Die laatste toevoeging is wel een goeiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:15 schreef loveli het volgende:
60% van alle gynaecologen heeft zich ooit aangetrokken gevoeld tot een patient, 30% heeft weleens iets met een patient gehad ofzo. Toen ik die cijfers las wilde ik een vrouwelijke gyn. En hetero.
hoezo? is dat randstads?? waar woon jij? Ik las het al ja, dat je bij Lush DH wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hierdoor vermoedde ik dat je in dezelfde regio woont als ik en idd.
Heb ik ook gehoord!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Toch heb ik liever een man, die schijnen minder pijnn te doen dan vrouwen
Fok! Dieetclub 234: wedstrijdje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jawel! Vertel!
Ik was héél blij met mijn gynaecoloog (een man).
Spiraaltje plaatsen is een kwestie van ervaring en vooral handigheid. Aangezien mannen technisch aangelegd zouden moeten zijn, kan het best dat mannen die handigheid hebben waardoor het minder pijn doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Toch heb ik liever een man, die schijnen minder pijnn te doen dan vrouwen
Dat 'ja?' aan het einde van een zin deed oud-Slankie Greys ook en die komt ook uit de regio, vandaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo? is dat randstads?? waar woon jij? Ik las het al ja, dat je bij Lush DH was
gezellig, randstadgenotengeboren getogen hier in de buurt? of import net als ik? Mijn ouders komen uit DH. En dat hoor je bij mij wel. hoewel men hier wel denkt dat ik uit brabant kom (6 jaar in eindhoven gewoond en dat hoor je dus ook), en in brabant denken ze dat ik uit de randstad kom.
Bij mij was het andersom. Ik lag daar "harder, harder" te roepen en de masseusse (potver, hoeveel s-sen zitten er in masseuse?) kreeg kramp in haar vingers, maar ik voelde het nog steeds niet. Ja, m'n huid werd rood, maar spieren vond ze niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Fok! Dieetclub 234: wedstrijdje?
En li, ik wil wel een ontspanningsmassage, bij een sportmassage die ik per ongeluk wel eens gevraagd heb in mijn onwetendheid, zat ik af en toe tegen het plafond.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
En li, ik wil wel een ontspanningsmassage, bij een sportmassage die ik per ongeluk wel eens gevraagd heb in mijn onwetendheid, zat ik af en toe tegen het plafond.
Nou ja, in geval van nood zou ik minder kieskeurig zijn hoor, maar ik heb wel degelijk voorkeur voor een vrouw ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
.
Het zou voor mij niet meteen een reden zijn om nooit meer een mannelijke huisarts/gynaecoloog te willen, maar begrijp wel dat jij de voorkeur geeft aan een vrouw.
Waaah wat een creep!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Gisteren dramatisch. Was zo intens verdrietig dat ik geen hap door m'n keel kreeg. Was grotendeels hormonaal want vandaag gaat het primaquote:
Zeker te veel gevraagd om daar ook een boter/peterseliesausje bij te maken hè? Zag je het lijstje wat ik gisteren postte? Dat zag er behoorlijk veel en rijk uit en toch had het maar 1250 cals. of zoiets. Ik ben echt bang, dat met de ingredienten die jij wilt gaan gebruiken je nog veel minder ver komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Gisteren dramatisch. Was zo intens verdrietig dat ik geen hap door m'n keel kreeg. Was grotendeels hormonaal want vandaag gaat het prima. Ik ben vandaag nog niet zo lang wakker, maar ben nu water aan het koken voor broccoli en ga zo een stukje zeewolffilet bakken
.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ken niet veel van die studenten, maar kan natuurlijk op de uni polsen. hoe en wat zoek je precies?
Ik had je lijstje gezien, mooi! Ik had hem zelfs ingevoerd op dieetinzicht, omdat ik al het vermoeden had dat hij niet erg calorierijk zou zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeker te veel gevraagd om daar ook een boter/peterseliesausje bij te maken hè? Zag je het lijstje wat ik gisteren postte? Dat zag er behoorlijk veel en rijk uit en toch had het maar 1250 cals. of zoiets. Ik ben echt bang, dat met de ingredienten die jij wilt gaan gebruiken je nog veel minder ver komt.
Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen dat dan moest wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Awww, m'n nichtje van net 12 is voor het eerst ongesteld geworden. Dikke tranen, want ze wil niet.
Agossie!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef Viking84 het volgende:
Awww, m'n nichtje van net 12 is voor het eerst ongesteld geworden. Dikke tranen, want ze wil niet.
Ik ben niet 'iedereen' hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen dat dan moest weten
Inclusief alle slankiesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet tof vinden als iedereen dat dan moest weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |