Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja maar anders word ik niet hyper genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
komt eraan![]()
![]()
beetje jammer van de suiker...
Mogguh!quote:
He Pandaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker hoor Marijke ik moet nog tot een uur of 21:00 vanavond
Niet fijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mwah... om onverklaarbare redenen tig keer wakker geweest...maar ben eigenlijk niet brak ofzo...
Hai mopquote:
Hai lieverdquote:
Kuukelquote:
ja, eren wie ere toekomt... om maar een gezegde te gebruikenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en een Bos is jarig TT![]()
![]()
[..]
Kuukel![]()
Heerlijkquote:
gisteren 305 keer...quote:
ik heb net en verduisteringsrolgordijn opgehangen en die g aik zo even testen door lekker door de zon hene te slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkIk moet zo op de fiets naar het werk
Ik heb echt zo geen zin
Woah, jij doet een koentje op de vroege morgenquote:
*jaloers isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb net en verduisteringsrolgordijn opgehangen en die g aik zo even testen door lekker door de zon hene te slapen![]()
succes vast
nou 1 gedeelte moet nog op maat gemaakt worden dus het is nog niet helemaal af maar ik heb geen zin meer, lui en moequote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*jaloers isMaar wat heerlijk voor je
![]()
Dank
quote:
Netjesquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeerlijkIk moet zo op de fiets naar het werk
Ik heb echt zo geen zin
Liebchenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen.
Dat snap ik. Ik heb ook geen zin om wat te gaan doen![]()
.
Succes mopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Toekito het volgende:
Icd en echo van het hart en gesprek met de cardio
suc6quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Toekito het volgende:
Icd en echo van het hart en gesprek met de cardio
geef m 5 minutenquote:
slecht geweten?quote:
niet echt, ben benieuwd wat Pheno van me wilquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
slecht geweten?
Of weet je hier misschien meer van? http://www.nu.nl/buitenla(...)uk-met-vibrator.html
Succes Flesquote:
van de zusters afblijven hehquote:
fokmeet of niet? toek was er ook alquote:
Ik baal een beetje boel maar voor de rest gaat het welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He PandaBalen
Verder alles goed?
[..]
wat wat wat wat is er geneurtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik baal een beetje boel maar voor de rest gaat het wel
Daar wil ik wel over uitwijden maar dan wel in een PM en niet zo hier bats boem op het forum.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel over uitwijden maar dan wel in een PM en niet zo hier bats boem op het forum.
het klinkt in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel over uitwijden maar dan wel in een PM en niet zo hier bats boem op het forum.
wow zo hoog stond ik nooitquote:i Top 100 van maandag 14 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 310 Koen66
007. 255 RockNijntje
010. 243 Dr_Flash
Er is er 1 jarig, hoera, hoeraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |