Ik lachte om je ibu opmerking hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_King_of_Limbsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Ik vind jouw icoontje zo op deze schilder lijken, XM! Wat is het eigenlijk?
En heb je die ook nog zien hangen, Vik?
Vloeibaar, gok ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:33 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb gehoord dat groene thee goed is voor je als je wilt afvallen, is dat waar? en in welke vorm.
yep gezien. Hing in dezelfde zaal als die mooie zwaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Laureline het volgende:
Ik vind jouw icoontje zo op deze schilder lijken, XM! Wat is het eigenlijk?
En heb je die ook nog zien hangen, Vik?
Lief dat je 't vraagt, maar 't gaat goed met mij, hoor. Gewoon doorgaan enzo. En dan komt 't verder ook vast goed.quote:
Ik heb daar - als Radiohead fangirl - geen onafhankelijk antwoord opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Laureline het volgende:
O, wat leuk. Is het album zelf ook wat? Radiohead vind ik soms heel erg goed, soms weer niet te pruimen.
Die is ook wel heel gaaf voor de docenten Engels bij mij op schoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb laatst een poster van ze besteld, voor in m'n nieuwe kantoor.
[ afbeelding ]
Au! Maar dat eelt komt gauw genoeg. Dan heb je alleen gevoelloze vingertopjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:53 schreef progje het volgende:
auw, mijn vingers... fijn dat gitaar leren spelen
Naja nu eens doorzetten en dan kweek ik hopelijk eens wat eelt @ vingertoppen en hoef ik mezelf niet meer zo zielig te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |