sucksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Aaaaaaaargh een kabelbreuk in mijn ICD. Maar ze gaan eerst eens 3 maanden denken wat ze gaan doen
* MPG pakt kroonsteentje en schroevendraaierset.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Aaaaaaaargh een kabelbreuk in mijn ICD. Maar ze gaan eerst eens 3 maanden denken wat ze gaan doen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Je wattes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef Toekito het volgende:
Hebben jullie dan helemaal geen gevoel behalve in je fallus?quote:
jawel in mijn handenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben jullie dan helemaal geen gevoel behalve in je fallus?
jawel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben jullie dan helemaal geen gevoel behalve in je fallus?
blijf uit mijn ICD jij! Straks staat de taal op limburgs en gaat die arts hem wisselen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef MPG het volgende:
* MPG pakt kroonsteentje en schroevendraaierset.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
blijf uit mijn ICD jij! Straks staat de taal op limburgs en gaat die arts hem wisselen!
Nou, ik vind het som. Moet heel de dag met die ondingen aanlopen. Jeuk, snijdende en afzakkende bandjes...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wil je erover praten![]()
* wel.o.k pakt bank erbij
Wat snap je niet aan UIT?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het som. Moet heel de dag met die ondingen aanlopen. Jeuk, snijdende en afzakkende bandjes...
ik vind het ook SOM (Stomme Opgekropte Mannendingen)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind het som. Moet heel de dag met die ondingen aanlopen. Jeuk, snijdende en afzakkende bandjes...
En DAAROM is er nou altijd koffie bij vergaderingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
Na drie kwartier intern overleg begonnen mijn ogen dicht te vallen en ging er veel van wat gezegd werd langs me heen.
ik ken dat soort overlegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
Na drie kwartier intern overleg begonnen mijn ogen dicht te vallen en ging er veel van wat gezegd werd langs me heen.
3 kwartier.. das een korte meetingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef DaMart het volgende:
jij hebt een prima maatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het ook SOM (Stomme Opgekropte Mannendingen)
vriendinnetje werkt dan ook in de lingerie en hebben wel mensen die voor-passen.. maar ik weet niet.. die hebben blijkbaar een andere maat dan ik
Ik had thee en thee heeft datzelfde effect bij mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
En DAAROM is er nou altijd koffie bij vergaderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |