Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja maar anders word ik niet hyper genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
komt eraan![]()
![]()
beetje jammer van de suiker...
Mogguh!quote:
He Pandaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker hoor Marijke ik moet nog tot een uur of 21:00 vanavond
Niet fijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mwah... om onverklaarbare redenen tig keer wakker geweest...maar ben eigenlijk niet brak ofzo...
Hai mopquote:
Hai lieverdquote:
Kuukelquote:
ja, eren wie ere toekomt... om maar een gezegde te gebruikenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en een Bos is jarig TT![]()
![]()
[..]
Kuukel![]()
Heerlijkquote:
gisteren 305 keer...quote:
ik heb net en verduisteringsrolgordijn opgehangen en die g aik zo even testen door lekker door de zon hene te slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkIk moet zo op de fiets naar het werk
Ik heb echt zo geen zin
Woah, jij doet een koentje op de vroege morgenquote:
*jaloers isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net en verduisteringsrolgordijn opgehangen en die g aik zo even testen door lekker door de zon hene te slapen![]()
succes vast
nou 1 gedeelte moet nog op maat gemaakt worden dus het is nog niet helemaal af maar ik heb geen zin meer, lui en moequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*jaloers isMaar wat heerlijk voor je
![]()
Dank
quote:
Netjesquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkIk moet zo op de fiets naar het werk
Ik heb echt zo geen zin
Liebchenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Dat snap ik. Ik heb ook geen zin om wat te gaan doen![]()
.
Succes mopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Toekito het volgende:
Icd en echo van het hart en gesprek met de cardio
suc6quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Toekito het volgende:
Icd en echo van het hart en gesprek met de cardio
geef m 5 minutenquote:
slecht geweten?quote:
niet echt, ben benieuwd wat Pheno van me wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
slecht geweten?
Of weet je hier misschien meer van? http://www.nu.nl/buitenla(...)uk-met-vibrator.html
Succes Flesquote:
van de zusters afblijven hehquote:
fokmeet of niet? toek was er ook alquote:
Ik baal een beetje boel maar voor de rest gaat het welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He PandaBalen
Verder alles goed?
[..]
wat wat wat wat is er geneurtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik baal een beetje boel maar voor de rest gaat het wel
Daar wil ik wel over uitwijden maar dan wel in een PM en niet zo hier bats boem op het forum.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel over uitwijden maar dan wel in een PM en niet zo hier bats boem op het forum.
het klinkt in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel over uitwijden maar dan wel in een PM en niet zo hier bats boem op het forum.
wow zo hoog stond ik nooitquote:i Top 100 van maandag 14 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 310 Koen66
007. 255 RockNijntje
010. 243 Dr_Flash
Er is er 1 jarig, hoera, hoeraquote:
hoe oud is je batterij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
Vanavond toch eens kijken wat die laptop allemaal doet als hij aanstaat... accu ging wel heel snel leeg in de trein... begon met 84%, half uur later nog maar 20%.
owwwwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
En maar eens kijken hoe lang ik wakker kan blijven vandaag.
2009.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe oud is je batterij?
na een jaar gaat hij meestal nog maar de helft van de tijd mee...
En ST al geneukt?quote:
soms valt het mee hoor, ik heb wel eens een accu gekocht voor 35 euriequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
2009.
Maar je denkt toch niet dat ik bij de Mycom ook nog een nieuwe accu ga kopen he.
hee koffievlekje gefeliciteerdquote:
Zieke thuis, dus neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij doet een koentje op de vroege morgen
Lekker geslapen?
Nee hoor, maar 1.quote:
Goed planquote:
LLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
quote:
Mogguh herenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd Bos!
TAART!Eetsmakelijk dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doppiequote:
Hai mopquote:
Gefeliciteerd Bos!
TAART!BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eetse
Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik kijk sowieso eerst even welke processen allemaal bezig zijn, de helft kan toch uit, en kijk wel even hoe het de komende dagen gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms valt het mee hoor, ik heb wel eens een accu gekocht voor 35 eurie
koenquote:
wokquote:
lovelyquote:
Gefeliciteerd Bos!
TAART!barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hey Bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt mensen.
Ik ga maar even rustig naar het werk..
Trevquote:
gfquote:
fijne dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt mensen.
ja, maar wachten duurt zo langquote:
Parkeerwachtenquote:
Symphquote:
O, ik vermaak me wel, hoef vandaag niet veel te wachten denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zoek je toch wat om je te vermaken
dood moeten zequote:
Hier is ook genoeg te doen, tot hoogstwaarschijnlijk 3 uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:41 schreef Solique het volgende:
Vandaag is echt niet normaal, gewoon 0,0 aan werk liggen en ook nog niets binnen gekomen.
[..]
Symph
Als ik op mijn werk wacht word mijn baas een beetje boosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, ik vermaak me wel, hoef vandaag niet veel te wachten denk ik
trevquote:
werk ze bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt mensen.
duckiequote:
symquote:
Mijn baas heeft geen idee hoe ik mn dag invul, het interesseert m ook niet zolang ik maar mn documenten op tijd af hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik op mijn werk wacht word mijn baas een beetje boos
Hey GFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
werk ze bos
[..]
duckie
[..]
sym
Die luxe heb ik niet hier bij de productiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn baas heeft geen idee hoe ik mn dag invul, het interesseert m ook niet zolang ik maar mn documenten op tijd af heb
Ik zit hier mooi in een hoekje weggemoffeld, dus kan doen en laten wat ik wil! En dat is heerlijk en iedereen is nog steeds tevreden over mn werk, dus dat is heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet hier bij de productie
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit hier mooi in een hoekje weggemoffeld, dus kan doen en laten wat ik wil! En dat is heerlijk en iedereen is nog steeds tevreden over mn werk, dus dat is heerlijk
Hier is niets te doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is ook genoeg te doen, tot hoogstwaarschijnlijk 3 uur
Werksequote:
We zoeken hier nog een Production Manager Piping en een Senior Structural Engineerquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh wat een dag, nu alTied veur een bakske
dat jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh wat een WEEK, nu alTied veur een bakske
de week is amper begonnen man aanstellerquote:
Hoiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh wat een dag, nu alTied veur een bakske
Haiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
rustig in een hoekje gaan zitten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
rustig in een hoekje gaan zitten
er is vast nog wel wat ruimte bij MD overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit hier mooi in een hoekje weggemoffeld, dus kan doen en laten wat ik wil! En dat is heerlijk en iedereen is nog steeds tevreden over mn werk, dus dat is heerlijk
DAT is altijd een optie he??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Kon dat maarCollega is ziek, dus ik ben nu telefoniste... Had beter op het callcenter kunnen werken, kreeg ik een beter salaris en net zo veel stress en ergernis
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
werk ze trevquote:
kan je nagaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de week is amper begonnen man aansteller
oh gut meid, trek je het nog wel allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je nagaan![]()
testcenter ligt plat, we moesten op een andere etage gaan zitten, verhuizing van morgen gaat niet door dus we weten niet waar we morgen heen moeten, nu gaan we woensdag verhuizen naar amstelveen en ik heb hoofdpijn....
dus
owwww dat is vervelendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Kon dat maarCollega is ziek, dus ik ben nu telefoniste... Had beter op het callcenter kunnen werken, kreeg ik een beter salaris en net zo veel stress en ergernis
![]()
jawel hoor, de plek naast me is nog vrijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
er is vast nog wel wat ruimte bij MD over
ruilen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai![]()
![]()
Zit er zo'n stekkertje aan de telefoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
![]()
soms werkt een netwerkkabel in de telefoonaansluiting steken ook heel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit er zo'n stekkertje aan de telefoon?
Dat kán eruit he...
gewoon telefoon uit het raar gooien!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
Dat kán eruit he...
HIER WEL, WEL HEBBEN VOIP :yquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms werkt een netwerkkabel in de telefoonaansluiting steken ook heel goed
RAARRRRRRRquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon telefoon uit het raar gooien!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DAT is altijd een optie he??Ja, ware het niet dat ik dan waarschijnlijk echt binnen no time weer erg ongelukkig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ik solliciteer wel op werk wat ik kan volhouden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRR!quote:
Neequote:
De helft van de foons doen het al nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kán eruit he...
He, iets met capslockquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Knuffelbeer van Toekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ware het niet dat ik dan waarschijnlijk echt binnen no time weer erg ongelukkig ben![]()
Dus ik solliciteer wel op werk wat ik kan volhouden
Schuift dat?quote:
Dan is de andere helft vast ook snel te saboterenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeTenzij je ook blijft werken, dan wil ik wel
[..]
De helft van de foons doen het al niet
[..]
He, iets met capslock
Het vriest niet eens buiten...quote:
jij snapt hetquote:
Kom jij ze stuk maken dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is de andere helft vast ook snel te saboteren...
En tja, voordat WOK er is om dat te repareren....
Ik wil dat ookquote:
Verkocht!quote:
telefooncentrales maken, dat is een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is de andere helft vast ook snel te saboteren...
En tja, voordat WOK er is om dat te repareren....
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom jij ze stuk maken dan?
[..]
Ik wil dat ookRustig aan Fles!
Zier je wel, die storing krijg jij pas morgen weer opgelostquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
telefooncentrales maken, dat is een paar jaar geleden![]()
ehm * wel.o.k rekent even terug
20 jaar geleden maakte ik die
Ja hoiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
ik heb gewoon een lekker warm vrouwelijk lif nodig om me aan op te warmen
ja maar is moeilijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zier je wel, die storing krijg jij pas morgen weer opgelost
nog steeds voor je rug fles ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weerwaarschijnlijk is alles gewoon goed, maar ze willen toch nog weer wat aanvullende onderzoekjes doen
![]()
Geneuzel heeel de tijd.
Directquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkocht!Wanneer mag ik starten?
quote:
snoepert... daarom maak je de verwarming stukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef Koen66 het volgende:
ik heb gewoon een lekker warm vrouwelijk lijf nodig om me aan op te warmen
DAT onthou ik (vandaag te drukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoiAls je me komt halen knuffel ik wel
die kan ik ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoiAls je me komt halen knuffel ik wel
quote:
Okidokiquote:
Nou, als jij me dan komt halen, Koen heeft het toch te drukquote:
20 jaar geleden leerde ik mn eerste woordjes te schrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
telefooncentrales maken, dat is een paar jaar geleden![]()
ehm * wel.o.k rekent even terug
20 jaar geleden maakte ik die
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
20 jaar geleden leerde ik mn eerste woordjes te schrijven
Boom, roos, vis, vuur
Wowie, maar jij bent nu ook al iets verder dan ik...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was al iets verder.. ik kreeg nederlandse topografie denk ik
Schone damequote:
neuh hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wowie, maar jij bent nu ook al iets verder dan ik...
quote:
Maar jij hebt TU gedaan of niet? ik maar HBOquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh hoor
ik werk net zo lang als jijmisschien zelfs korter !
ik sinds 2008quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij hebt TU gedaan of niet? ik maar HBO
ik werk sinds begin 2007
beidequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Schone dame
visite weg? of koffie op?
Barrelquote:
Koen wil best wel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, als jij me dan komt halen, Koen heeft het toch te druk
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik sinds 2008
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat terwijl ik mn havo in 6 gedaan heb en half jaar langer over mn HBO gedaan heb...
Maar ach, we zijn wel allebei goed terecht gekomen, in een mooie sector
Kom je nog een keer hier buurten?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
de Zonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:43 schreef Barreltje het volgende:
WAT! de Zon!
*trekt meteen de lamellen weer dicht..*
als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, als jij me dan komt halen, Koen heeft het toch te druk
Jep. Ben ik nog zeker tot eind dit jaar zoet mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog steeds voor je rug fles ?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Ben ik nog zeker tot eind dit jaar zoet mee.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dat terwijl ik mn havo in 6 gedaan heb en half jaar langer over mn HBO gedaan heb...
Maar ach, we zijn wel allebei goed terecht gekomen, in een mooie sector
Kom je nog een keer hier buurten?
marijk is de andere kant op hoor !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Zon
Almere is grijs, grauw en koud
ik kom daarheen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Boom, roos, vis, vuur
dat kan toch ook??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ben jij zo jong
Ik dacht dat je een gezin had
zelfs op je 18e al als je wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat kan toch ook??
op je 26ste kan je best getrouwd zijn met 2 kinderen hoor..
quote:
Slimme meidquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar over havo gedaan, en 7 jaar over VWO
half jaartje in leiden gestudeerd en toen maar HTS gaan doen![]()
na 4 jaartjes klaar, half jaartje werken en 4 jaar aan de TU gezeten![]()
studenten tijd!
kiezen tussen knuffelen of een zonnetjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
marijk is de andere kant op hoor !
Heb maar 1 kind hoor...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat kan toch ook??
Snap ik welquote:
met je eigen vrouw dan wel!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kiezen tussen knuffelen of een zonnetje
Knuffelen in het zonnetje, nog beter
Natuurlijk kan dat, maar dat zie je niet zo vaak meer en ik dacht echt dat ie al ouder wasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat kan toch ook??
maak jij even dat ik me oud voelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Boom, roos, vis, vuur
ey.. ben je wel 26 dan??quote:
ja maar .. blond!quote:
Ik was het studeren na 4,5 jaar wel zat, wilde gewoon gaan werken, praktisch bezig zijn, had zo'n hekel aan van die nietszeggende onderzoeken enzo... daarom ben ik zo snel gaan werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar over havo gedaan, en 7 jaar over VWO
half jaartje in leiden gestudeerd en toen maar HTS gaan doen![]()
na 4 jaartjes klaar, half jaartje werken en 4 jaar aan de TU gezeten![]()
studenten tijd!
Graag gedaan hoor wok!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ey.. ben je wel 26 dan??goed gegokt vanm ij allemaal
wat is snel? ik begon op mijn 18de met fulltime werkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was het studeren na 4,5 jaar wel zat, wilde gewoon gaan werken, praktisch bezig zijn, had zo'n hekel aan van die nietszeggende onderzoeken enzo... daarom ben ik zo snel gaan werken![]()
maar toen had je nog geen HBO gedaan denk ik of wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is snel? ik begon op mijn 18de met fulltime werken
Mario!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef MissMSX het volgende:
Bossie jarig? Gefelicitaaaaaaaaaaart
[ afbeelding ]
nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar toen had je nog geen HBO gedaan denk ik of wel?
Daar doelde ik op
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Boom, roos, vis, vuur
Hij leek me fout genoeg om hier te postenquote:
ik vond het geen uitdaging op de htsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was het studeren na 4,5 jaar wel zat, wilde gewoon gaan werken, praktisch bezig zijn, had zo'n hekel aan van die nietszeggende onderzoeken enzo... daarom ben ik zo snel gaan werken![]()
dus je vindt het fout hierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij leek me fout genoeg om hier te posten
uiteindelijk wel een keerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHG
STERF
Dat vind ik toch wel meevallen, ik ga hier gelijk op met de TU-ersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vond het geen uitdaging op de htsen wilde nog wat meer leren
en zag dat je met een hbo opleiding in grote multinationals toch tegen een plafond aan komt.. en daar had ik geen zin in
liever niet. ik heb het wel naar m'n zin hier..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHG
STERF
ik zal maar niks zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Boom, roos, vis, vuur
doe maar welquote:
Of juist niet en het kan wel een flinke dosis foutheid gebruikenquote:
ik faalde ooit op de HTS omdat ik er achter kwam dat ik de Havo fluitend en zonde rleren doorlopen had, maar niet de drive bezat om te studeren op vakken die me niet boeienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en zag dat je met een hbo opleiding in grote multinationals toch tegen een plafond aan komt.. en daar had ik geen zin in
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Ben ik nog zeker tot eind dit jaar zoet mee.
COOL!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:55 schreef MissMSX het volgende:
Bossie jarig? Gefelicitaaaaaaaaaaart
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef PeZu het volgende:
sommige mensen moeten echt tyfus hard kapot sterven en rap ook
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef PeZu het volgende:
sommige mensen moeten echt tyfus hard kapot sterven en rap ook
Carrièretijgerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
promoveren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Carrièretijger![]()
Waarom ben je niet gaan promoveren dan?
ik was iig al full time aan het werkenquote:
Titels verzamelen, Mej. Ir. Ing. Barbabequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
promoveren..
allerlei nutteloze onderzoeken doen??
neuh.. geef mij maar het bedrijfsleven... gas produceren , niet papier
(dus ook geen ingenieurs buro)
Ik zal'em bewaren voor jouw verjaardagquote:
ik ben al ing irquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Titels verzamelen, Mej. Ir. Ing. Barbabe.
Maar indd, papier produceren is ook niet mijn grootste hobby. Ik stook het liever op, om er stroom van te maken
.
deze nederige arbeider zal je volgende keer met gepast respect behandelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben al ing ir
drs , dr en prof hoeft niet
ik heb geen titels, wel aardig wat certificeringquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben al ing ir
drs , dr en prof hoeft niet
98% van de mensen die in de dames hygiëne industrie werken is manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef MissMSX het volgende:
OK, ik krijg een proefpakje van een of andere all days.
Slogan: 'Een fris gedoucht gevoel'
Dat moet een man hebben bedacht
ik heb lang geleden AMBI 88 en 92 gehaald (ik ben oudquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb geen titels, wel aardig wat certificering
Net als in de lingerie-industrie. De gemiddelde BH zit dan ook voor geen meterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
98% van de mensen die in de dames hygiëne industrie werken is man
ik zeg maar even niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als in de lingerie-industrie. De gemiddelde BH zit dan ook voor geen meter
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Aaaaaaaargh een kabelbreuk in mijn ICD. Maar ze gaan eerst eens 3 maanden denken wat ze gaan doen
Aaaaaaaargh een kabelbreuk in mijn ICD. Maar ze gaan eerst eens 3 maanden denken wat ze gaan doen
en in de modeindustrie zitten wel aardig wat mannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat komt omdat die juist uit moetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, doe het eens welquote:
sucksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
* MPG pakt kroonsteentje en schroevendraaierset.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Je wattes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Hebben jullie dan helemaal geen gevoel behalve in je fallus?quote:
jawel in mijn handenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben jullie dan helemaal geen gevoel behalve in je fallus?
jawel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben jullie dan helemaal geen gevoel behalve in je fallus?
blijf uit mijn ICD jij! Straks staat de taal op limburgs en gaat die arts hem wisselen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef MPG het volgende:
* MPG pakt kroonsteentje en schroevendraaierset.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijf uit mijn ICD jij! Straks staat de taal op limburgs en gaat die arts hem wisselen!
Nou, ik vind het som. Moet heel de dag met die ondingen aanlopen. Jeuk, snijdende en afzakkende bandjes...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wil je erover praten![]()
* wel.o.k pakt bank erbij
Wat snap je niet aan UIT?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het som. Moet heel de dag met die ondingen aanlopen. Jeuk, snijdende en afzakkende bandjes...
ik vind het ook SOM (Stomme Opgekropte Mannendingen)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het som. Moet heel de dag met die ondingen aanlopen. Jeuk, snijdende en afzakkende bandjes...
En DAAROM is er nou altijd koffie bij vergaderingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
Na drie kwartier intern overleg begonnen mijn ogen dicht te vallen en ging er veel van wat gezegd werd langs me heen.
ik ken dat soort overlegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
Na drie kwartier intern overleg begonnen mijn ogen dicht te vallen en ging er veel van wat gezegd werd langs me heen.
3 kwartier.. das een korte meetingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
jij hebt een prima maatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het ook SOM (Stomme Opgekropte Mannendingen)
vriendinnetje werkt dan ook in de lingerie en hebben wel mensen die voor-passen.. maar ik weet niet.. die hebben blijkbaar een andere maat dan ik
Ik had thee en thee heeft datzelfde effect bij mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En DAAROM is er nou altijd koffie bij vergaderingen.
dan ben je je geld helemaal kwijt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
banken![]()
ze moeten ze allemaal opblazen of overvallen
quote:
Van thee vallen je ogen dicht, dat kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had thee en thee heeft datzelfde effect bij mij.
Nou, het overleg duurde anderhalf uur... maar na drie kwartier kreeg ik energieproblemenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
3 kwartier.. das een korte meeting
maar het is wel heel irritant als je mertk dat je ogen dichtvallen en je krijgt het niet voor elkaar om ze open te houden!
Dan gaan jullie weer zeiken dat ik hangtieten hebquote:
Ik word er juist wakker van!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Van thee vallen je ogen dicht, dat klopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wij hebben altijd mentos op de tafel staanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het overleg duurde anderhalf uur... maar na drie kwartier kreeg ik energieproblemen.
maar kies je dan bh die er leuk uitzien of die goed zitten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
of eelt op die plaatsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vriendinnetje werkt dan ook in de lingerie en hebben wel mensen die voor-passen.. maar ik weet niet.. die hebben blijkbaar een andere maat dan ik
Ik weet een briljante lingeriewinkel aan de Denneweg. Duur, maar jij als ing. ir. kan dat makkelijk betalenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Pics!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan gaan jullie weer zeiken dat ik hangtieten heb
Ook daar hebben ze wat voor hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
:n pas als ik ok dr drs ing ir ben hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet een briljante lingeriewinkel aan de Denneweg. Duur, maar jij als ing. ir. kan dat makkelijk betalen
MaleDuckquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
:n pas als ik ok dr drs ing ir ben hoor!
en wat is duur..
* Barreltje draagt nu MD.. das ook duur
Wat doe jij met MaleDuckquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat is duur..
* wel.o.k wacht tot iemand de opmerking maakt "ik wil ze wel voor je vasthouden"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil beide natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar kies je dan bh die er leuk uitzien of die goed zitten?
en heb je wel de juiste maat?
[..]
of eelt op die plaatsen
MaleDuck niet, die is druk met Barquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot iemand de opmerking maakt "ik wil ze wel voor je vasthouden"
Ik probeer me nog enigszins te gedragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k wacht tot iemand de opmerking maakt "ik wil ze wel voor je vasthouden"
Nee, want dan gaan jullie me publiekelijk afzeiken en dan ga ik huilenquote:
Ik ga niet klikkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze wat voor hoor
http://www.dumpert.nl/med(...)de_tietplakkert.html
Standaardjes van de hunkemoller.. rare maat, dus simpele BH's met een kleurtjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat is duur..
ik heb het al verpestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik probeer me nog enigszins te gedragen![]()
...
Welnee, en anders krijg je een troostende knuffel van mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan jullie me publiekelijk afzeiken en dan ga ik huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |