No worries ik geniet wel van gebakjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Gebakjes met visolie ipv margarine, lijnzaad en havermout ipv witmeel![]()
Het gaat om balans. Een gebakje is niet zo slecht. Dagelijks zooi met fout vet, witmeel en weet ik wat voor bende en niet sporten/bewegen is slecht.
Bak je zelf? Liever roomboter dan margarine (als je dan toch lekker wilt eten..). Olijfolie kan ook prima gebruikt worden om een cake te bakken, bij de weg. Niet te hoog verhiotten, want gezonde onverzadigde vetten kunnen slecht tegen hitte. Kokosvet is ook een gezonde optie. Dat kun je hoger verhitten geloof ik.
Suiker is slecht te vervangen omdat het zoveel leuke eigenschappen heeft om te bakken. Zie het in perspectief. Als je maat houdt kun je best wat hebben. Plak dat apparaatje op je lijfen geniet van je gebakje.
is dat weer een nieuw gesprek of een gesprek bij die lui van wie je je rijbewijs moest halen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nu moet ik eigenlijk dat gesprek donderdag afzeggen
heerlijk. luchtig, witdeeg, gestoomd. Het lijkt een beetje op bakpao broodejs, maar dan zonder de bakpao erin.quote:
Dan ga je naar dat gesprek, je neemt de baan en werkt wat extra uurtjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kan slecht mensen bewust teleurstellen
nee, tweede biertje. Haat mob. Internetquote:
Moblo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
nee, tweede biertje. Haat mob. Internet
Beetje peuken te bietsen ook altijd!quote:
Eigeel bindt ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
Hoi. Moe. Getoaste hersenen. Hard werken. Murw. Vanavond recept voor vegetarische kh-arme "panna cotta" proebren.
Denk dat ik iets kokosmelk (KH arm) met agar agar (om te binden) en kardemom/kaneel/vanille/citroengras(niet allemaal) ofzo ga doen. En dan wel een sausje erbij van een KH arme vrucht, aardbei ofzo...
Waar ga je dan nu naar toe? Al naar het buitenland?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Blurred86 het volgende:
late reactie, maar gaaaf zeg moblo, dat je toch de beurs krijgt!
en congrats voor Puff!
Over 10 minuten is mijn kamer mijn kamer niet meerzit nu heel suf te wachten tot die jongen die hem gaat onderhuren langs komt
raar zo kaal en leeg mijn kamer!
Welkom Murmeli!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lust ik niet.ik vind brood hoe dan ook niet lekker.
Fruit is goed, moet ik zeker meer eten, maar vult niet.
Ik zal me weer wat meer op de volkeren wasa crackers enzo storten.
Joah, en gebruikersgroepen beheren, zorgen dat ze de juiste rechten hebben enzo. En dan nieuwe gebruikers in de juiste groep zetten en oude gebruikers hun rechten afnemen enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef Syrena het volgende:
Vraag voor de IT-ers hierFunctioneel beheer doen van iets, wat houdt dat in? Is dat inderdaad het programma/applicatie testen, vragen van gebruikers beantwoorden etc?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Meelopen heeft gewerkt![]()
Zonder rijbewijs mag ik toch vast beginnen![]()
![]()
![]()
Het went best snel hoor, althans, ik vind dat ik nu vrij weinig suikerdingen eetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet ook maar iets met suiker en ineens krijg ik zin om van alles te eten, honger of niet.![]()
Ik moet het gewoon helemaal uitbannen, verdorie, maar het is zo lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |