het mij vraagt. Ik vind het wel de ultieme erger-TV.
zullen we het samen doen? Geen snoepjes/koek meer. 1 blokje chocola per dag. Weekend mag iets meer. Door de weeks zo. Doe jij het, doe ik het!quote:
als wij samen zijn, wij ook zoiets. Gister stond het rond half 9 op tafel. Als ik in Zweden ben, ben ik meestal rond zes uur thuis, ga dan even op de bank zitten ofzo en kook dan eten, en eet dan tussen zeven en half 8...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:52 schreef progje het volgende:
[..]
ik ook echt nog niet.
Maar mijn ouders eten ook elke avond tussen half 6 en 6...
Mijn vriend en ik meestal tussen half 8 en half 9 ergens.
Dealquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zullen we het samen doen? Geen snoepjes/koek meer. 1 blokje chocola per dag. Weekend mag iets meer. Door de weeks zo. Doe jij het, doe ik het!
Inderdaad! 1 blokje chocola per dag. Dat mag. En ik vind echt dat je in het weekend wel wat flexibeler mag zijn. Maar niet helemaal uit de band springen, natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deal![]()
In het weekend moet ik wel uitzonderingen maken ja, gaan aankomende zondag ook nog voor een driegangen menu naar een restaurant met een ster![]()
Maar die rommel doordeweeks, die heb ik gewoon niet nodigEn jij ook niet!
Hier ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
succes! Het was hier heerlijk hardloop weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
www.theoatmeal.comquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
, moet ik het googlen of wil iemand me even de titel uitleggen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is echt een beter cadeau dan een boek van L. Ron Hubbard
*kwartje valtquote:
mijn profielfoto's zijn een paar jaar oud. maar wat ik al zei, het is echt maar een paar kiloquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef MarMar het volgende:
zeg maar Murmeli, als je profielfoto recent is, wat valt er nog af te vallen dan?
Laiverd, niet jezelf niks laten voorstellen bij andermans problemen. Ik hoop dat je binnenkort een nacht heerlijk mag slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop het ook, ben het echt zo beu. Het stelt niks voor bij andermans problemen, maar een keer een nachtje slapen zou zo fijn zijn.
De verdoving van de tandarts zit er nu nog in, maar de pijn komt er dwars doorheen.
Minder nog zelfs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
XM Kiespijn is echt naar.
Daglijstje
o. 3 weetabix met melk
t. banaan
l. 2 crackers met kaas + 2 plakken ham met augurk
t. een achtste deel van een hele taart (slagroom)
d. 500 gram gekookte witlof + spinaziekaasrondo
Dankzij de taart haal ik toch nog het minimale calorienniveau. Wat zou het in totaal zijn? 1700 kcal?
Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, daar zijn jullie stil van he, een achtste deel slagroomtaart (zo'n grote)
Murmeli, is dat behang die achtergrond met bloemen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mijn profielfoto's zijn een paar jaar oud. maar wat ik al zei, het is echt maar een paar kilo![]()
maar op mijn profielfoto (die grote zeg maar, op extrema) woog ik wel minder ja
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb laatst een poster van ze besteld, voor in m'n nieuwe kantoor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorry.
Vind het primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jagärtrut het volgende:
XM, sterkte!
@ MI: ja, gelezen. ik ben aan het denken wat ik zal doen. Vind je het goed als ik een oproepje op m'n facebook zet? WAnt in het dagelijkse leven kom ik niet zoveel in contact met business studentne...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 15-03-2011 22:34:36 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
er komt ook een nederlandse variant aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met royaal rekenen kom ik vandaag op 850 kcals.
Faal.
Hoeveel kcals zouden er in verdoving en ibuprofen zitten?
Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.quote:
Ik lachte om je ibu opmerking hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_King_of_Limbsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Ik vind jouw icoontje zo op deze schilder lijken, XM! Wat is het eigenlijk?
En heb je die ook nog zien hangen, Vik?
Vloeibaar, gok ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb gehoord dat groene thee goed is voor je als je wilt afvallen, is dat waar? en in welke vorm.
yep gezien. Hing in dezelfde zaal als die mooie zwaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Ik vind jouw icoontje zo op deze schilder lijken, XM! Wat is het eigenlijk?
En heb je die ook nog zien hangen, Vik?
Lief dat je 't vraagt, maar 't gaat goed met mij, hoor. Gewoon doorgaan enzo. En dan komt 't verder ook vast goed.quote:
Ik heb daar - als Radiohead fangirl - geen onafhankelijk antwoord opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Laureline het volgende:
O, wat leuk. Is het album zelf ook wat? Radiohead vind ik soms heel erg goed, soms weer niet te pruimen.
Die is ook wel heel gaaf voor de docenten Engels bij mij op schoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Au! Maar dat eelt komt gauw genoeg. Dan heb je alleen gevoelloze vingertopjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef progje het volgende:
auw, mijn vingers... fijn dat gitaar leren spelen
Naja nu eens doorzetten en dan kweek ik hopelijk eens wat eelt @ vingertoppen en hoef ik mezelf niet meer zo zielig te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |