Parkeerwachtenquote:
Symphquote:
O, ik vermaak me wel, hoef vandaag niet veel te wachten denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zoek je toch wat om je te vermaken
dood moeten zequote:
Hier is ook genoeg te doen, tot hoogstwaarschijnlijk 3 uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:41 schreef Solique het volgende:
Vandaag is echt niet normaal, gewoon 0,0 aan werk liggen en ook nog niets binnen gekomen.
[..]
Symph
Als ik op mijn werk wacht word mijn baas een beetje boosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O, ik vermaak me wel, hoef vandaag niet veel te wachten denk ik
trevquote:
werk ze bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt mensen.
Ik ga maar even rustig naar het werk..
duckiequote:
symquote:
Mijn baas heeft geen idee hoe ik mn dag invul, het interesseert m ook niet zolang ik maar mn documenten op tijd af hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik op mijn werk wacht word mijn baas een beetje boos
Hey GFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
werk ze bos
[..]
duckie
[..]
sym
Die luxe heb ik niet hier bij de productiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn baas heeft geen idee hoe ik mn dag invul, het interesseert m ook niet zolang ik maar mn documenten op tijd af heb
Ik zit hier mooi in een hoekje weggemoffeld, dus kan doen en laten wat ik wil! En dat is heerlijk en iedereen is nog steeds tevreden over mn werk, dus dat is heerlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet hier bij de productie
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zit hier mooi in een hoekje weggemoffeld, dus kan doen en laten wat ik wil! En dat is heerlijk en iedereen is nog steeds tevreden over mn werk, dus dat is heerlijk
Hier is niets te doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is ook genoeg te doen, tot hoogstwaarschijnlijk 3 uur
Werksequote:
We zoeken hier nog een Production Manager Piping en een Senior Structural Engineerquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh wat een dag, nu alTied veur een bakske
dat jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Argh wat een WEEK, nu alTied veur een bakske
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |