hoe oud is je batterij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
Vanavond toch eens kijken wat die laptop allemaal doet als hij aanstaat... accu ging wel heel snel leeg in de trein... begon met 84%, half uur later nog maar 20%.
owwwwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:58 schreef DaMart het volgende:
En maar eens kijken hoe lang ik wakker kan blijven vandaag.
2009.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe oud is je batterij?
na een jaar gaat hij meestal nog maar de helft van de tijd mee...
En ST al geneukt?quote:
soms valt het mee hoor, ik heb wel eens een accu gekocht voor 35 euriequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
2009.
Maar je denkt toch niet dat ik bij de Mycom ook nog een nieuwe accu ga kopen he.
hee koffievlekje gefeliciteerdquote:
Zieke thuis, dus neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, jij doet een koentje op de vroege morgen
Lekker geslapen?
Nee hoor, maar 1.quote:
Goed planquote:
LLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
quote:
Mogguh herenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef Barreltje het volgende:
Gefeliciteerd Bos!
TAART!Eetsmakelijk dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doppiequote:
Hai mopquote:
Gefeliciteerd Bos!
TAART!BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eetse
Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik kijk sowieso eerst even welke processen allemaal bezig zijn, de helft kan toch uit, en kijk wel even hoe het de komende dagen gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms valt het mee hoor, ik heb wel eens een accu gekocht voor 35 eurie
koenquote:
wokquote:
lovelyquote:
Gefeliciteerd Bos!
TAART!barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hey Bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt mensen.
Ik ga maar even rustig naar het werk..
Trevquote:
gfquote:
fijne dagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt mensen.
Ik ga maar even rustig naar het werk..
ja, maar wachten duurt zo langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |