Laiverd, niet jezelf niks laten voorstellen bij andermans problemen. Ik hoop dat je binnenkort een nacht heerlijk mag slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop het ook, ben het echt zo beu. Het stelt niks voor bij andermans problemen, maar een keer een nachtje slapen zou zo fijn zijn.
De verdoving van de tandarts zit er nu nog in, maar de pijn komt er dwars doorheen.
Minder nog zelfs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
XM Kiespijn is echt naar.
Daglijstje
o. 3 weetabix met melk
t. banaan
l. 2 crackers met kaas + 2 plakken ham met augurk
t. een achtste deel van een hele taart (slagroom)
d. 500 gram gekookte witlof + spinaziekaasrondo
Dankzij de taart haal ik toch nog het minimale calorienniveau. Wat zou het in totaal zijn? 1700 kcal?
Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, daar zijn jullie stil van he, een achtste deel slagroomtaart (zo'n grote)
Murmeli, is dat behang die achtergrond met bloemen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mijn profielfoto's zijn een paar jaar oud. maar wat ik al zei, het is echt maar een paar kilo![]()
maar op mijn profielfoto (die grote zeg maar, op extrema) woog ik wel minder ja
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb laatst een poster van ze besteld, voor in m'n nieuwe kantoor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is een flinke punt. Ik ben niet zo onder de indruk nog. Sorry.
Vind het primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Jagärtrut het volgende:
XM, sterkte!
@ MI: ja, gelezen. ik ben aan het denken wat ik zal doen. Vind je het goed als ik een oproepje op m'n facebook zet? WAnt in het dagelijkse leven kom ik niet zoveel in contact met business studentne...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Ml-etje op 15-03-2011 22:34:36 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
er komt ook een nederlandse variant aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb laatst een poster van ze besteld, voor in m'n nieuwe kantoor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met royaal rekenen kom ik vandaag op 850 kcals.
Faal.
Hoeveel kcals zouden er in verdoving en ibuprofen zitten?
Het gaat. Maar flinke pijn in je smoel is erg eetlustremmend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |